Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105597/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00212080/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00218701/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00223380/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie systemów i helpdesk w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cwiertka@lutcyka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.lutycka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie systemów i helpdesk w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdd57587-cb27-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054712/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie kompleksowych uslug informatycznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105597
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZW/DZP/13/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemów i helpdesk w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług informatycznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu przez okres 12 miesięcy, tj.:
1.administrowanie, zarządzanie, serwis, rozbudowa i konfiguracja sieci LAN, VLAN,
2.monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa, kontrola i zabezpieczanie ruchu przychodzącego,
3.kontrola dostępu do treści w ramach sieci (w tym m.in. filtrowanie, blokowanie zawartości stron WWW, blokowanie niepożądanych aplikacji,)
4.administrowanie, obsługa i zarządzanie serwerami i bazami danych znajdującymi się u Zamawiającego,
5.administrowanie i obsługa systemu HIS, ERP i RIS, w tym również udzielanie wsparcia merytorycznego i funkcjonalnego użytkownikom systemów,
6.tworzenie i weryfikacja kopii zapasowych systemów używanych przez Zamawiającego,
7.wykonywanie aktualizacji systemów informatycznych,
8.utrzymanie bazy haseł dostępowych do urządzeń i oprogramowania w sposób bezpieczny, zabezpieczony i dostępny dla Zamawiającego,
9.administrowanie i obsługa serwera poczty elektronicznej,
10instalacja i konfiguracja sieci roboczych do pracy w sieci Szpitala,
11konserwacja, diagnoza oraz bieżące naprawy stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych,
12inwentaryzację sprzętu komputerowego i oprogramowania,
13wnioskowanie o likwidację sprzętu nieprzydatnego i zakupy nowego,
14hosting i aktualizacja strony internetowej Zamawiającego,
15wdrażanie nowych systemów i programów oraz prowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie ich użytkowania,
16określenie i konsultowanie działań mających na celu rozwój systemu informatycznego Szpitala,
17wykonywanie innych czynności związanych z usługami informatycznymi zleconymi przez Zamawiającego.
W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1)zapewnienia ciągłości usług,
2)rejestrowanie, prowadzenia i raportowanie wszystkich zgłoszeń informatycznych w wewnętrznym systemie wsparcia technicznego Szpitala
3)utrzymania systemu informatycznego w stałej gotowości do użytkowania,
4)świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy świadczeniu tego rodzaju usług,
5)zapewnienie kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z Sekcją Informatyki Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu Filia nr 2 - Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku,
6)niezwłocznego przystąpienia do usuwania awarii i informowaniu wyczerpująco Zamawiającego o przyczynie, skutkach i prawdopodobnym czasie jej trwania,
7)uprzedzania zamawiającego z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem o planowanych przerwach lub zakłóceniach zwykłej działalności sieci informatycznej wynikających z konieczności dokonania konserwacji lub remontów,
8)Czynności objęte przedmiotem Umowy wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Juraszów 7/19 oraz filii Zamawiającego znajdującej się przy ul. Sanatoryjnej 2, 60-480 Poznań.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi na następujących zasadach:
1)usługi informatyczne będą wykonywane od poniedziałku do piątku w czasie 7 godzinnego dyżuru (od 7:00 do 14:00). Wykonawca w ramach dyżuru gwarantuje dostępność 5 informatyków (3 informatyków w siedzibie Zamawiającego i 2 informatyków zdalnie),
2)zapewni dostępność serwisu 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,
3)wszelkie usterki możliwe do usunięcia przez zdalny dostęp będą usuwane niezwłocznie,
4)usterki sprzętowe uniemożliwiające wykonanie funkcji użytkowych będą usuwane w ciągu maksymalnie 24 godzin.
5)zgłoszenia usterek będą przyjmowane telefonicznie lub droga elektroniczną przez całą dobę.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na sprawne funkcjonowanie całego systemu informatycznego w Szpitalu a także za aktualne licencje oprogramowania, które będą nabywane na koszt Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674532,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 674532,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 674532,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe XCORE Rafał Kaluga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720878468
7.3.3) Ulica: os Czecha 121/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-291
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ KALUGA "XCORE" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ KALUGA "XCORE" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674532,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- Zakup urządzeń sieciowych dla Urzędu Dzielnicy Bielany
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.