Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270663/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 765-32-00
1.5.8.) Numer faksu: 22 765-32-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af46680-46cc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002681/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270663/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściach dla pieszych w Nasielsku na ul. Polskiej Organizacji Wojskowej, ul. Sokolnickiego i ul. Polnej na drodze powiatowej nr 2409W oraz drogach gminnych.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których efekt ma przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściach dla pieszych w Nasielsku na ul. Polskiej Organizacji Wojskowej, stanowiącej drogę powiatową nr 2409W, oraz na ul. Sokolnickiego oraz ul. Polnej, stanowiących drogi gminne. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje przebudowę ww. dróg na wyniesione skrzyżowanie, w obrębie którego znajdują się 3 przejścia dla pieszych. W ramach prac zostanie wykonane wyniesione skrzyżowanie z kostki brukowej, oznakowanie poziome oraz pionowe, montaż oświetlenia przejść w postaci lamp hybrydowych z własnym źródłem zasilania oraz zostaną wykonane inne roboty towarzyszące szczegółowo opisane w przedmiarze robót.
Zakres robót:
- roboty przygotowawcze,
- rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej,
- regulacja pionowa studzienek zlokalizowanych w jezdni,
- wykonanie podbudowy betonowej pod nową nawierzchnię wyniesionego skrzyżowania,
- wykonanie wyniesionego skrzyżowania z nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm,
- wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
- montaż oświetlenia przejść dla pieszych (lampy hybrydowe z własnym źródłem zasilania).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 2, 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 238586,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Pomiechówku na ul. Nasielskiej na drodze powiatowej nr 2409W. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których efekt ma przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Pomiechówku na ul. Nasielskiej, stanowiącej drogę powiatową nr 2409W. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje frezowanie nawierzchni jedni na odcinku 25 m przed przejściem dla pieszych oraz 25 m za przejściem dla pieszych w celu wykonania nawierzchni antypoślizgowej opartej na żywicy poliuretanowej i kruszywie boksytowym o wysokim wskaźniku tarcia, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż oświetlenia przejść w postaci lamp hybrydowych z własnym źródłem zasilania, a także wykonanie innych robót towarzyszących szczegółowo opisanych w przedmiarze robót.Zakres robót:
- roboty remontowe –frezowanie nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej,
- wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
- montaż oświetlenia przejść dla pieszych (lampy hybrydowe z własnym źródłem zasilania),
- montaż radarowego wyświetlacza prędkości z własnym źródłem zasilania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 3, 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 188670,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Leoncinie na ul. Partyzantów na drodze powiatowej nr 2401W. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych, których efekt ma przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Leoncinie na ul. Partyzantów, stanowiącej drogę powiatową nr 2401W. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje frezowanie nawierzchni jedni na odcinku 25 m przed przejściem dla pieszych oraz 25 m za przejściem dla pieszych w celu wykonania nawierzchni antypoślizgowej opartej na żywicy poliuretanowej i kruszywie boksytowym o wysokim wskaźniku tarcia, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż oświetlenia przejść w postaci lamp hybrydowych z własnym źródłem zasilania, a także wykonanie innych robót towarzyszących szczegółowo opisanych w przedmiarze robót. Zakres robót:- roboty remontowe – frezowanie nawierzchni;
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej,
- wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
- montaż oświetlenia przejść dla pieszych (lampy hybrydowe z własnym źródłem zasilania),
- montaż radarowego wyświetlacza prędkości z własnym źródłem zasilania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 4, 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 196951,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Zakroczymiu na ul. Warszawskiej na drodze powiatowej nr 3001W. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których efekt ma przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Zakroczymiu na ul. Warszawskiej, stanowiącej drogę powiatową nr 3001W. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje frezowanie nawierzchni jedni na odcinku 25 m przed przejściem dla pieszych oraz 25 m za przejściem dla pieszych w celu wykonania nawierzchni antypoślizgowej opartej na żywicy poliuretanowej i kruszywie boksytowym o wysokim wskaźniku tarcia, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż oświetlenia przejść w postaci lamp hybrydowych z własnym źródłem zasilania, a także wykonanie innych robót towarzyszących szczegółowo opisanych w przedmiarze robót. Zakres robót:- roboty remontowe – frezowanie nawierzchni;
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej,
- wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
- montaż oświetlenia przejść dla pieszych (lampy hybrydowe z własnym źródłem zasilania),
- montaż radarowego wyświetlacza prędkości z własnym źródłem zasilania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 5, 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 196824,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Nowym Dworze Mazowieckim na ul. Ignacego Paderewskiego na drodze powiatowej nr 2431W. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych, których efekt ma przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Nowym Dworze Mazowieckim na ul. Ignacego Paderewskiego, stanowiącej drogę powiatową nr 2431W. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje frezowanie nawierzchni jedni na odcinku 25 mb przed przejściem dla pieszych oraz 20 m2 za przejściem dla pieszych w celu wykonania nawierzchni antypoślizgowej opartej na żywicy poliuretanowej i kruszywie boksytowym o wysokim wskaźniku tarcia, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż oświetlenia przejść w postaci lamp hybrydowych z własnym źródłem zasilania, a także wykonanie innych robót towarzyszących szczegółowo opisanych w przedmiarze robót. Zakres robót:- roboty remontowe – frezowanie nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej,
- wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
- montaż oświetlenia przejść dla pieszych (lampy hybrydowe z własnym źródłem zasilania). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 6, 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 133854,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Czosnowie na ul. Warszawskiej na drodze powiatowej nr 2433W. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych, których efekt ma przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Czosnowie na ul. Warszawskiej, stanowiącej drogę powiatową nr 2433W. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje frezowanie nawierzchni jedni na odcinku 25 m przed przejściem dla pieszych oraz 25 m za przejściem dla pieszych w celu wykonania nawierzchni antypoślizgowej opartej na żywicy poliuretanowej i kruszywie boksytowym o wysokim wskaźniku tarcia, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż oświetlenia przejść w postaci lamp hybrydowych z własnym źródłem zasilania, a także wykonanie innych robót towarzyszących szczegółowo opisanych w przedmiarze robót. Zakres robót:- roboty remontowe – frezowanie nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej,
- wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
- montaż oświetlenia przejść dla pieszych (lampy hybrydowe z własnym źródłem zasilania),
- montaż radarowego wyświetlacza prędkości z własnym źródłem zasilania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w załączniku nr 1, 7, 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 196741,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235307,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235307,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069
7.3.3) Ulica: ul. B. Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
jakie przetargi wygrała firma
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235307,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198399,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198399,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198399,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069
7.3.3) Ulica: ul. B.Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
jakie przetargi wygrała firma
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198399,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208323,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208323,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208323,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069
7.3.3) Ulica: ul. B. Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
jakie przetargi wygrała firma
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208323,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208369,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208369,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208369,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069
7.3.3) Ulica: ul. B.Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
jakie przetargi wygrała firma
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208369,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138591,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138591,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138591,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069
7.3.3) Ulica: ul. B. Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
jakie przetargi wygrała firma
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138591,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208116,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208116,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208116,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069
7.3.3) Ulica: ul. B.Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
jakie przetargi wygrała firma
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208116,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-49/2024 Docieplenie budynku nr 80 na terenie jednostki wojskowej w m. Komorowo; ul. Kościelna b/n, 07-310 Ostrów Mazowiecka
- SVA/U/4620-45/2024 Przebudowa sieci c.o. i budowa sieci ciepłej wody na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo ul. Bema 7
- SVA/U/4620-46/2024 Remont instalacji c.o. wraz z remontem instalacji klimatyzacji w budynku nr 2 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Lipowej 1a w Lublinie.
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- SVA/U/4620-43/2024 Budowa kotłowni w budynku nr 111 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utwardzenia i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.