eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchedniów › "Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów - przejścia dla pieszych w ciągu starodroża DK nr 7"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych w ciągu starodroża DK nr 7”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5

1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@suchedniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych w ciągu starodroża DK nr 7”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f7adc04-4c27-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011493/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa przejść dla pieszych w ciągu starodroża DK nr 7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279217/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GNI.271.8.2021.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część 1 – „Przebudowa przejścia dla pieszych w miejscowości Ostojów – Gmina Suchedniów (przejście przy Kościele).
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę przejścia dla pieszych. Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Ostojów, gmina Suchedniów, w ciągu starodroża DK nr 7, działka o nr ewid. geod. 572/1.
2) W ramach zadania planuje się przebudowę przejścia dla pieszych, przebudowę chodników oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych.
3) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
a) roboty pomiarowe,
b) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki betonowej lub granitowej, mechaniczne karczowanie krzewów, rozebranie słupów oświetleniowych ze znakiem D-6 oraz panelem słonecznym,
c) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy, formowanie i zagęszczanie nasypów,
d) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni, obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych: zjazdy – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podsypka grysowa 3 cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8 cm, chodniki: podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm., podsypka grysowa gr. 3 cm., kostka brukowa betonowa kolor szary gr. 8 cm, droga – warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm, warstwy ścieralnej AC11S gr. 4 cm.,
e) wykonanie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących przepustów, wymiana przepustów z rur żelbetowych, umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi,
f) roboty wykończeniowe,
g) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do przejścia dla pieszych wykonanie nawierzchni z płyt integracyjnych,
h) regulacja studzienek teletechnicznych i zaworów wodociągowych,
i) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 315 mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 8 słupów oświetleniowych stalowych o wysokości 8 m wraz z fundamentami, wysięgnikami dwuramiennymi, montaż 16 opraw oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii kablowej oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
Szczegółowo część 1 zamówienia opisana została w załączniku nr 10 do SWZ – Przejście przy Kościele – Ostojów zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży elektrycznej, przedmiar robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej – dostępna
na stronie internetowej: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach robót branży drogowej i branży elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 229568,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część 2 – „Przebudowa przejścia dla pieszych w miejscowości Ostojów, Gmina Suchedniów (przejście przy szkole).
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę przejścia dla pieszych. Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Ostojów, gmina Suchedniów, w ciągu starodroża DK nr 7, działka o nr ewid. geod. 572/1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wszelkie niżej wskazane roboty w km 0+060 do km 0+140.
2) W ramach zadania planuje się przebudowę przejścia dla pieszych, przebudowę chodników oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych.
3) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
a) roboty pomiarowe,
b) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki betonowej lub granitowej, mechaniczne karczowanie krzewów, rozebranie słupów oświetleniowych ze znakiem D-6 oraz panelem słonecznym oraz rozbiórkę istniejącej wiaty przystankowej,
j) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy, formowanie i zagęszczanie nasypów,
k) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni, obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych: zjazdy – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podsypka grysowa 3 cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8 cm, chodniki: podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm., podsypka grysowa gr. 3 cm., kostka brukowa betonowa kolor szary gr. 8 cm, droga – warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm, warstwy ścieralnej AC11S gr. 4 cm.,
l) wykonanie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących przepustów, wymiana przepustów z rur żelbetowych, umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi,
m) montaż nowej wiaty przystankowej,
n) roboty wykończeniowe,
o) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do przejścia dla pieszych wykonanie nawierzchni z płyt integracyjnych,
p) regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej i zaworów wodociągowych,
q) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 276 mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 8 słupów oświetleniowych stalowych o wysokości 8 metrów wraz z fundamentami, wysięgnikami dwuramiennymi, montaż 16 opraw oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii kablowej oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
Szczegółowo część 2 zamówienia opisana została w załączniku nr 11 do SWZ – Przejście przy szkole – Ostojów zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży elektrycznej, przedmiar robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej – dostępna na stronie internetowej: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach robót branży drogowej i branży elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 253905,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część 3 – „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Kieleckiej w Suchedniowie (przy skrzyżowaniu z ul. Jasną).
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę przejścia dla pieszych. Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Suchedniów, na ul. Kieleckiej (przy skrzyżowaniu z ul. Jasną), działka o nr ewid. geod. 34/10 obręb 001 Suchedniów.
2) W ramach zadania planuje się przebudowę przejścia dla pieszych, przebudowę chodników oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych.
3) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
a) roboty pomiarowe,
c) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki betonowej lub granitowej, mechaniczne karczowanie krzewów, rozebranie słupów oświetleniowych ze znakiem D-6 oraz panelem słonecznym oraz rozbiórkę istniejącej wiaty przystankowej, wycinka drzew wraz z karczowaniem pniów, uwaga: Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej
na wycinkę drzew kolidujących z robotami do wykonania w ramach części 3 zadania,
r) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy, formowanie i zagęszczanie nasypów,
s) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni, obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych: zjazdy – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podsypka grysowa 3 cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8 cm, chodniki: podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm., podsypka grysowa gr. 3 cm., kostka brukowa betonowa kolor szary gr. 8 cm, droga – warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm, warstwy ścieralnej AC11S gr. 4 cm.,
t) wykonanie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących przepustów, wymiana przepustów z rur żelbetowych, umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi,
u) montaż nowej wiaty przystankowej,
v) roboty wykończeniowe,
w) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do przejścia dla pieszych wykonanie nawierzchni z płyt integracyjnych,
x) regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej i zaworów wodociągowych, studzienek teletechnicznych
y) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 283 mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 7 słupów oświetleniowych metalowych o wysokości 8 metrów wraz z fundamentami, wysięgnikami dwuramiennymi, montaż 14 opraw oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii kablowej oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
Szczegółowo część 3 zamówienia opisana została w załączniku nr 12 do SWZ – Przejście
ul. Kielecka przy ul. Jasna, zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży elektrycznej, przedmiar robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej – dostępna na stronie internetowej https://www.suchedniow.bip.doc.pl/.
UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach robót branży drogowej i branży elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 231120,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Część 4 – „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Kieleckiej w Suchedniowie (przy kaplicy).
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę przejścia dla pieszych. Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Suchedniów, na ul. Kieleckiej (przy kaplicy), działka o nr ewid. geod. 34/10 obręb 001 Suchedniów.
2) W ramach zadania planuje się przebudowę przejścia dla pieszych, przebudowę chodników oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych.
4) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
a) roboty pomiarowe,
b) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki betonowej lub granitowej, mechaniczne karczowanie krzewów, rozebranie słupów oświetleniowych ze znakiem D-6 oraz panelem słonecznym,
c) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy, formowanie i zagęszczanie nasypów,
d) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni, obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych: zjazdy – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podsypka grysowa 3 cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8 cm, chodniki: podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm., podsypka grysowa gr. 3 cm., kostka brukowa betonowa kolor szary gr. 8 cm, droga – warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm, warstwy ścieralnej AC11S gr. 4 cm.,
e) wykonanie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących przepustów, wymiana przepustów z rur żelbetowych, umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi,
f) roboty wykończeniowe,
g) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do przejścia dla pieszych wykonanie nawierzchni z płyt integracyjnych,
h) regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej i zaworów wodociągowych, studzienek teletechnicznych
i) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 291 mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 8 słupów oświetleniowych metalowych o wysokości 8 metrów wraz z fundamentami, wysięgnikami dwuramiennymi, montaż 16 opraw oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii kablowej oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
Szczegółowo część 4 zamówienia opisana została w załączniku nr 13 do SWZ – Przejście
ul. Kielecka przy kaplicy, zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży elektrycznej, przedmiar robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej – dostępna na stronie internetowej https://www.suchedniow.bip.doc.pl/.
UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach robót branży drogowej i branży elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 197479,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254066,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254066,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254066,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.K.P Energia Marcin Garczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631614157

7.3.3) Ulica: Sobótka 9 A

7.3.4) Miejscowość: Bliżyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-120

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254066,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 08.12.2021 r. o godzinie 10:00 Zamawiający otworzył oferty złożone w niniejszym postępowaniu. Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta
na realizację części 2 zamówienia. Oferta została złożona przez P. K. P. Energia Marcin Garczyk
z siedzibą: Sobótka 9a, 26 – 120 Bliżyn. Oferta złożona przez Wykonawcę opiewała na kwotę: 284 570,34 PLN brutto.
Zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 03.12.2021 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania, Zamawiający na realizację części 2 postępowania zamierzał przeznaczyć środki finansowe w wysokości 236 000,00 PLN brutto.
W związku z tym, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz na chwile obecną brak jest możliwości zwiększenia środków finansowych na jego realizację do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284570,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284570,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246574,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246574,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246574,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.K.P. Energia Marcin Garczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631614157

7.3.4) Miejscowość: Bliżyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-120

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246574,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236283,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236283,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236283,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.K.P. Energia Marcin Garczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631614157

7.3.4) Miejscowość: Bliżyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-120

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236283,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.