Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00283448/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„UTWARDZENIE DROGI GMINNEJ DZ. NR 323 W MIEJSCOWOŚCI PUDLISZKI” W RAMACH ZADANIA: „BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH O SZEROKOŚCI MIN. 4M ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Krobia
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 571 11 11
1.5.8.) Numer faksu: 65 571 11 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krobia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krobia.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„UTWARDZENIE DROGI GMINNEJ DZ. NR 323 W MIEJSCOWOŚCI PUDLISZKI” W RAMACH ZADANIA: „BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH O SZEROKOŚCI MIN. 4M ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4edc837d-0e45-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023774/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 UTWARDZENIE DROGI GMINNEJ DZ. NR 323 W MIEJSCOWOŚCI PUDLISZKI W RAMACH ZADANIA: "BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH O SZEROKOŚCI MIN. 4M"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.32.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „UTWARDZENIE DROGI GMINNEJ DZ. NR 323 W MIEJSCOWOŚCI PUDLISZKI” W RAMACH ZADANIA: „BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH O SZEROKOŚCI MIN. 4M ”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni drogi z kruszywa granitowego 0/31,5 (gat. I) układanego rozściełaczem dł. 1015 mb i szerokości 4 m w miejscowości Pudliszki.
2. Zakres rzeczowy inwestycji:
a) roboty pomiarowe;
b) podbudowa;
c) nawierzchnia z tłucznia granitowego 0/31,5 (gat. I) stabilizowanego mechanicznie, układanego rozściełaczem- grubość po zagęszczeniu 10 cm;
d) mechaniczne ściananie poboczy;
e) roboty wykończeniowe.
3. Wspólny słowni zamówień CPV:
CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
CPV 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym wprowadzania ograniczeń w dojazdach do posesji oraz utrudnień w ruchu w terminie 3 dni przed ich wystąpieniem.
5. Dokumentacja techniczna do wglądu w Urzędzie Miejskim w Krobi, pok. nr 6.
6. Wykonawca winien dostarczyć na materiały atesty i aprobaty techniczne.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uzasadnienie: podział zamówienia na części groziłby ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 125 000,00 zł (brutto).W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta. Cena brutto, jaką zaproponował Wykonawca za realizację niniejszego zamówienia, a tym samym cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267398,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267398,09 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
- Przebudowa drogi nr 2716P w Gminie Kuślin
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 282 przy ul. Na Uboczu 7- ETAP IB i II.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.