eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Modernizacja ul. Karłowicza



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ul. Karłowicza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ul. Karłowicza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b041cc25-3894-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004965/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja ul. Karłowicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251382/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5902621,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 517228,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją ul. Karłowicza w Zgorzelcu. Realizacja robót budowlanych odbywać się będzie na działkach o nr ewidencyjnych: 3, 7, 2/26, 2/32, 8/20, 8/21, 8/22, 8/26, 18/23, (AM – 2, Obr.VI); 18 (AM – 1, Obr.V).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Remont nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej,
2) Remont kanalizacji deszczowej,
3) Remont nawierzchni (przełożenie) placu manewrowego z kostki kamiennej przed garażami na dz.nr 18/23 wraz z montażem krawężników betonowych wystających,
4) Remont murka oporowego.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania nasadzeń nowych drzew. Nowe drzewa powinny być zdrowe, sadzone z zakrytym systemem korzeniowym i prawidłowo ukształtowanym pniem oraz koroną, o parametrach zgodnych z normami stosowanymi w szkółkarstwie ozdobnym. Drzewa winny być zaprawiane ziemią urodzajną oraz ściółkowane korą, korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć. Drzewa należy dodatkowo opalikować 2-3 drewnianymi palikami o śr. 7 cm; wysokość palika powinna być równa wysokości pnia posadzonego drzewa. Drzewa należy przymocować do palika tuż pod koroną przy użyciu elastycznej taśmy o minimalnej szerokości 3 cm.
4. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje:
1) Remontu nawierzchni betonowych dróg dojazdowych i dojść do posesji, placów postojowych i manewrowych z wyjątkiem placu manewrowego z kostki kamiennej przed garażami na dz.nr 18/23
2) Wymiany trzepaka na nierdzewny,
3) Montażu nowych ławek i koszy na odpady,
4) Wycinki drzew i krzewów,
5) Nasadzeń krzewów,
6) Przełożenia chodnika stanowiącego dojście do bramki wejściowej na boisko,
7) Wykonania chodników stanowiących dojścia do boiska.
Powyższy zakres został wykonany w ramach wcześniejszych etapów.
5. Przy robotach budowlanych związanych z układaniem nawierzchni bitumicznej należy dostosować się do już zmodernizowanych części nawierzchni jezdni, chodników, zatok postojowych oraz placów
manewrowych tj. dostosować się do istniejących rzędnych
terenowych.
6. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ – „Modernizacja ul. Karłowicza”
W skład dokumentacji projektowej wchodzi:
1) Projekt zagospodarowania terenu,
2) Projekt Wykonawczy branża drogowa i sanitarna,
3) Przedmiar robót do celów poglądowych,
4) Opinia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu nr JG/N.5183.642.2021.JS z dnia 15.07.2021 r.
5) Zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę nr AB.6743.1.139.2021.3 z dnia 26 lipca 2021r. wydanego przez Starostę Zgorzeleckiego.

7. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia oraz 12 miesięcznej gwarancji na dokonane nasadzenia.
2) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego robót z klauzulą „odbieram”.
3) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
4) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XX SWZ.
5) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM Zgorzelec I Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6152043343

7.3.4) Miejscowość: Jędrzychowice 113

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 206 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.