eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Usuwanie wyborów zawierających azbest z terenu Gminy Darłowo etap X - 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie wyborów zawierających azbest z terenu Gminy Darłowo etap X - 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Darłowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943446301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.darlowo.ibip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68ba5a6e-0c34-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie wyborów zawierających azbest z terenu Gminy Darłowo etap X - 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68ba5a6e-0c34-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024065/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usuwanie wyborów zawierających azbest z terenu Gminy Darłowo etap X - 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263548

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.162.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 95196,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Usuwanie wyborów zawierających azbest z terenu Gminy Darłowo etap X - 2023”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
90650000-8 Usługi usuwania azbestu.
3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Darłowo w ilości ok. 103,55 Mg w zakresie:
1) odbioru wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo-cementowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest, t.j. płyt azbestowo-cementowych do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwianie na składowisku odpadów niebezpiecznych została określona przez Zamawiającego na około 2 378,00 m2, tj. ok. 42,80 Mg;
2) demontażu płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych ich załadunek, transport oraz unieszkodliwianie na składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest t.j. płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych do demontażu, załadunku, transportu oraz unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych została określona przez Zamawiającego na około 3 375,00 m2, tj. ok. 60,75 Mg.
4. Ilości odpadów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 i 2 niniejszego rozdziału są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie ze względu na ilości zgłoszeń od mieszkańców deklarujących oddanie złożonych na pryzmach/stosach płyt azbestowo-cementowych w stosunku do rzeczywistych (dokładnych) obmiarów dokonywanych na poszczególnych nieruchomościach przez potencjalnego Wykonawcę w zakresie ilości odebranych przez niego płyt azbestowo-cementowych (z podaniem ich ilości w: m2 i Mg). Zamawiający zastrzega, że zapłaci za rzeczywistą ilość usuniętych wyrobów zawierających azbest.
5. Zamawiający wskazuje, że minimalne ilości do odbioru wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo-cementowych oraz ilości do demontażu płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych ich załadunek, transport oraz unieszkodliwianie zostały określone na poziomie 60 % wartości wskazanych w pkt 3 ppkt 1 i 2 niniejszego rozdziału.
6. Wykonawca po zawarciu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których będzie dokonany odbiór wraz z załadunkiem, transportem i unieszkodliwieniem na składowisku płyt azbestowo cementowych oraz demontaż płyt azbestowo cementowych z pokryć dachowych ich załadunek, transport i unieszkodliwianie na składowisku odpadów niebezpiecznych.
7. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania wykaz o którym mowa w pkt 6 może ulec zmianie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny odebrania/demontażu wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonywane prace; termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości.
9. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim:
1) organizacja i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac, w szczególności zapewnienie warunków bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest z miejsc ich występowania oraz wykonywania prac związanych z usuwaniem wskazanych wyrobów w sposób uniemożliwiający emisję do środowiska,
2) transport odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska;
3) przekazanie odpadów zawierających azbest do miejsca, w którym mogą być poddane unieszkodliwieniu;
4) dostarczenie Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego zadania z wyszczególnieniem każdej nieruchomości, z której usunięto wyroby zawierające azbest wraz z podaniem do niej faktycznej ilości odebranego azbestu (Mg), karty przekazania odpadów na składowisko potwierdzające ilość odebranych i zutylizowanych odpadów, oświadczenia Wykonawcy sporządzonego dla poszczególnych nieruchomości o prawidłowym wykonaniu prac, tj. zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, z zachowaniem właściwych przepisów sanitarnych i technicznych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów i pyłu azbestowego;
5) dostarczenia dokumentacji fotograficznej przed rozpoczęciem i po zakończeniu zadania dla każdej z posesji, na której usuwany był azbest. Dokumentacja winna zostać sporządzona w wersji elektronicznej na nośniku danych (np. płyta CD), osobno dla każdej nieruchomości (po 2-3 fotografie przed demontażem i odbiorem/odbiorem i po demontażu i odbiorze/odbiorze, pozwalające ustalić z jakiego miejsca w danej nieruchomości został odebrany azbest).
10. Z czynności demontażu i usuwania wyrobów zawierających azbest należy spisać protokół odbioru prac pomiędzy właścicielem nieruchomości, Zamawiającym i Wykonawcą, stwierdzający ilość zdemontowanych i odebranych bądź tylko odebranych wyrobów zawierających azbest z danej nieruchomości oraz prawidłowe wykonanie prac związanych z demontażem, usuwaniem, transportem, w tym załadunkiem wyrobów zawierających azbest oraz, że teren został oczyszczony z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów, w szczególności przepisów technicznych i sanitarnych.
11. Do Wykonawcy należeć będzie wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi normami i przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z:
1) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (tj. Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.),
2) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 z późn. zm.),
3) Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 10),
4) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 216, poz. 1824),
5) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.).
12. Wszelkie działania Wykonawcy lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędnych do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
13. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
14. Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103561,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107916,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103561,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Logistyka Odpadów – Realizacje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 547-223-02-82 REGON 521425621

7.3.3) Ulica: ul. Szklana 20

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103561,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.