eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pcim › " Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania oraz usług informatycznych w ramach projektu Cyfrowa Gmina" - Dotyczy Części: 2



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania oraz usług informatycznych w ramach projektu Cyfrowa Gmina” - Dotyczy Części: 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pcim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Pcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-432

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122748050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pcim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania oraz usług informatycznych w ramach projektu Cyfrowa Gmina” - Dotyczy Części: 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a89c2f07-2a42-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065341/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Cyfrowa Gmina" Działanie 5.1. Rozwój cyfrowy JST

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dot. realizacji pro-jektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne Zamawiający skorzystał z zapisów art. 214 ust.1 pkt 5
Uzasadnienie faktyczne : Zamawiający wyczerpał sposoby zawarcia umowy w ramach trybów konkurencyjnych. Ze względu na ograniczoną ilość czasu wynikających z realizacji projektu, zamawiający skorzystał z trybu z wolnej ręki , tak aby dotrzymać termin realizacji przewidziany w projekcie.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9257f5a5-e409-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b, ocds-148610-ad7e3981-cee0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiI.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu tj.:
1. Stacje robocze
2. Laptopy 14"
3. Laptopy 14"
4. Laptopy 15,6"
5. Oprogramowanie systemowe w wersji pro
6. Pakiet biurowy z możliwością organizacji spotkań on-line i udostępniania plików, z 3 letnim wsparciem/licencją (36 m-cy)
7. Bezprzewodowy system konferencyjny
8. Scaner płaski
9. Urządzenia wielofunkcyjne
10. Czytniki do e-dowodu dla obywateli
11. Oprogramowanie do edycji plików PDF
12. Scaner szczelinowy
13. Switch sieciowy zarządzalny 48 port gigabit + SFP (port światłowodowy)
14. Zakup licencji z 3 letnim wsparciem 24x7 na urządzenie FG-80E

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216110-0 - Skanery komputerowe

30237240-3 - Kamera internetowa

30216200-8 - Czytniki kart magnetycznych

30232110-8 - Drukarki laserowe

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego

72540000-2 - Usługi modernizowania komputerów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.P. SOLID-PC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811811853

7.3.3) Ulica: 3 MAJA

7.3.4) Miejscowość: MYŚLENICE

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.