Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00281166/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” – wyposażenie AGD, stoły robocze kuchenne oraz taborety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. gen. Józefa Bema
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000270745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Styczniowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (068) 385 27 94
1.5.8.) Numer faksu: (068) 385 27 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@psp1sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp1.sulechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sp1.bip.sulechow.pl/bipkod/281854261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Podstawowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” – wyposażenie AGD, stoły robocze kuchenne oraz taborety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88b6e33b-4c59-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00279243/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” – wyposażenie AGD, stoły robocze kuchenne, taborety
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281166/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.Sek.261.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20030,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. ZADANIE A: Wyposażenie AGD.2.1. Wykaz i opis zamawianego sprzętu zamieszczony jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1a do SWZ.
2.2. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
2.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego.
2.4. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych.
2.5. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt AGD to 12 miesięcy. Gwarancja musi być wystawiona na sprzęt przeznaczony do wykorzystywanie w szkole.
2.6. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki
39711200-1 - Roboty kuchenne
39713500-8 - Żelazka elektryczne
42715000-1 - Maszyny do szycia
4.5.5.) Wartość części: 13137,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. ZADANIE B: Stoły robocze kuchenne i taborety3.1. Wykaz i opis zamawianego wyposażenia zamieszczony jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1b do SWZ.
3.2. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej.
3.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego.
3.4. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych.
3.5. Minimalna gwarancja na dostarczone stoły i taborety to 12 miesięcy.
3.6. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”
4.5.3.) Główny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Stoły
4.5.5.) Wartość części: 6893,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w ZADANIU A zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 16 159,06 zł brutto (słownie: szesnaście tysięcy sto pięćdziesiąt dziewięć złotych 06/100), natomiast oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 17 121,60 zł brutto (słownie: siedemnaście tysięcy sto dwadzieścia jeden złotych 60/100).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ZADANIU B zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 8 478,40 zł brutto (słownie: osiem tysięcy czterysta siedemdziesiąt osiem złotych 40/100), natomiast oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 11 124,42 zł brutto (słownie: jedenaście tysięcy sto dwadzieścia cztery złote 42/100).
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
- "Zakup i dostawę sprzętu kuchennego , artykułów gospodarstwa domowego oraz zastawy stołowej dla służby żywnościowej."
- Zakup, dostawa, montaż mebli i sprzętu do jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Kórnik
- Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Wyposażenie pomieszczeń Centrum Dojrzałego Człowieka w miejscowości Borzęcin Duży
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.