eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolski › Kompleksowe usługi wsparcia rodzin i dzieci w projekcie "Aktywna rodzina mocno się trzyma"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe usługi wsparcia rodzin i dzieci w projekcie
„Aktywna rodzina mocno się trzyma”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790196563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 17

1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: glogowmlp@ops.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.glogow-mlp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1daad97-3d6f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe usługi wsparcia rodzin i dzieci w projekcie
„Aktywna rodzina mocno się trzyma”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1daad97-3d6f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00247822/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Punkt Konsultacyjny: Konsultacje i poradnictwo specjalistyczne dla rodzin

1.3.2 Terapie dla rodzin

1.3.3 Trening kompetencji społecznych dla dzieci młodzieży - usługi w PWD

1.3.4 Zajęcia plenerowe dla dzieci i młodzieży - streetworking - usługi w PWD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Aktywna rodzina mocno się trzyma”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257735/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.261.18.1.2021.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 560280 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 542629,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie 1 – Indywidualne konsultacje i poradnictwo specjalistyczne dla rodzin.

1) Specjalistyczne usługi poradnictwa i konsultacji obejmują realizację 1035 godzin zegarowych usług na rzecz uczestników projektu zamieszkałych na terenie Gminy Głogów Małopolski.
2) Zamawiający skieruje do udziału w konsultacjach do 150 uczestników projektu tj. 60. rodzin.
3) Specjalistyczne wsparcie w punkcie konsultacyjnym będzie obejmować usługi
w zakresie:
(a) wsparcia psychologa dla dorosłych
(b) wsparcia psychologa dziecięcego
(c) wsparcia logopedy
(d) wsparcia pedagogicznego.
Celem działalności Punktu Konsultacyjnego będzie wstępne zdiagnozowanie problemów rodzin oraz zaplanowanie wsparcia dla osób i rodzin korzystających z jego usług. Specjaliści będą służyć bezpłatną pomocą w bezpiecznych warunkach potrzebnych do dzielenia się problemami i doświadczeniami osób potrzebujących wsparcia. Specjaliści udzielą fachowych porad, zmotywują do podjęcia działań mających na celu poprawę sytuacji życiowej korzystających ze wsparcia rodzin.
4) Szacunkowa kalkulacyjna liczba godzin usług wsparcia wynosi a) wsparcie psychologa dla dorosłych – 184 godzin (b) wsparcie psychologa dziecięcego - 207 godzin (c) wsparcie logopedy - 276 godzin (d) wsparcie pedagogiczne – 368 godzin.
2. Zadanie 2 – Terapia grupowa dla rodzin.

1) Specjalistyczne wsparcie grupowe w zakresie terapii rodzin obejmuje realizację 1265 godzin zegarowych usług na rzecz uczestników projektu zamieszkałych na terenie Gminy Głogów Małopolski.
2) Zamawiający skieruje do udziału w zajęciach do 150 beneficjentów tj. 60 rodzin.

3) Zadanie ma charakter zajęć grupowych i realizowane będzie w grupach obejmujących max do 20 osób w tym zarówno dorosłych członków rodzin, młodzieży i dzieci.
4) Specjalistyczne usługi terapii grupowej obejmować będą w szczególności usługi
(a) terapeuty zajęciowego
(b) terapeuty rodzinnego
(c) mediatora
(d) psychoprofilaktyka
Szacunkowa kalkulacyjna liczba godzin usług wsparcia wynosi dla poszczególnych zajęć: (a) terapeuty zajęciowego - 368 godzin, (b) terapeuty rodzinnego - 207 godzin, (c) mediatora - 207 godzin, (d) psychoprofilaktyka. – 480 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 264500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Trening kompetencji społecznych z elementami socjoterapii

1) Specjalistyczne warsztaty w zakresie treningu kompetencji społecznych z elementami socjoterapii obejmują realizację 736 godzin zegarowych usług na rzecz uczestników projektu zamieszkałych na terenie Gminy Głogów Małopolski.
2) Zamawiający skieruje do udziału w zajęciach do 75 dzieci.
3) Zadanie ma charakter zajęć grupowych i realizowane będzie w grupach obejmujących do 15 dzieci w wieku od 6 lat do 15 lat.
4) Tematyka zajęć w formie warsztatowej obejmie między innymi: zagadnienia w obszarze rozwoju umiejętności społecznych. Regularne spotkania będą miały na celu integrację grupy oraz korekturę zaburzeń zachowania jak też zapoznanie uczestników zajęć
z umiejętnościami społecznymi co oznacza posiadanie wiedzy na temat tego co, jak
i kiedy należy zrobić, aby osiągnąć zmierzony cel interpersonalny oraz rozumienie tego dlaczego coś działa lub nie w relacjach między ludzkich. Tematyka warsztatów zostanie dostosowana do potrzeb i możliwości każdej z grup. Zajęcia poświęcone tematyce rozwijania kompetencji społecznych z elementami socjoterapii poprzedzone zostaną cyklem kilku spotkań z zakresu analizy własnych słabych i mocnych stron, predyspozycji i preferencji, gdzie uczestnicy za pomocą ćwiczeń i technik zwiększą swoją samoświadomość. Rozwijanie podczas zajęć kompetencji społecznych pozwoli uczestnikom na zwiększenie kompetencji interpersonalnych jak i intrapsychicznych. Program zajęć przewiduje także zagadnienia dotyczące rozwijania kompetencji liderskich, tak by kształtować wśród młodych postawę prospołeczną i proobywatelską, ukierunkowując na podejmowanie działań na rzecz innych. Podczas warsztatów uczestnicy poznają zasady, metody i techniki efektywnej komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, negocjacji itp. przy jednoczesnym ćwiczeniu nabywanych kompetencji w bezpiecznych warsztatowych warunkach. W aktywny sposób przećwiczą techniki informacji zwrotnej. Zdobędą umiejętność komunikacji werbalnej
i pozawerbalnej, która jest nieodłącznym elementem porozumiewania się z innymi ludźmi.

5) Zamawiający jest zobowiązany do zamówienia łącznie 736 godzin zajęć z zakresu Kompetencji Społecznych z Elementami Socjoterapii.


Zadanie nr 4 – Streetworking

1) Specjalistyczne warsztaty w formie zajęć plenerowych - streetworkingu obejmują realizację 966 godzin zegarowych usług na rzecz uczestników projektu zamieszkałych na terenie Gminy Głogów Małopolski.
2) Zamawiający skieruje do udziału w zajęciach do 75 dzieci.
3) Zadanie ma charakter zajęć grupowych dostosowanych do indywidualnych preferencji dzieci z podziałem na grupy obejmujące od 3 do 15 dzieci w wieku od 6 do 15 lat.
4) Zajęcia plenerowe streetworking realizowane będą przez specjalistów z określonej dziedziny:
(a) Animator zabaw

(b) Trener sztuki cyrkowej

(c) Trener fitness

(d) Instruktor tańca street dance

(e) Instruktor nauki pływania

(f) Fotograf

(g) Plastyk

(h) Trener śpiewu

(i) Instruktor gry na gitarze
5) Szacunkowa kalkulacyjna liczba godzin wsparcia specjalistów wynosi dla poszczególnych zajęć: (a) animator zabaw - 200 godzin, (b) trener sztuki cyrkowej - 120 godzin, (c) trener fitness - 120 godzin, (d) instruktor nauki pływania – 80 godzin,
e) instruktor tańca street dance - 120 godzin, f) fotograf – 46 godzin, g) plastyk – 140 godzin, h) trener śpiewu – 60 godzin, i) instruktor gry na gitarze – 80 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 208334 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297045 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne SELF Marcin Mołoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941628591

7.3.3) Ulica: ul. Unii Lubelskiej 6/8,

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-016

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208334 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208334 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208334 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Socjo- Pedagogiczne „Team" s.c. Dec Magdalena, Grabek Małgorzata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133698021

7.3.3) Ulica: ul. Plac Wolności 2/112

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-073

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208334 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.