eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › REMONT ELEWACJI BUDYNKU PRZY UL. OGRODOWEJ 7 W KĘPNIE



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ELEWACJI BUDYNKU PRZY UL. OGRODOWEJ 7 W KĘPNIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO - KĘPNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36378444000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/906234

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT ELEWACJI BUDYNKU PRZY UL. OGRODOWEJ 7 W KĘPNIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dca4ec7-ea8a-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258048

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku przy ul. Ogrodowej 7 w Kępnie.
Zakres prac remontowych:
1. oczyszczenie elewacji z zabrudzeń i zanieczyszczeń powierzchniowych, z wtórnych powłok malarskich
i wtórnych zapraw tynkarskich,
2. usunięcie w zakresie koniecznym spękanych, odspojonych i uszkodzonych powłok malarskich i tynków oraz zlasowanych, ukruszonych, obsypujących się cegieł,
3. wykonanie renowacji cegły licowej w obrębie: cokołu, parapetów, nadproży i studni okien piwnicznych, w zakresie koniecznym lokalnie wymiana cegły licowej,
4. odtworzenie z cegły licowej: nadproży okien piwnicznych w elewacji południowej oraz góry kominów (gzymsów kominowych ceglanych),
5. remont spękań i innych uszkodzeń murów zewnętrznych,
6. renowacja cokołu z kamienia naturalnego, po oczyszczeniu kamienia i dokonaniu bieżącej oceny stanu technicznego w przypadku potrzeby; w zakresie koniecznym wymiana lokalna elementów kamiennych,
7. renowacja stopni zewnętrznych kamiennych w obrębie wejścia frontowego,
8. w obrębie wejścia bocznego odtworzenie stopni kamiennych z granitu strzegomskiego młotkowanego /płomieniowanego, rozwiązanie opcjonalne: obłożenie istniejących stopni betonowych płytą z granitu strzegomskiego młotkowanego/płomieniowanego,
9. renowacja tynków pierwotnych o dobrej kondycji kwalifikowanych do pozostawienia, w pozostałych partiach ścian zewnętrznych odtworzenie tynków w nawiązaniu do tynków historycznych,
10. wykonanie powłok malarskich elewacji,
11. wykonanie renowacji kominów murowanych wraz z wykonaniem powłok malarskich kominów,
12. wykonanie renowacji drewnianej altany wraz z jej stolarką okienną, wykonanie renowacji drewnianych okapów i lukarny dachowej, po oczyszczeniu drewna i dokonaniu bieżącej oceny stanu technicznego w przypadku potrzeby; w zakresie koniecznym odtworzenie elementów drewnianych
w nawiązaniu do historycznych,
13. odtworzenie stolarki okiennej w nawiązaniu do okien historycznych wg rysunków elewacji
i zestawienia stolarki okiennej,
14. wykonanie renowacji stolarki okien piwnicznych,
15. wykonanie renowacji pierwotnych krat w obrębie okien piwnicznych,
16. wykonanie remontu instalacji odgromowej,
17. przełożenie kominów rurowych z elewacji na podtynkowe zgodnie ze sztuką budowlaną.
Ponad połacią dachu zakończenie pionów kominkami ceramicznymi/stalowymi,
18. usunięcie wtórnych elementów metalowych z elewacji oraz nieczynnych instalacji wewnętrznych teletechnicznych i elektrycznych, wtórnych krat okiennych,
19. przełożenie czynnego okablowania natynkowego instalacji wewnętrznych teletechnicznych
i elektrycznych na podtynkowe,
20. wymiana opraw oświetleniowych w obrębie drzwi wejściowych na oprawy wg rysunków elewacji nawiązujących formą historycznie do obiektu,
21. wykonanie orynnowania i obróbek blacharskich,
22. wykonanie odprowadzenia wody ze studni okien piwnicznych i istniejących rur spustowych poza obręb murów cokołowych i fundamentowych obiektu,
23. wykonanie w poziomie terenu wokół budynku opaski żwirowej o szer. ~55-60cm,
24. wykonanie ewentualnych innych koniecznych napraw w obrębie murów zewnętrznych, elewacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-BUD Błażej Rubik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140321511

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 14

7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.