eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4



Og³oszenie z dnia 2023-07-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mieczys³awa Kar³owicza 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 4781355

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.bartosik@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3339cd7a-0507-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00323515

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00099042/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.16 Us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00253791

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AO-II.26.1.29.2023.KBA

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 64000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (Zakres us³ug oraz obowi±zków Wykonawcy):
1) Dozór nad bezpieczeñstwem mienia i obiektów zlokalizowanych na nieruchomo¶ci,
2) Zapewnienie bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych w obiektach,
3) Ochrona mienia znajduj±cego siê na terenie chronionym przed:
a) kradzie¿± z w³amaniem,
b) wandalizmem i chuligañstwem,
c) ekscesami ze strony osób bêd±cych pod dzia³aniem alkoholu lub narkotyków,
d) wypadkami losowymi i awariami np. po¿ar, zalanie itp.
4) Otwieranie i zamykanie w okre¶lonych godzinach drzwi wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5) Wydawanie u¿ytkownikom obiektu przed rozpoczêciem i przyjmowanie po zakoñczeniu pracy kluczy od zamkniêæ g³ównych (holi i korytarzy) na poszczególnych piêtrach.
6) Wydawanie i przyjmowanie kluczy jw. osobom sprz±taj±cym lokale u¿ytkowe usytuowane w budynku.
7) Odpowiednie zabezpieczenie kluczy zapasowych do pomieszczeñ u¿ytkowanych przez instytucje funkcjonuj±ce w obiekcie.
8) Udzielanie informacji interesantom o rozmieszczeniu poszczególnych instytucji
w budynku, komunikacji wewnêtrznej w obiekcie i w razie konieczno¶ci instrukta¿u obs³ugi d¼wigu osobowego.
9) Wy³±czanie d¼wigów po zakoñczeniu pracy oraz w³±czanie przed rozpoczêciem pracy.
10) Dokonanie obchodu kontrolnego obiektu po zakoñczeniu pracy sprz±taczek celem wyeliminowania ewentualnych nieprawid³owo¶ci (pozostawionych bez zamkniêcia drzwi korytarzy i holi, ciekn±cych kranów, w³±czonych odbiorników elektrycznych itp.).
11) Zapalanie, wygaszanie o¶wietlenia klatki schodowej, wej¶cia do budynku
i pomieszczeñ na parterze w zale¿no¶ci od potrzeb.
12) Dbanie o porz±dek na holu w czasie dy¿uru (w miarê potrzeb zmywanie, podmiatanie itp.)
13) Utrzymanie czysto¶ci na schodach wej¶ciowych wraz podjazdem.
14) Prowadzenie ksi±¿ki pracy portierni, w której odnotowuje siê zdarzenia zaistnia³e
w czasie pe³nienia dy¿uru.
15) Odnotowanie w rejestrze dostêpu do budynku, ka¿dorazowego wej¶cia poza godzinami s³u¿bowymi osób upowa¿nionych, posiadaj±cych stosowne zezwolenie.
16) Odnotowanie w rejestrze dostêpu do budynku, ka¿dorazowego wej¶cia osób upowa¿nionych do dostêpu do stacji bazowych przez operatorów telefonii komórkowej wed³ug zawartych umów dzier¿awy,
17) Niezw³oczne informowanie osób wskazanych przez Zamawiaj±cego o dostrze¿onych awariach instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w budynkach
i na terenie nieruchomo¶ci, oraz o wszelkich zaistnia³ych nieprawid³owo¶ciach
lub zdarzeniach.
18) Obs³uga zapór drogowych przy parkingu s³u¿bowym (umo¿liwienie wjazdu na teren parkingu tylko samochodom nale¿±cym do instytucji, z którymi zawarte s± umowy
o najem miejsc parkingowych i gara¿y).
19) Prowadzenie obserwacji ruchu osobowego oraz samochodowego, odbywaj±cego siê na terenie dozorowanego mienia i obiektu z wykorzystaniem kamer przemys³owych umieszczonych na zewn±trz i wewn±trz budynku, przesy³aj±cych nagrania w czasie rzeczywistym.
20) Obs³uga bramy budowli ¶mietnikowej.
21) Obs³uga centrali instalacji sygnalizacyjno-alarmowej p. po¿arowej z jednoczesn± weryfikacj± sygna³ów z budynku wg. szczegó³owej instrukcji postêpowania w tym zakresie.
22) Obs³uga instalacji antyw³amaniowej budynku polegaj±c± na rozbrojeniu systemu
na rozpoczêcie pracy i uzbrojeniu instalacji na zakoñczenie pracy - zgodnie
z otrzyman± instrukcj± wewnêtrzn±.
23) Odpowiednie reagowanie na dostrze¿one zagro¿enia po¿arowe,
24) Wezwanie Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w przypadku bezpo¶redniego zagro¿enia po¿arowego – oraz osób wskazanych przez Zamawiaj±cego i dyrektorów poszczególnych instytucji. Do czasu przybycia stra¿y, po godzinach pracy przygotowaæ klucze do otwarcia drzwi pomiêdzy przedsionkami p. po¿arowymi,
a poszczególnymi kondygnacjami. Po przybyciu stra¿y po¿arnej wskazaæ miejsce po¿aru lub kondygnacjê na której wygenerowany zosta³ alarm po¿arowy przez SAP oraz ³±cze hydrantu znajduj±ce siê na ¶cianie frontowej od strony ul. Kar³owicza (strona po³udniowa),
25) Zapewnienie ¶rodków ³±czno¶ci oraz wsparcia patrolu interwencyjnego,
26) Sprz±tanie terenu przyleg³ego do budynku, ci±gów komunikacyjnych o pow. 254 m2 (od strony wschodniej i strony zachodniej wzd³u¿ budynku do placu wewnêtrznego przyobiektowego) polegaj±ce na: codziennym zamiataniu ci±gów pieszych, pochylni dla osób niepe³nosprawnych usuwaniu ¶niegu, lodu, posypywaniu ¶liskiej nawierzchni materia³ami uszorstniaj±cymi w obrêbie posesji.
27) Zg³aszanie do Zamawiaj±cego potrzeby wywozu nagromadzonych odpadów i ¶niegu.
28) Niezw³oczne informowanie upowa¿nionych przedstawicieli Zamawiaj±cego
o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeñstwa obiektu,
29) Podejmowanie innych czynno¶ci wy¿ej nieokre¶lonych, a niezbêdnych
do prawid³owego realizowania ochrony osób i mienia w obiekcie Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, a tak¿e warunki realizacji us³ugi i obowi±zki Wykonawcy opisane s± w Za³±czniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 53259,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 78375,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53259,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony TRANSFER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7732477946

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 7

7.3.4) Miejscowo¶æ: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 53259,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.