eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Nadzór inwestorski nad inwestycją: Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach) i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad inwestycją: Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach) i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 18

1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-549046b9-0ea8-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad inwestycją: Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach) i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-549046b9-0ea8-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061950/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Nadzór inwestorski nad inwestycją: Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach) i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266004

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.6.2023.EK.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach)
i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach, realizowanej w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
4.1. Zamówienie dotyczy sprawowania nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, elektroenergetycznej i konstrukcyjno-budowlanej nad dokończeniem kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach.
Zakres robót obejmuje nadzór nad:
• zwiększeniem mocy przyłączeniowej instalacji elektrycznej przedszkola;
• przebudową instalacji odgromowej przedszkola;
• budową pionowych wymienników ciepła (sond geotermalnych) jako dolne źródło ciepła pompy ciepła przedszkola;
• przebudową instalacji c.o. wraz z montażem niezbędnych urządzeń w przedszkolu, m.in. pompy ciepła i zasobnika do podgrzewu ciepłej wody użytkowej;
• dociepleniem dachu przedszkola;
• budową instalacji fotowoltaicznej na dachu przedszkola;
• budową wewnętrznej instalacji gazowej i przebudowę punktu gazowego szkoły podstawowej;
• przebudową instalacji elektrycznej szkoły (zwiększenie mocy przyłączeniowej);
• likwidacją istniejących kotłów węglowych w kotłowni szkoły;
• remontem pomieszczenia kotłowni szkoły;
• przebudową istniejącej instalacji c.o. wraz z montażem niezbędnych urządzeń (m.in. kotłów gazowych, zasobników do podgrzewu ciepłej wody użytkowej) w kotłowni i pomieszczeniu pompowni szkoły;
• lokalizacją kaskady pomp ciepła dla budynków szkoły;
• wyburzeniem komina stalowego przy kotłowni szkoły.
4.2. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych wskazany jest w dokumentacji projektowej
i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zamieszczone na stronie internetowej postępowania dotyczącego wykonania robót budowlanych https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1ffdc7d-e396-11ed-9355-06954b8c6cb9), w skład której wchodzi: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.
4.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP.
4.6. Zakres obowiązków inspektora nadzoru obejmuje:
4.6.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
4.6.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu oraz stosowania w budownictwie,
4.6.3. uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych wszelkich propozycji zmian do projektu
i wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego, uzgadnianie z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego,
4.6.4. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót
lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
4.6.5. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych
w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną,
4.6.6. kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót budowlanych,
4.6.7. sprawdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych rozliczenia rzeczowo-finansowego robót,
4.6.8. zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych
na budowie nieprawidłowościach,
4.6.9. egzekwowanie od Wykonawców robót budowlanych i przekazanie Zamawiającemu sprawdzonych protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej,
4.6.10. wykonywanie wszelkich innych czynności wynikających z przepisów prawa oraz z umowy
z wykonawcą robót budowlanych,
4.6.11. udział w radach budowy,
4.6.12. Zamawiający wymaga obecności inspektora nadzoru na budowie w częstotliwości, która zapewni należyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, tj. min. dwa razy w tygodniu w przypadku inspektora branży wiodącej, od rozpoczęcia robót, a w przypadku inspektorów pozostałych branż minimum dwa razy w tygodniu w trakcie trwania robót branżowych oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. Obecność na budowie , podpisem na liście obecności podczas rady budowy, podpisem na protokole potwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego lub potwierdzona przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BUD INWESTYCJE PÓŁNOC Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932624581

7.3.3) Ulica: Piaskowa 3

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.