eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Zapewnienie Artystów i Artystyczne wykonanie podczas koncertu "Colors of Poland" w Pawilonie Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zapewnienie Artystów i Artystyczne wykonanie podczas koncertu „Colors of Poland” w Pawilonie Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zapewnienie Artystów i Artystyczne wykonanie podczas koncertu „Colors of Poland” w Pawilonie Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57bbefc6-618d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Brand 3.3.2 POIR

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki wszczęto i przeprowadzono na podstawie art. 305 pkt.1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPZP.DSPG.25/39/2021/WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 613756,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmie m.in.:
1) Kompleksowe zapewnienie udziału (tj. artystycznego wykonania) Artystów-Wykonawców, których lista stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy, w Koncercie podczas Dnia Narodowego w trakcie Wystawy Światowej EXPO 2020 w Dubaju (dalej zwane: Wydarzeniem), które odbędzie się w dniu 7 grudnia 2021 w Dubaju oraz do uregulowania honorariów tych Artystów – Wykonawców w wysokości zgodnej z załącznikiem nr 6 do wzoru umowy,
2) zapewnienia Artystom - Wykonawcom wyżywienia w trakcie wykonywania Przedmiotu Umowy lub pokrycie jego kosztów zgodnie z ustaleniami Stron umowy,
3) pokrycia kosztów ubezpieczenia (OC i NW) w zakresie i do kwoty uzgodnionej przez Strony;
4) zapewnienia wykonania przez Artystów-Wykonawców utworów, stanowiących załącznik nr 2 do wzoru umowy, łącznie trwających ok. 90 minut, zgodnie ze Scenariuszem Koncertu, który stanowi załącznik nr 3 do Umowy; 5) zapewnienia udziału Artystów-Wykonawców w próbach wg. harmonogramu ustalonego z PAIH S.A. i realizatorem w trybie roboczym drogą mailową,
6) zapewnienie opracowania aranżacji utworów muzycznych, których lista stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy oraz przeniesienia autorskich praw majątkowych, o których mowa w § 4a wzoru umowy do tych aranżacji na PAIH S.A. za wynagrodzeniem określonym w § 6 wzoru umowy;
7) poniesienia prawem przewidzianych kosztów na rzecz organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi lub prawami pokrewnymi należnych w szczególności z tytułu publicznego artystycznego wykonania utworów, o których mowa w załączniku nr 2 do wzoru umowy, przez Artystów- Wykonawców, podczas Koncertu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92312000-1 - Usługi artystyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 754920,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 754920,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 754920,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOT BAD PRODUCTIONS MICHAŁ BOBROWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411932329

7.3.3) Ulica: Zamkowa 4/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-890

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 754920,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.