eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Przebudowa, remont pomieszczeń oraz termomodernizacja budynku Zakładu Patomorfologii oraz remont klatki schodowej w bloku "A" Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, remont pomieszczeń oraz termomodernizacja budynku Zakładu Patomorfologii oraz remont klatki schodowej w bloku „A” Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 797 304 198

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/szpital-pluc.bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, remont pomieszczeń oraz termomodernizacja budynku Zakładu Patomorfologii oraz remont klatki schodowej w bloku „A” Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d5a2957-1146-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005298/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie robót remontowych budowlanych w obiektach KPCP w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1: a) Zakład Patomorfologii; b) Klatka schodowa w budynku "A" .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175405/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16 Z TP 21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1

Zadanie przewiduje częściową przebudowę pomieszczeń Zakładu Patomorfologii w związku z koniecznością ich przystosowania do aktualnych potrzeb Szpitala Kujawsko Pomorskiego Centrum Pulmonologii.
Pomieszczenia ww. budynku pełnią obecnie funkcję laboratoryjną oraz administracyjną i socjalną dla jego pracowników- i funkcja ta pozostanie bez zmian.
W ramach nieznacznej przebudowy (wewnętrznej) tego obiektu przewiduje się:
a) wydzielenie pomieszczenia szatni zewnętrznej (na odzież prywatną),
b) wydzielenie pomieszczenia szatni brudnej (na odzież roboczą zużytą, do prania),
c) lokalizacja szaf dla pracowników na odzież roboczą czystą,
d) powiększenie pomieszczenia pracowni mikroskopowej,
e) wykonanie pomieszczenia archiwum dla pracowni mikroskopowej,
f) wydzielenie magazynu odczynników chemicznych,
g) wydzielenie magazynu podręcznego dla pracowni laboratoryjnych,
h) wydzielenie pomieszczenia sprzątaczek.
i) grzejniki co w remontowanych pomieszczeniach podlegają wymianie
Projekt obejmuje wyłącznie roboty budowlane związane z opisanymi powyżej zmianami oraz z termomodernizacją budynku.
Nie przewiduje się wystąpienia żadnych nowych prac konstrukcyjnych.
Wszystkie prace instalacyjne, w tym także w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz ich projekty- Inwestor wykona we własnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 386491,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont klatki schodowej w bloku „A” Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1

Zadanie przewiduje wykonanie remontu : malowania ścian, sufitu, dołu schodów i spoczników oraz boków biegów schodowych klatki schodowej w Bloku A Szpitala KPCP w Bydgoszczy.
Należy wykonać:
a) naprawy powierzchni ścian wewnętrznych poprzez ich wypełnienie zaprawą tynkarską,
b) naprawę narożników – poprzez montaż listew narożnych aluminiowych i ich zatarcie masą tynkarską,
c) wykonanie podkładu gruntującego – gruntem malarskim uniwersalnym,
d) malowanie ścian, sufitu nad II piętrem, spodów biegów schodowych i spoczników, boków biegów schodowych i spoczników- dwukrotne farbami lateksowymi odpornymi na zmywanie i szorowania wewnętrznego stosowania,
e) przewiduje się wymianę (na nowe) zniszczonych poziomych czarnych listew narożnych PCV na biegach schodowych pomiędzy spocznikiem wyjściowym z budynku, a poziomem parteru. Ich łączna długość wynosi- 16,0mb. Pozostałe w/w listwy są w dobrym stanie technicznym i nie podlegają wymianie,
f) dla balustrad- nie przewiduje się malowania, poza malowaniem drewnianych pochwytów w/w balustrady i poręczy: wymiana pochwytów na nowe o takim samym profilu jak istniejące, w kolorze naturalnego drewna (dąb) i malowanie lakierem bezbarwnym do drewna,- odpornym na szorowanie i środki chemiczne używane w szpitalu,
g) drzwi zewnętrzne i wewnętrzne drewniane i PCV na klatce schodowej do zachowania bez zmian. Należy je szczelne osłonić i zabezpieczyć przed uszkodzeniami mechanicznymi i zabrudzeniem w czasie trwania robót naprawczych i malarskich. Zniszczone ościeżnice drewniane (z uszkodzoną powłoką malarską) należy pomalować emalią do drewna w kolorze białym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 34307,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386491,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386491,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386491,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EBUD - Przemysłówka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0905011367

7.3.3) Ulica: Biskupińska 11

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-375

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne - 8%
Część robót budowlanych - około 50 %

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386491,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34307,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55412,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34307,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany ADEX Dariusz Dudkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091629610

7.3.3) Ulica: Pałucka 11

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34307,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.