eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja odcinków DW 969 na terenie gminy Krościenko nad Dunajcem w m. Krośnica



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja odcinków DW 969 na terenie gminy Krościenko nad Dunajcem w m. Krośnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 124465700

1.5.8.) Numer faksu: +48 124465702

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=5436

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja odcinków DW 969 na terenie gminy Krościenko nad Dunajcem w m. Krośnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-941a5938-f841-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036515/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Modernizacja DW 969 na terenie gminy Krościenko nad Dunajcem w m. Krośnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Europejskiej Współpracy Terytorialnej (EWT) – Program Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014-2020 (projekt nr PLSK.02.01.00-12-0201/19)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235541/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-67/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2177491,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację drogi wojewódzkiej nr 969 w m. Krośnica na terenie gminy Krościenko nad Dunajcem – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji odcinka drogi wojewódzkiej nr 969 w m. Krośnica (odc. 075 km 11+560,00 – odc. 080 km 0+800,00 / o długości 1 099,00 m).
Zadanie obejmuje:
- zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót, wykonanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu, wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania),
- utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 969 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia (w zakresie utrzymania należy wykonać prace związane w szczególności z letnim utrzymaniem),
- wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, korytowania w obrębie przełomów, wykonania warstwy ulepszonego podłoża z warstwy kruszywa stabilizowanego spoiwem, wykonania warstwy mrozoochronnej z mieszanki niezwiązanej, wykonania podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej, wykonania warstwy podbudowy bitumicznej, wykonania warstwy wzmacniającej z siatki szklano-węglowej, wykonania warstwy wiążącej, wykonania warstwy ścieralnej, uzupełnienia poboczy materiałem z frezowania, czyszczenia rowów przydrożnych i przepustów, remontu dróg gminnych w granicach pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 969, remontu zjazdów w granicach pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 969, remontu nawierzchni chodnika i zjazdów, demontażu barier drogowych montażu barier drogowych, robót wykończeniowych i porządkowych,
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego).
Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji odcinka drogi wojewódzkiej nr 969 w m. Krośnica (odc. 075 km 11+400,00 – km 11+560,00 / o długości 160,00 m).
Zadanie obejmuje:
- zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót, wykonanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu, wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania),
- utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 969 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia (w zakresie utrzymania należy wykonać prace związane w szczególności z letnim utrzymaniem),
- wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, korytowania w obrębie przełomów, wykonania warstwy ulepszonego podłoża z warstwy kruszywa stabilizowanego spoiwem, wykonania warstwy mrozoochronnej z mieszanki niezwiązanej, wykonania podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej, wykonania warstwy podbudowy bitumicznej, wykonania warstwy wzmacniającej z siatki szklano-węglowej, wykonania warstwy wiążącej, wykonania warstwy ścieralnej, uzupełnienia poboczy materiałem z frezowania, czyszczenia rowów przydrożnych i przepustów, robót wykończeniowych i porządkowych,
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego).
Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3220816,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4186546,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3220816,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272885401

7.3.3) Ulica: Bielany Wrocławskie, ul Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca przedmiot umowy będzie realizował przy pomocy Podwykonawców w zakresie całego zakresu prac za wyjątkiem robót bitumicznych, tj. ścinania poboczy, frezowania nawierzchni,
rozebrania barier, rozebrania nawierzchni z kostki betonowej, rozebrania obrzeży, rozebrania krawężników, rozebrania przepustów, regulacji wpustów, czyszczenia rowów, oczyszczenia przepustów, korytowania, podbudów z kruszyw stabilizowanych cementem, podbudów kamiennych, przepustów rurowych pod zjazdami, wymiany wpustów ulicznych, ułożenia krawężników
betonowych wraz z ławą, ułożenia obrzeży betonowych wraz z ławą, wykonania chodników z kostki betonowej, wykonania poboczy, ustawienia barier ochronnych i oznakowania poziomego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3220816,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Termin wykonania przedmiotu umowy:
1) zakres podstawowy zamówienia: 90 dni od daty zawarcia umowy,
2) zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): 60 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
Biorąc pod uwagę zastrzeżoną możliwość skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (zgodnie z § 1 ust. 3 umowy) oraz określony w pkt 1 termin realizacji zakresu podstawowego zamówienia maksymalny termin obowiązywania niniejszej umowy – realizacji przedmiotu umowy, to 22.11.2022 r.
2.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy:
1) za zakres podstawowy zamówienia - kwota kosztorysowa nie wyższa niż 2 660 937,89 zł
2) za zakres opcjonalny zamówienia - kwota kosztorysowa nie wyższa niż 559 878,74 zł
Łączna kwota wynagrodzenia (za zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia) nie może przekroczyć
kwoty 3 220 816,63 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.