eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudce w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudce w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brańska 13

1.5.2.) Miejscowość: Rudka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-123

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857305852

1.5.8.) Numer faksu: 857305851

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudce w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be9b9bc8-196a-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021157/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudce w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302779/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129)
zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy lub usługi mogą być świadczone tylko przez jednego
wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
W istniejącym stanie faktycznym, przy przedmiocie zamówienia, którym jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów na przewozy regularnymi
liniami autobusowymi, zapewniającymi wywiązywanie się przez Gminę z obowiązków określonych przepisami prawa
oświatowego, usługa ta może zostać zrealizowana przez jednego wykonawcę, bowiem tylko on prowadzi linie przewozowe
w oczekiwanym zakresie. Żaden inny przewoźnik działający na rynku nie byłby w stanie zrealizować zamówienia,
gdyż obiektywnie nie prowadzi on regularnych linii przewozowych na trasach wymaganych przez Zamawiającego trasach.
Z tych względów należy zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KO.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na zakupie biletów miesięcznych oraz dowozie uczniów - około 77 osób - do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudce oraz ich odwozie do miejsca zamieszkania w czasie roku szkolnego od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r. (10 miesięcy) zgodnie z załączonym opisem 3 tras na regularnych przewozach autobusowych w dni nauki szkolnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158209,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158209,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158209,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podlaska Komunikacja Samochodowa Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420200091

7.3.3) Ulica: Bohaterów Monte Cassino 8

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-873

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158209,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.