Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244705/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM STRACHÓWKI PRZEZ WYKOŃCZENIE ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZEZNACZONEGO NA CELE SPOŁECZNO-REHABILITACYJNE I UTWORZENIE PLACU WIEJSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6
1.5.2.) Miejscowość: Strachówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257562828
1.5.8.) Numer faksu: 257562829
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strachowka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM STRACHÓWKI PRZEZ WYKOŃCZENIE ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZEZNACZONEGO NA CELE SPOŁECZNO-REHABILITACYJNE I UTWORZENIE PLACU WIEJSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a1916be-fdea-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005617/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Zagospodarowanie centrum Strachówki przez wykończenie zabytkowego budynku przeznaczonego na cele społeczno-rehabilitacyjne i utworzenie placu wiejskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244705/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4864512,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM STRACHÓWKI PRZEZ WYKOŃCZENIE ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZEZNACZONEGO NA CELE SPOŁECZNO-REHABILITACYJNE I UTWORZENIE PLACU WIEJSKIEGO
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Zakres zamówienia przewiduje:
Zadanie 1
Roboty wykończeniowe budynku owczarni wraz z zagospodarowaniem terenu
Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane związane z wykończeniem odbudowanego, zabytkowego budynku wraz z jego adaptacją na cele społeczne, gospodarcze i rehabilitacyjne. Odbudowany zabytek jest budynkiem parterowym z użytkowym poddaszem.
Zakres robót przewiduje:
1. Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
2. Wykonanie wewnętrznej instalacji wod.-kan. wraz z przyłączem wodociągowym i kanalizacyjnym,
3. Wykonanie instalacji gazowej (wraz z przyłączem gazowym) i kotłowni z kotłem gazowym i pompą ciepła, całość wraz z instalacją centralnego ogrzewania,
4. Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, instalacji teletechnicznej, instalacji SSWiN
5. Wewnętrzne roboty wykończeniowe wraz z wewnętrzną stolarką drzwiową,
6. Dostawa i montaż wewnętrznej platformy – podnośnika dla niepełnosprawnych,
7. Wykonanie podjazdów dla niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych,
8. Zagospodarowanie terenu polegające na wykonaniu chodników z płyt betonowych,
KOD CPV:
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
Zadanie 2
Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z budową placu wiejskiego w centrum Strachówki
Zakres robót przewiduje:
1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym:
1) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
2) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego, mającego wpływ na zaprojektowanie i realizację zadania,
3) wykonanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w zakresie i formie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ilości egzemplarzy umożliwiającej uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych oraz prowadzenie i nadzorowanie inwestycji,
4) wykonanie przedmiarów robót,
5) wykonanie i uzgodnienie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu,
2. Roboty rozbiórkowe istniejącego parkingu,
3. Budowę parkingu dla samochodów osobowych o nawierzchni z kostki betonowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną,
4. Zasypanie istniejącego stawu,
5. Wykonanie ścieżek pieszych o nawierzchni z kruszywa mineralnego,
6. Dostawę i montaż elementów małej architektury,
7. Dostawę i montaż budynku toalety,
8. Montaż oświetlenia zewnętrznego typu latarnie,
9. Zagospodarowanie terenu zielenią,
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45000000-7 Roboty budowlane
45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej
43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenu
77211400-6 Usługi wycinania drzew
77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew
45111240-2 Roboty w zakresie odwodnienia gruntu
71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 Inne instalacje elektryczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do SWZ:
dla zadania 1: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, załącznik nr 10 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia - uzupełnienie,
dla zadania 2: Program Funkcjonalno-Użytkowy.
Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy –36 miesięcy.
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy –36 miesięcy.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5983350,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6164844,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5983350,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agbud Group Piotr Skłodowski spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251538677
7.3.3) Ulica: Aleja Lipowa 35
7.3.4) Miejscowość: Karpin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-252
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGBUD GROUP PIOTR SKŁODOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AGBUD GROUP PIOTR SKŁODOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5983350,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.