eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39bf348b-f73a-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083428/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZT.271.2.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. pn. Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole.
1) Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty budowlane:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) roboty w zakresie elementów konstrukcyjnych (podkłady betonowe na podłożu gruntowym – 0,541 m3; płyty fundamentowe żelbetowe – 0,903 m3, ściany z bloczków betonowych na zaprawie betonowo wapiennej – 3,306 m3, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych – 3,919 m2, Izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych – 4,517 m2, konstrukcje stalowe – 2,128 t, uzupełnienie tynków wraz z ułożeniem siatki – 20,76 m2);
c) roboty budowalne w zakresie podłóg i posadzek (podkłady betonowe na podłoży gruntowym – 7,11 m3, izolacje przeciwwilgociowe z papy – 47,4 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych – 48,4 m2, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej – 48,4 m2, warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej o gr. 70 mm – 48,4 m2, gruntowanie podłoży – 662 m2, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 169,6 m2, płytki ceramiczne 60x60 cm – 169,6 m2, cokoliki płytkowe o wys. 10 cm – 43,84 m, izolacja pozioma z folii w płynie – 128,7 m2, warstwa wyrównywująca i wygładzająca z zaprawy samopoziomującej – 492,4 m2, wykładzina PVC – 512,55 m2, szlifowania posadzek lastrykowych wraz z pastowaniem i impregnacją – 63 m2);
d) roboty budowalne w zakresie ścian i ścianek działowych (uzupełninie ścian bloczkami z betonu komórkowego – 11,327 m3, uzupełninie ścian z cegieł – 4,788 m2, ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych dwuwarstwowy – 426,311 m2, ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych jednowarstwowych – 21,452 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo – kartonowymi dwuwarstwowymi – 30,554 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo – kartonowymi jednowarstwowymi – 9,504 m2, przegrody z tworzyw sztucznych z drzwiami – 45,92 m2; gruntowanie podłoża – 1991,852 m2; tynki z gipsu tynkarskiego – 156,362 m2; izolacja z folii w płynie - 219,802 m2; licowanie ścian płytkami o wym. 60x30 cm – 219,802 m2, dwukrotne malowanie farbą – 1717,994 m2);
e) roboty budowalne w zakresie sufitów (gruntowanie podłoża – 819,651 m2, sufity z płyt gipsowo-kartonowych odpornych na wilgotności do 90% RH – 85,937 m2, sufity kasetonowe o wym. 60x60 cm – 198,20 m2, dwuwarstwowe gładzie gipsowe wraz dwukrotnym malowaniem farbą – 804,431 m2);
f) roboty budowalne w zakresie stolarki drzwiowe i okiennej oraz ślusarki wewnętrznej (drzwi aluminiowe - 12,948 m2, drzwi płytowe - 67,2 m2, drzwi stalowe – 13,8 m2, montaż stolarki okiennej EI60 – 18,516 m2, zabudowy grzejników – 30 kpl., klapa dymowa - 2,52 m2, balustrady schodowe z prętów stalowych – 15,15 m, podokienniki – 26 szt., drzwi aluminiowe EI30 – 2,1

W związku z ograniczeniami ciąg dalszy opisu w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45313100-5 - Instalowanie wind

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zadania jest niższa niż najkorzystniejsza oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2958000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7244700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie zostało unieważnione ponieważ kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zadania jest niższa niż najkorzystniejsza oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.