eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Modernizacja zielonego dachu, utworzenie ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej - Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 2 przy ul. A. Nobla 18"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja zielonego dachu, utworzenie ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej - Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 2 przy ul. A. Nobla 18”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 224435509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja zielonego dachu, utworzenie ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej - Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 2 przy ul. A. Nobla 18”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05c8a0f9-dac9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031007/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja zielonego dachu, utworzenie ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej - Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 2 przy ul. A. Nobla 18

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243585

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/8/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja zielonego dachu, utworzenie ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej - Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 2 przy ul. A. Nobla 18”

Opis przedmiotu zamówienia:
Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr 194 z obrębu 30109 przy ul. Nobla 18 w Warszawie
w Dzielnicy Praga-Południe.
Celem inwestycji jest utworzenie atrakcyjnej przestrzeni publicznej, z elementami przyrodniczo-edukacyjnymi.

1. Zestawienie powierzchni
• Powierzchnia dachu 1012,4 m2
• Powierzchnia pomostów z desek 392,5,0 m2
• Powierzchnia nawierzchni wegetacyjnej 631,1 m2
• Powierzchnia chodnika z kostki brukowej 6,5 m2

2. Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje:
1) Prace przygotowawcze tj. zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne.
2) Demontaż pomostów z desek oraz płyt zabezpieczających ściany budynku (w tym wywóz, utylizacja lub przekazanie do recyklingu materiałów z rozbiórki).
3) Wykonanie nowych pomostów z desek kompozytowych wraz z wyminą obróbek blacharskich
i pomostu – wejścia, przełożenie (kolidujących z pomostem) zraszaczy i wywiewek pionów kanalizacyjnych.
4) Wykonanie chodnika z kostki betonowej.
5) Zakup, dostawa i montaż nowych elementów małej architektury tj. altan z szezlongami, stolików piknikowych 4 osobowych, stolików piknikowych 6 osobowych, wysp z siedziskami i stolikiem, donic na rośliny, domków na owady, tablic edukacyjnych, tabliczek gatunkowych.
6) Wykonanie zieleni wraz z uzupełnieniem substratu glebowego substratem do dachów zielonych.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa tj.:
Projekt wykonawczy pn. MODERNIZACJA ZIELONEGO DACHU, UTWORZENIE ŚCIEŻKI PRZYRODNICZO-EDUKACYJNEJ Ogniska Pracy Pozaszkolnej Nr 2 ul. Nobla 18, Warszawa dz. nr 194 obręb 3-01-09, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, autorstwa pracowni projektowej Woźnicki Zdanowicz Architekci.

3. Dodatkowe wymagania
1) Zamawiający posiada Decyzję WZWP.5142.323.2023.KMR z dn. 23.08.23 r. wydaną przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ww. decyzji.
2) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej ternu inwestycji (zapisy we wzorze umowy § 1 ust. 5 pkt 1), telefon do użytkownika 22 617 59 62 – Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 2.
3) Brak możliwości wjazdu ciężkim sprzętem na teren budowy.
4) Wykonawca jest zobowiązany, do przedstawienia Zamawiającemu (przed wbudowaniem) kart technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów higienicznych na materiały i elementy małej architektury.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji próbek deski kompozytowej min. w czterech kolorach (wymagana jest wysoka jakość desek kompozytowych) wraz z dokumentami (opis punkt 4 i dokumentacji projektowej) w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku stwierdzenia nieodpowiedniej jakości lub braku dokumentów potwierdzających jakość desek Zamawiający ma prawo zażądać przedstawienia innych próbek. Wybór deski kompozytowej potwierdzony zostanie pisemnie przez Zamawiającego.
6) Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowalnych sprawdzi (na własny koszt) działanie istniejącego nawodnienia zielonego dachu, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego
i Użytkownika. Wymagane jest sporządzenie protokołu ze sprawdzenia instalacji nawodnienia.
7) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do umowy w przypadku braku odpowiednich pozycji w kosztorysie ofertowym na podstawie KNR, średnich cen aktualnego cennika Sekocenbud, a w przypadku braku ceny (nietypowego) materiału w Sekocenbudzie na podstawie oferty producenta/hurtowni.

II. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8, 9, 10, 11 i 12 do SWZ.
III. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane m.in.: z budowaniem nawierzchni z desek kompozytowych, robót związanych z montażem elementów małej architektury, robót zieleniarskich.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1217700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN GÓRNY Przedsiębiorstwo Budowlane Górny Jan Górny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 113 001 62 82

7.3.3) Ulica: Tadeusza Rejtana 24A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-075

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.