eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 765-32-00

1.5.8.) Numer faksu: 22 765-32-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af46680-46cc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002681/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270663/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściach dla pieszych w Nasielsku na ul. Polskiej Organizacji Wojskowej, ul. Sokolnickiego i ul. Polnej na drodze powiatowej nr 2409W oraz drogach gminnych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których efekt ma przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściach dla pieszych w Nasielsku na ul. Polskiej Organizacji Wojskowej, stanowiącej drogę powiatową nr 2409W, oraz na ul. Sokolnickiego oraz ul. Polnej, stanowiących drogi gminne. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje przebudowę ww. dróg na wyniesione skrzyżowanie, w obrębie którego znajdują się 3 przejścia dla pieszych. W ramach prac zostanie wykonane wyniesione skrzyżowanie z kostki brukowej, oznakowanie poziome oraz pionowe, montaż oświetlenia przejść w postaci lamp hybrydowych z własnym źródłem zasilania oraz zostaną wykonane inne roboty towarzyszące szczegółowo opisane w przedmiarze robót.
Zakres robót:
- roboty przygotowawcze,
- rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej,
- regulacja pionowa studzienek zlokalizowanych w jezdni,
- wykonanie podbudowy betonowej pod nową nawierzchnię wyniesionego skrzyżowania,
- wykonanie wyniesionego skrzyżowania z nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm,
- wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
- montaż oświetlenia przejść dla pieszych (lampy hybrydowe z własnym źródłem zasilania).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 2, 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 238586,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Pomiechówku na ul. Nasielskiej na drodze powiatowej nr 2409W. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których efekt ma przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Pomiechówku na ul. Nasielskiej, stanowiącej drogę powiatową nr 2409W. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje frezowanie nawierzchni jedni na odcinku 25 m przed przejściem dla pieszych oraz 25 m za przejściem dla pieszych w celu wykonania nawierzchni antypoślizgowej opartej na żywicy poliuretanowej i kruszywie boksytowym o wysokim wskaźniku tarcia, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż oświetlenia przejść w postaci lamp hybrydowych z własnym źródłem zasilania, a także wykonanie innych robót towarzyszących szczegółowo opisanych w przedmiarze robót.
Zakres robót:
- roboty remontowe –frezowanie nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej,
- wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
- montaż oświetlenia przejść dla pieszych (lampy hybrydowe z własnym źródłem zasilania),
- montaż radarowego wyświetlacza prędkości z własnym źródłem zasilania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 3, 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 188670,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Leoncinie na ul. Partyzantów na drodze powiatowej nr 2401W. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych, których efekt ma przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Leoncinie na ul. Partyzantów, stanowiącej drogę powiatową nr 2401W. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje frezowanie nawierzchni jedni na odcinku 25 m przed przejściem dla pieszych oraz 25 m za przejściem dla pieszych w celu wykonania nawierzchni antypoślizgowej opartej na żywicy poliuretanowej i kruszywie boksytowym o wysokim wskaźniku tarcia, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż oświetlenia przejść w postaci lamp hybrydowych z własnym źródłem zasilania, a także wykonanie innych robót towarzyszących szczegółowo opisanych w przedmiarze robót. Zakres robót:
- roboty remontowe – frezowanie nawierzchni;
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej,
- wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
- montaż oświetlenia przejść dla pieszych (lampy hybrydowe z własnym źródłem zasilania),
- montaż radarowego wyświetlacza prędkości z własnym źródłem zasilania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 4, 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 196951,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Zakroczymiu na ul. Warszawskiej na drodze powiatowej nr 3001W. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których efekt ma przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Zakroczymiu na ul. Warszawskiej, stanowiącej drogę powiatową nr 3001W. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje frezowanie nawierzchni jedni na odcinku 25 m przed przejściem dla pieszych oraz 25 m za przejściem dla pieszych w celu wykonania nawierzchni antypoślizgowej opartej na żywicy poliuretanowej i kruszywie boksytowym o wysokim wskaźniku tarcia, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż oświetlenia przejść w postaci lamp hybrydowych z własnym źródłem zasilania, a także wykonanie innych robót towarzyszących szczegółowo opisanych w przedmiarze robót. Zakres robót:
- roboty remontowe – frezowanie nawierzchni;
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej,
- wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
- montaż oświetlenia przejść dla pieszych (lampy hybrydowe z własnym źródłem zasilania),
- montaż radarowego wyświetlacza prędkości z własnym źródłem zasilania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 5, 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 196824,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 5: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Nowym Dworze Mazowieckim na ul. Ignacego Paderewskiego na drodze powiatowej nr 2431W. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych, których efekt ma przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Nowym Dworze Mazowieckim na ul. Ignacego Paderewskiego, stanowiącej drogę powiatową nr 2431W. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje frezowanie nawierzchni jedni na odcinku 25 mb przed przejściem dla pieszych oraz 20 m2 za przejściem dla pieszych w celu wykonania nawierzchni antypoślizgowej opartej na żywicy poliuretanowej i kruszywie boksytowym o wysokim wskaźniku tarcia, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż oświetlenia przejść w postaci lamp hybrydowych z własnym źródłem zasilania, a także wykonanie innych robót towarzyszących szczegółowo opisanych w przedmiarze robót. Zakres robót:
- roboty remontowe – frezowanie nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej,
- wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
- montaż oświetlenia przejść dla pieszych (lampy hybrydowe z własnym źródłem zasilania). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 6, 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 133854,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 6: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Czosnowie na ul. Warszawskiej na drodze powiatowej nr 2433W. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych, których efekt ma przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Czosnowie na ul. Warszawskiej, stanowiącej drogę powiatową nr 2433W. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje frezowanie nawierzchni jedni na odcinku 25 m przed przejściem dla pieszych oraz 25 m za przejściem dla pieszych w celu wykonania nawierzchni antypoślizgowej opartej na żywicy poliuretanowej i kruszywie boksytowym o wysokim wskaźniku tarcia, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż oświetlenia przejść w postaci lamp hybrydowych z własnym źródłem zasilania, a także wykonanie innych robót towarzyszących szczegółowo opisanych w przedmiarze robót. Zakres robót:
- roboty remontowe – frezowanie nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej,
- wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
- montaż oświetlenia przejść dla pieszych (lampy hybrydowe z własnym źródłem zasilania),
- montaż radarowego wyświetlacza prędkości z własnym źródłem zasilania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w załączniku nr 1, 7, 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 196741,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235307,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235307,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069

7.3.3) Ulica: ul. B. Prusa 7

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235307,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198399,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198399,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198399,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069

7.3.3) Ulica: ul. B.Prusa 7

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198399,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208323,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208323,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208323,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069

7.3.3) Ulica: ul. B. Prusa 7

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208323,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208369,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208369,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208369,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069

7.3.3) Ulica: ul. B.Prusa 7

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208369,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138591,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138591,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138591,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069

7.3.3) Ulica: ul. B. Prusa 7

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138591,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208116,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208116,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208116,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińsk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069

7.3.3) Ulica: ul. B.Prusa 7

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208116,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.