eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 662 88 88

1.5.8.) Numer faksu: 56 662 88 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7d6e4bd-45e3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000068/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Zawodowo zakręceni”, nr RPKP.10.02.03-04-0015/20 i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279747/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 413821,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96929,51 EUR

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem zamówienia jest wyposażenie pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży w sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
Część I zamówienia obejmuje laptopy i stanowiska komputerowe:
1. Laptop dla nauczyciela – Typ I – 1 szt.
2. Stanowiska komputerowe dla uczniów – Typ I - 12 szt.
3. Zestawy komputerowe (dostosowane do roli serwera) – 12 szt.
4. Stanowiska komputerowe, dla uczniów i nauczyciela – 26 szt.
5. Stanowiska komputerowe dla uczniów – Typ II – 8 szt.
6. Laptopy dla uczniów – 40 szt.
7. Laptop dla nauczyciela – Typ II – 1 szt.
8. Laptopy dla nauczycieli – Typ III - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 340000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem zamówienia jest wyposażenie pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży w sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
Część II zamówienia obejmuje wyposażenie pracowni technik informatyk:
1. Zestawy narzędzi monterskich – 7 szt.
2. Tablety dla uczniów – 6 szt.
3. Zasilacz awaryjny – 1 szt.
4. Maty i opaski antystatyczne – 12 szt.
5. Przełączniki programowalne i zarządzalne - 12 szt.
6. Przełączniki programowalne – 2 szt.
7. Routery do usługi NAT, DHCP – 6 szt.
8. Routery do obsługi VPN IPsec/PPTP/L2TP – 6 szt.
9. Oprogramowanie graficzne – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

31214100-0 - Przełączniki

32413100-2 - Rutery sieciowe

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem zamówienia jest wyposażenie pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży w sprzęt komputerowy i oprogramowanie. Część III zamówienia obejmuje Wyposażenie pracowni technik logistyk:
(spedycja):
1. Drukarkę etykiet magazynowych – 1 szt.
2. Skanery kodów kreskowych – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 1700 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem zamówienia jest wyposażenie pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży w sprzęt komputerowy i oprogramowanie. Cześć IV obejmuje drukarki i projektory:
1. Drukarki – Typ I - 3 szt.
2. Projektory z ekranem elektrycznym i uchwytem – 2 kpl.
3. Urządzenie wielofunkcyjne – Typ I – 1 szt.
4. Projektory z ekranem – 3 szt.
5. Urządzenie wielofunkcyjne – Typ II - 1 szt.
6. Monitor interaktywny – 1 szt.
7. Statyw do monitora interaktywnego – 1 szt.
8. Projektor multimedialny – Typ I - 1 szt.
9. Drukarkę – Typ II - 1 szt.
10. Projektor multimedialny – Typ II - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38652100-1 - Projektory

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 45121,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420740,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420740,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420740,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361910602

7.3.3) Ulica: Kordeckiego 38

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420740,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39544,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39544,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39544,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361910602

7.3.3) Ulica: Kordeckiego 38

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39544,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1851 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1851 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1851 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361910602

7.3.3) Ulica: Kordeckiego 38

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1851 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W IV części przedmiotowego postępowania cena najkorzystniejszej, niepodlegającej odrzuceniu oferty (76 002,85 zł brutto), przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (66 284 zł brutto).
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zaszła przesłanka unieważnienia IV części postępowania na ww. podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.