eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Remont sanitariatów w Zespole Szkół Ogólnokształcących



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów w Zespole Szkół Ogólnokształcących

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W ZAWIERCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277897685

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 55

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/67-10-765

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw-zawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski.szkola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/793266

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sanitariatów w Zespole Szkół Ogólnokształcących

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3122cf9f-2a02-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056184/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont sanitariatów oraz sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego Znak sprawy: SRZP261-0028/23 pn.„Remont sanitariatów w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu”, prowadzone w trybie podstawowym zostało unieważnione, gdyż do upływu terminu składania ofert, tj. do dn.03.07.2023 r. do godz. 09:00, nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z dyspozycją art. 305 pkt 2) ustawyPzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Wobec zaistnienia przesłanek określonych w art. 305 pkt. 2 ustawyPzp Zamawiający podjął decyzję o przeprowadzeniu kolejnego postępowania w trybie z wolnej ręki i postanowił zaprosić STANBUD Zakład Usług Remontowo Budowlanych TOMASZ STAŃCZYKOWSKI do negocjacji, w celu zawarcia umowy na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-24a8f422-0c16-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0034/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie sanitariatów (łazienka WC męska I i II piętro, łazienka WC damska I piętro), naprawie dachu i sufitu na korytarzu oraz izolacji ściany szatni.
2.Roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy obejmują w szczególności:
1)remont sanitariatów:
a)roboty rozbiórkowe
b)roboty instalacyjne
c)wymianę grzejników
d)roboty wykończeniowe
e)wyposażenie
2)naprawę dachu:
a)wymianę pokryć dachowych i obróbek z deskowaniem i łaceniem,
b)pokrycie blachą gładką ocynkowaną.
3)naprawę sufitu na korytarzu:
a)odbicie tynków wewnętrznych,
b)gruntowanie ścian i sufitu,
c)tynki wewnętrzne na ścianach,
d)odgrzybianie powierzchni murów z cegły szczotkami stalowymi i metodą dwukrotnego smarowania,
e)dwukrotne malowanie farbą emulsyjną sufitu.
4)izolację ścianę szatni:
a)rozebranie betonowych ław, stóp i fundamentów – ŚWIETLIK
b)wykonanie izolacji pionowej murów otynkowanych z jednej warstwy papy.
3.Zakres, rodzaj oraz sposób wykonania robót budowlanych został określony w SSTWiORB (Załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji), Przedmiarze robót (Załącznik nr 3 do Zaproszenia do negocjacji) oraz Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji).
3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia (w tym materiały) na okres nie krótszy niż 36 i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru robót.
4.Ubezpieczenie - Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy brutto zł lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
5.Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia do realizacji przedmiotowego zamówienia pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANBUD Zakład Usług Remontowo Budowlanych TOMASZ STAŃCZYKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6492200238

7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 42

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.