Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00254412/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowo naprawczych Kwatery Saperów na cmentarzu komunalnym przy ul. Kościuszki w Stargardzie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Stargard
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915784881
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stargard.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowo naprawczych Kwatery Saperów na cmentarzu komunalnym przy ul. Kościuszki w Stargardzie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-096557dd-0340-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025772/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Wykonanie prac remontowo naprawczych na cmentarzu wojennym przy ulicy Reymonta oraz na cmentarzu komunalnym przy ul. Kościuszki w Stargardzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254412/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.14.2022.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 629051,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z realizacją zamówienia - w zakresie i granicach określonych dokumentacją projektowo-kosztorysową, w skład których wchodzą:
a) usunięcie drzew,
b) rozebranie i utylizacja głowic nagrobków,
c) dostawa i montaż nowych nagrobków wykonanych z granitu strzegomskiego polskiego w nawiązaniu do istniejących nagrobków,
d) ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem,
e) nawierzchnie z kostki polbrukowej imitującej kamień granit nova, kolor strzegomski,
f) inne roboty ujęte w przedmiarach robót oraz projekcie budowlanym
2. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:
a) dostawa i montaż nowych nagrobków - 65 szt.,
b) nawierzchnie z kostki polbrukowej ~340 m2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676467,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676467,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676467,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Kamieniarska Road Memory Sławomir Chudoba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191407420
7.3.3) Ulica: Kościelna 4
7.3.4) Miejscowość: Grabowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 22-425
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676467,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom. Nie mając innej możliwości na pytanie "Czy
wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom" zaznaczono NIE.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Modernizacja drogi 1740Z na odcinku Kozy-Dobrzany
- Modernizacja zestawu do załadunku drewna - wymiana żurawia
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości do SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 13 pakietów
- Zakup samochodu osobowego do przewozu wychowanków z niepełnosprawnościami
- Budowa kompleksu zabawowo - rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Jana Pawła II w Stargardzie - ETAP II.
- Odbiór i dalsze zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) z Instalacji Komunalnej w Łęczycy.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Skweru Marzeń przy ul. Długiej 33a
- Modernizacja dróg miejskich
- Roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: "Remont chodników i skwerów wewnątrz osiedlowych będących w utrzymaniu ZZM na terenie Dzielnicy XVIII Nowa Huta", dla ZZM w Krakowie.
- Remont obiektów sportowych wybudowanych w ramach programu "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Dobre.
- BO(2024) Remont chodnika przy ul. Marii Zientary - Malewskiej - od ul. Paderewskiego do ul. Moniuszki
- Przebudowa ul. Wieżowej w Poznaniu wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni i przeprowadzeniem rocznej pielęgnacji kontraktowej
więcej: Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.