eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej z dachem na przyczepie samochodowej



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej z dachem na przyczepie samochodowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiejska Aleksandrów Kujawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542822059

1.5.8.) Numer faksu: 542822031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-aleksandrowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej z dachem na przyczepie samochodowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c60d32b-0730-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022238/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej z dachem na przyczepie samochodowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane jest w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265467/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sceny mobilnej z dachem na przyczepie samochodowej o następujących minimalnych parametrów technicznych oraz funkcjonalności:
1) wymiary sceny po rozłożeniu min. szerokość od 6 m do 8 m, długość min. 8 m, wysokość min. 5m,
2) podest sceniczny z trzech części, jednej stałej mocowanej bezpośrednio do ramy i dwóch ruchomych, rozkładanych z profili aluminiowych,
3) podłoga antypoślizgowa wodoodporna, dopuszczalne obciążenie podłogi min. 350 kg/ m², atestowana,
4) dach dwuspadowy podnoszony hydraulicznie lub elektro-hydraulicznie,
5) dopuszczalne obciążenie dachu min. 320 kg - równomiernie na skrzydło zadaszenia (rura krańcowa skrzydła), min. 80 kg - równomiernie na skrzydło zadaszenia (rura środkowa skrzydła), min. 560 kg - równomiernie na część środkową zadaszenia
6) dopuszczalna prędkość wiatru podczas użytkowania max 17,8 m/s z osłonami ścian bocznych i tylnej oraz max 27,5 m/s bez osłon ścian bocznych,
7) ściany czarne lub grafit: ściana tylna 100% materiał nieprzezroczysty, boczne materiał lub siatka czarne (A203) min. 2/3 szerokości boków,
8) wysokość podłogi od podłoża min 1m,
9) maskownica dół PCV,
10) plandeki na zadaszenie góry atestowana PCV,
11) barierki ochronne na boki i tył,
12) schody stałe – min. 2 szt,
13) słupy z kratownicami 250 Q- 4szt, sceniczne,
14) pokrowiec na scenę mobilną,
15) dopuszczalne obciążenie frontowych słupów min. 50 kg,
16) dopuszczalne obciążenie skrzydeł dźwiękowych min. 500 kg (w punkcie centralnym).
2. Sposób konstrukcji i wykonania sceny musi umożliwiać szybkie i łatwe rozstawienie (montaż) całości przedmiotu zamówienia tj. przeprowadzany maksymalnie przez 2 osoby w czasie nie dłuższym niż 80 minut, automatycznie (siłowniki hydrauliczne, elektryczne) lub ręcznie przy braku zasilania i przy użyciu podstawowych narzędzi tj. bez użycia rusztowań, dźwigów i innego sprzętu podobnego rodzaju.
3. Przyczepa winna zostać wykonana zgodnie z właściwymi normami oraz spełniać wszystkie wymagane przepisy prawa bhp i p.poż.
4. Przyczepa ze sceną mobilną musi spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopuszczenia do ruchu i rejestracji na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Scena musi posiadać skrzynkę narzędziową wraz z zestawem narzędzi(narzędzia i elementy niezbędne do montażu), klucze do kół, koło zapasowe, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy,
6. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane polskim i europejskim prawem atesty i certyfikaty na wszystkie użyte materiały, w tym potwierdzające parametry wytrzymałościowe konstrukcji.
7. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad, wyprodukowany w roku 2022.
8. Wraz z przedmiotem zamówienia wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim.
9. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie szkolenia dla pracowników zamawiającego(min. 2 osoby) w terminie uzgodnionym z zamawiającym.
10. W ramach wynagrodzenia wykonawca przeprowadzi montaż pokazowy.
11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski) lub na miejsce wskazane przez zamawiającego w odległości nie większej niż 7 km od siedziby Zamawiającego.
12. Szczegółowy warunki realizacji określone zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
13. Dopuszczalne odchyłki wymiarowe wyposażenia +/- 5%, powyżej muszą być pisemnie konsultowane z zamawiającym. Wszelkie rozmiary przedmiotu zamówienia należy potwierdzić przed rozpoczęciem dostawy.
14. Zamówienie dofinansowane jest w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.”

UWAGA!
W przypadku wystąpienia w SWZ jakichkolwiek oznaczeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów (wyrobów) przewidzianych do zastosowania, które charakteryzują produkty lub usługi, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, co oznacza, że zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać parametry techniczno-użytkowe takie same lub lepsze w stosunku do produktów wskazanych w SWZ.
Jako równoważne mogą być traktowane technologie, urządzenia i materiały, które posiadają w stosunku do określonych w SWZ:
- nie niższą jakość, estetykę i parametry eksploatacyjne;
- wymiary gabarytowe nie powodujące zmian w SWZ,
- nie niższą żywotność w użytkowaniu;
- wymagane parametry techniczne i jakościowe;
- nie gorszą gwarancję i rękojmię.
Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania.
Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę.
Składając ofertę zawierającą rozwiązania równoważne, Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania nazwy, modelu oraz producenta zaproponowanego materiału (wyrobu) oraz przedstawienia dokumentów wykazujących i potwierdzających jego równoważność.
15. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
34200000-9 – nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy,
44210000-5 – konstrukcje i części konstrukcji,
34223000-6 – przyczepy i naczepy

5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający, w tym zakresie nie stawia warunków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

34223000-6 - Przyczepy i naczepy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169002,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169002,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169002,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSPAW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222528443

7.3.3) Ulica: Batorego 29

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169002,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.