eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dla dzieci w wieku szkolnym w roku szkolnym 2022 - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dla dzieci w wieku szkolnym w roku szkolnym 2022 – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367991555

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wróblewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (59) 814 44 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp3-ustka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3-ustka.pl/index.php

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.sp3-ustka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dla dzieci w wieku szkolnym w roku szkolnym 2022 – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54e27fc0-491a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00260862/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dla dzieci w wieku szkolnym w roku szkolnym 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275796/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/SP3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150408,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1 - Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków regeneracyjnych dla uczniów klas mistrzostwa sportowego finansowanego z budżetu szkoły.
Zamówienie obejmuje dostarczenie dziennie od 88 do 92 posiłków regeneracyjnych.
Posiłek regeneracyjny musi spełniać następujące warunki ilościowe i rodzajowe:
tzw. drugie danie: gramatura nie mniej niż 500 g i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal, w tym: ziemianki, kasza, ryż – nie więcej niż 200 g, mięso/ ryba nie mniej niż 150, surówka nie mniej niż 150 g oraz kompot: gramatura: nie mniej niż 200 ml.
Szacunkowa ilość dzieci dożywianych: 92 w okresie 01 – 06.2022 r. oraz 88 w okresie 09-12.2022 roku.
ZADANIE 2 - Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu i dostarczaniu obiadu dla pozostałych uczniów.
Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe i rodzajowe: zupa: gramatura nie mniej niż 250 ml i kaloryczność nie mniej niż 200 kcal, drugie danie: gramatura nie mniej niż 400 gram i kaloryczność nie mniej niż 500 kcal, w tym: ziemniaki, kasza, ryż – nie więcej niż 150 gram, mięso / ryba – nie mniej niż 100g, surówka nie mniej niż 150 g, kompot: gramatura nie mniej niż 200 ml.
Szacunkowa ilość dzieci dożywianych: 60 osób.

Posiłek - Obiad finansowany jest ze środków finansowych rodziców uczniów lub ich opiekunów prawnych. Posiłki będą opłacane bezpośrednio przez rodziców (opiekunów) lub uczniów na podstawie miesięcznego abonamentu albo na jednorazowej zapłacie podczas odbioru przez ucznia obiadu.

Szacunkowe ilości dzieci dożywianych w ramach poszczególnych zadań, wskazane w pkt. 4.2. SWZ, zostały określone na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dożywiania dzieci w okresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci dożywianych o maksymalnie 50% w każdym zadaniu, w zależności od frekwencji dzieci w szkole, a Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu, w tym zwrotu poniesionej szkody oraz utraconych korzyści.
Dostawa posiłków regeneracyjnych i obiadów będzie odbywać się od dnia 03.01.2022 roku do 31.12.2022 roku, od poniedziałku do piątku w wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki.
Wydawanie posiłków i obiadów powinno odbywać się w godzinach 12:15 – 15:00.
W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa posiłków odbędzie się o innej godzinie po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wydawanie posiłków w ww. godzinach należy do obowiązków Wykonawcy, który zabezpiecza personel oraz niezbędne do wydania pojemniki i inne niezbędne naczynia itp. Wykonawca zabezpiecza mycie naczyń, talerzy, sztućców.
Wykonawca zobowiązany będzie do składania w pierwszy dzień tygodnia, jadłospis na cały tydzień zawierający składniki wagowe (gramatury) potraw do wiadomości Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących bezpieczeństwa żywności i żywienia, wymagań odnośnie żywienia dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych oraz norm żywienia i zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia dotyczących docelowej grupy żywieniowej.
Zamawiający zastrzega, że posiłki wskazane w zadaniu częściowym nr 1 oraz w zadaniu częściowym nr 2 muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
-jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu,
-drugie danie powinno uwzględniać: co najmniej 3 razy w tygodniu drugie danie winno być z porcją mięsną (indyk, kurczak, wołowina, wieprzowina) wraz z surówką, raz w tygodniu danie rybne (zamawiający nie dopuszcza dania z rybą panga) wraz z surówką i raz w tygodniu winno to być danie mączne (w tym naleśniki , kluski leniwe, knedle ze śliwkami, pierogi: z mięsem, ruskie,
z serem),
- potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych,
- w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, natomiast wyjątkowo okazjonalnie smażone,
- do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych – nie więcej niż 20%), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli,
-zupy powinny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym.
Warunki dodatkowe:
- Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczania pojemników do przechowania danej dostawy przy każdorazowej dostawie potraw - na okres do następnej dostawy.
- Podane ilości zamawianych potraw mają charakter szacunkowy, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw lub odmowy realizacji dostaw.
- Ewentualne zmiany w ilości posiłków regeneracyjnych (z wyłączeniem obiadów) Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9.00 na dzień dostawy.
- W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych okoliczności, które uniemożliwią dostarczenie posiłków, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostawę posiłków zgodnych z wymogami zawartymi w SWZ z innych źródeł.
- Na Wykonawcy ciąży obowiązek zagospodarowania i wywozu odpadów pokonsumpcyjnych oraz innych odpadów powstających przy świadczeniu usługi stanowiącej przedmiot niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
- Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP.
- Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
- Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę
i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności.
- Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć Zamawiającego (stołówkę szkolną) w niezbędną ilość– specjalnych bemarów nastawnych na prąd w celu uzyskania stałej temperatury posiłków i zapewnienia, że posiłki podczas wydawania będą ciepłe.
- Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
- Zamawiający udostępnia własne naczynia (talerze, kubki, sztućce) oraz maszynę zmywającą.
- Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane
z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług cateringowych w stołówce szkolnej.
- Koszty związane z wydawaniem posiłków, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Wykonawca, w tym koszty zakupu środków myjących.
- Wykonawca zobowiązany będzie do pozmywania naczyń, posprzątania stołówki, a także do wywiezienia resztek żywieniowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 150408,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2 - Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu i dostarczaniu obiadu dla pozostałych uczniów.
Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe i rodzajowe: zupa: gramatura nie mniej niż 250 ml i kaloryczność nie mniej niż 200 kcal, drugie danie: gramatura nie mniej niż 400 gram i kaloryczność nie mniej niż 500 kcal, w tym: ziemniaki, kasza, ryż – nie więcej niż 150 gram, mięso / ryba – nie mniej niż 100g, surówka nie mniej niż 150 g, kompot: gramatura nie mniej niż 200 ml.
Szacunkowa ilość dzieci dożywianych: 60 osób.

Posiłek - Obiad finansowany jest ze środków finansowych rodziców uczniów lub ich opiekunów prawnych. Posiłki będą opłacane bezpośrednio przez rodziców (opiekunów) lub uczniów na podstawie miesięcznego abonamentu albo na jednorazowej zapłacie podczas odbioru przez ucznia obiadu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200544,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Gastronomiczna Adamski Jacek Adamski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391277217

7.3.3) Ulica: Władysława IV 7/59

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200544,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Gastronomiczna ADAMSKI Jacek Adamski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391277217

7.3.3) Ulica: Władysława IV 7/59

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.