eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › (WRO.WOP.260.8.2023) Rozbiórka budynków gospodarczych oraz szklarni w miejscowości Lubiąż, dz. nr 1066/9, gmina Wołów



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
(WRO.WOP.260.8.2023) Rozbiórka budynków gospodarczych oraz szklarni w miejscowości Lubiąż, dz. nr 1066/9, gmina Wołów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(WRO.WOP.260.8.2023) Rozbiórka budynków gospodarczych oraz szklarni w miejscowości Lubiąż, dz. nr 1066/9, gmina Wołów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603c9b24-efef-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127637/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych i sześciu szklarni Lubiąż dz. 1066/9, gm. Wołów, powiat wołowski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212240

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1037232,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynków gospodarczych oraz szklarni w miejscowości Lubiąż, dz. nr 1066/9, gmina Wołów

Obiekty przeznaczone do rozbiórki
Na terenie objętym planowanymi robotami rozbiórkowymi zlokalizowany jest zespół szklarni oraz towarzyszących budynków gospodarczych służących przemysłowej produkcji rolnej. Zespół składa się z sześciu cieplarni oraz dwóch budynków gospodarczych: większego – pracowni oraz mniejszego z jednym pomieszczeniem. Budynki zostały wzniesione jako murowane konstrukcje z wykorzystaniem prefabrykowanych elementów żelbetowych i stalowych (belki, płyty itp.) oraz żelbetowych elementów wykonywanych na budowie (wieńce, schody, fundamenty itp.). Pokrycia dachów wykonano z papy. Szklarnie wykonano jako szkieletowe konstrukcje stalowe posadowione na betonowych cokołach. Obecnie obiekty nie są użytkowane i część z nich jest w stanie awaryjnym. Do rozbiórki przewidziano oba budynki i wszystkie szklarnie, łącznie 8 obiektów :
1. Budynek z pomieszczeniem gospodarczym (nr inw. 30449/043/180, 17m2)
2. Pracownia cieplarni (nr inw. 30443/033/187, 255m2)
3. Cieplarnia (nr inw. 30437/025/185, 208m2)
4. Cieplarnia (nr inw. 30438/026/185, 267m2)
5. Cieplarnia (nr inw. 30439/028/185, 629m2)
6. Cieplarnia (nr inw. 30440/029/185, 285m2)
7. Cieplarnia (nr inw. 30441/030/185, 306m2)
8. Cieplarnia (nr inw. 30442/031/185, 299m2)

Zakres i sposób prowadzenia robót rozbiórkowych
Prace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie warunków i trybu postępowania w sprawach rozbiórek nieużytkowanych lub niewykończonych obiektów budowlanych (Dz.U. 2004 nr 198 poz. 2043 wraz z późniejszymi zmianami).
Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy teren rozbiórki wygrodzić przed dostępem osób postronnych i wyznaczyć miejsce do składowania materiałów z rozbiórki oraz na zaplecze biurowo-socjalne. Dodatkowo na ogrodzeniu umieścić tablice koloru żółtego informujące o grożącym niebezpieczeństwie. Należy również bezwzględnie sprawdzić czy obiekty są odłączone od sieci zewnętrznych (energetycznej, wodociągowej, itd.) i w razie konieczności odłączyć. Konieczne jest również usunięcie krzewów i samosiewów z bezpośredniego sąsiedztwa obiektów.
Z uwagi na lokalizację obiektów na zamkniętym terenie roboty rozbiórkowe można w dużej części prowadzić przy użyciu ciężkiego sprzętu. Wyjątek stanowi obiekt 2, który zlokalizowany jest przy granicy działki. W tym przypadku, po demontażu konstrukcji dachu, północną ścianę oraz ściany na zachodnim końcu (na granicy działki) należy rozebrać ręcznie. Pozostałą część obiektu można rozebrać przy użyciu ciężkiego sprzętu. Podczas robót rozbiórkowych należy zapewnić segregację powstających odpadów. Wyodrębnić złom pochodzący głównie z konstrukcji dachów i szklarni. Pozostałą masę odpadów należy podzielić na gruz mineralny i odpady bitumiczne z pokryć dachowych. Gruz należy usuwać na bieżąco w miarę postępu robót rozbiórkowych. Odpady należy poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106272,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 713646,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106272 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane Robert Kleniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021144240

7.3.3) Ulica: Ul. Bratkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki

7.3.5) Kod pocztowy: 57-230

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106272,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.