eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarówka Podlaska › Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. "Dostępna Gmina Komarówka Podlaska



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępna Gmina Komarówka Podlaska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOMARÓWKA PODLASKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 7

1.5.2.) Miejscowość: Komarówka Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-311

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komarowka@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.komarowkapodlaska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac31308e-14cd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępna Gmina Komarówka Podlaska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac31308e-14cd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033025/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępna Gmina Komarówka Podlaska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280591

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drzwi wejściowych, zakup i montaż platformy zewnętrznej oraz elementów w budynku Urzędu Gminy w celu poprawienia dostępności dla niepełnosprawnych ”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) zakup i wykonanie kontrastowego oznaczenia stopni wewnątrz budynku elastyczną taśmą tworzywową z powłoką mineralną zapewniającą odporność na poślizg w Kolor RAL 1023 (wymóg zgodności z normą DIN 51130: R13 lub równoważną);
2) zakup i instalacja podchwytów w łazienkach ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo na biały kolor:
a) Uchwyty w toalecie uchylne (miska ustępowa)-długość 75 cm, średnica rury 32mm – szt. 2
b) Uchwyty w toalecie (poręcz prosta)-długość 30cm, średnica rury 32 mm – szt. 2
c) Uchwyty w toalecie (poręcz prosta)- długość 60 cm, średnica rury 32 mm - szt. 1
d) Uchwyty w toalecie (poręcz prosta) - długość 35 cm, średnica rury 32 mm – szt. 1;
3) zakup i wymiana 19 szt. klamek gałkowych na klasyczne z odpowiednio długim (min. 130 mm) uchwytem w kształcie litery L z okrągłego profilu o średnicy min. 19 mm, koloru czarnego ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo, z okrągłym szyldem górnym i dolnym ( szyld dolny: 15 szt. z wkładką na klucz i 4 szt. kryte do WC (musi spełniać wymagania normy PN-EN 1906 lub równoważną w klasie 3 - wysoka częstotliwość użytkowania);
4) zakup i montaż 5,5 mb kontrastowego oznaczenia przeźroczystych drzwi za pomocą taśmy oznaczeniowej wykonanej z foli PCV z zastosowaniem kleju: HOT MELT;
5) zakup i montaż 5 mb dotykowych pasów ostrzegawczych przed schodami w budynku z płytek o wysokich właściwościach użytkowych, a kolor płytek należy dostosować kontrastowo do podłogi, uzyskany kontrast nie może być mniejszy niż 60 stopni w skali RV;
6) zakup i montaż tabliczek przydrzwiowych 23 szt. z wypukłym oznaczeniem nr pokoju, opisem w alfabecie Braille’ai kodem QR,
7) zakup i montaż podnośnika pionowego platformowego wraz z pracami dostosowującymi do montażu (wykonanie płyty fundamentowej, doprowadzenie instalacji elektrycznej). Zgodnie z projektem – załącznik nr 1 do SWZ,
8) przebudowa schodów zewnętrznych wraz z balustradą polegająca na zdemontować obecnej balustrady na spoczniku, wydłużeniu spocznika poprzez wykonanie konstrukcji i zamocowanie do lica spocznika, a następnie wykończenie go z blachy ryflowanej i po montażu platformy wykonanie balustrady. Zgodnie z projektem – załącznik nr 1 do SWZ.
9) Wymiana drzwi zewnętrznych wraz z poszerzeniem otworu na drzwi ewakuacyjne zewnętrzne aluminiowe częściowo przeszklone z szybą bezpieczną o współczynniku przenikania ciepła maksymalnie 1,3 W/m2K , o wymiarach przejścia po otwarciu drzwi min 120cm (jedno skrzydło min 90cm).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421131-1 - Instalowanie drzwi

34951000-8 - Platformy wejściowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna
oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.