eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › DOSTAWA ZASADNICZEGO SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ DLA 24. WOG W GIŻYCKU z podziałem na 3 zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ZASADNICZEGO SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
DLA 24. WOG W GIŻYCKU z podziałem na 3 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 24wog.zam@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://portal.smartpzp.pl/24WOG

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


wojskowa jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ZASADNICZEGO SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
DLA 24. WOG W GIŻYCKU z podziałem na 3 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3513351-f558-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026582/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa sprzętu Służby Żywnościowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222638

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1- dostawa pieca konwekcyjno-parowego (20-półkowy).
Wskazany powyżej asortyment precyzują dane przedstawione w wymaganiach taktyczno - technicznych- zał. nr 7 oraz
opisie przedmiotu zamówienia- zał. nr 4a oraz wzorze umowy- zał. nr 3a
ilości zostały określone w zestawieniu cenowym- zał. nr 2a – dostawa do magazynu w Węgorzewie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42214100-0 - Piece kuchenne

4.5.5.) Wartość części: 191150,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2- dostawa zmywarki tunelowej (komplet).
Wskazany powyżej asortyment precyzują dane przedstawione w wymaganiach taktyczno - technicznych- zał. nr 8 oraz
opisie przedmiotu zamówienia- zał. nr 4b oraz wzorze umowy- zał. nr 3b
ilości zostały określone w zestawieniu cenowym- zał. nr 2b – dostawa do magazynu w Węgorzewie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39713100-4 - Zmywarki do naczyń

4.5.5.) Wartość części: 354907,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3- dostawa zmywarki kapturowej (komplet).
Wskazany powyżej asortyment precyzują dane przedstawione w wymaganiach taktyczno - technicznych- zał. nr 9 oraz
opisie przedmiotu zamówienia- zał. nr 4c oraz wzorze umowy- zał. nr 3c
ilości zostały określone w zestawieniu cenowym- zał. nr 2c – dostawa do magazynu w Węgorzewie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39713100-4 - Zmywarki do naczyń

4.5.5.) Wartość części: 117227,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132444,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212430,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132444,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWISSPOL Ltd. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930075920

7.3.3) Ulica: Wilcza 27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-429

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132444,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

wartość części bez podatku VAT
CZĘŚĆ 1 - 155 406.63
CZĘŚĆ 2 - 288 542.91
CZĘŚĆ 3 - 95 306.61

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.