eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa sukcesywna odczynników chemicznych w ramach projektu Wprowadzenie na rynek innowacyjnej odmiany życicy trwałej zasiedlonej przez symbiotyczne grzyby endofityczne "Nova Trava"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sukcesywna odczynników chemicznych w ramach projektu
Wprowadzenie na rynek innowacyjnej odmiany życicy trwałej zasiedlonej przez symbiotyczne grzyby endofityczne „Nova Trava”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. prof. S. Kaliskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pbs.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pbs.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sukcesywna odczynników chemicznych w ramach projektu
Wprowadzenie na rynek innowacyjnej odmiany życicy trwałej zasiedlonej przez symbiotyczne grzyby endofityczne „Nova Trava”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44e3e31d-6161-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005033/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa odczynników chemicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dostawa sukcesywna odczynników chemicznych w ramach projektu Wprowadzenie na rynek innowacyjnej odmiany życicy trwałej zasiedlonej przez symbiotyczne grzyby endofityczne „Nova Trava”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pbs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pbs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo
aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona
obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format
plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -
kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
Głównego Urzędu Miar.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z
Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań
dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc.xls.jpg
(.jpeg), b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z
formatów: .zip i .7Z.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania
wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie
identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku
wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu
podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES. Szczegółowe wymagania
zostały określone w rozdziale X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dot. RODO znajdują się w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dot. RODO znajdują się w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZZP.243.092.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa odczynników chemicznych typu I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis
wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a. formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;
b. formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ;
c. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określa wzór umowy
- załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty = Pc + Pt, gdzie: Pc – liczba punktów w kryterium ceny
(60,00%),
Pt – liczba punktów w kryterium termin płatności (40,00%). Punkty będą liczone wg wzorów
określonych w rozdziale XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa odczynników chemicznych typu II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis
wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a. formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;
b. formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ;
c. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określa wzór umowy
- załącznik nr 4 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty = Pc + Pt, gdzie: Pc – liczba punktów w kryterium ceny
(60,00%),
Pt – liczba punktów w kryterium termin płatności (40,00%). Punkty będą liczone wg wzorów
określonych w rozdziale XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim
przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć
wraz z ofertą.
2. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać
wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w rozdziale VI pkt 1–2 SWZ.
W związku z powyższym każdy z Wykonawców (odrębnie) składa oświadczenie dotyczące
przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia – załącznik nr 2 do SWZ).
Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie braku podstaw do
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni
zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia dokumentów i oświadczeń, o których
mowa w rozdziale VII pkt 6 SWZ, przy czym: a. dokumenty i oświadczenia, o których mowa w
rozdziale VII pkt 6 lit. „a” SWZ składa każdy z nich; 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać kopii
umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian:
a) zmiana podwykonawcy na wniosek Wykonawcy. Zmiana wymaga uprzedniej zgody
Zamawiającego. Zgoda ta może być udzielona, jeżeli konieczność takiej zmiany jest
spowodowana okolicznościami, na które Wykonawca nie miał wpływu, w szczególności śmierć
lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez dotychczasowego podwykonawcę
możliwości prawidłowego i terminowego zrealizowania powierzonej mu części zamówienia itp;
b) zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na wniosek Wykonawcy. Zmiana
wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego. Zgoda ta może być udzielona, jeżeli konieczność takiej zmiany jest spowodowana okolicznościami, na które Wykonawca nie miał wpływu, w
szczególności śmierć lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez
dotychczasowego podwykonawcę możliwości prawidłowego i terminowego zrealizowania
powierzonej mu części zamówienia itp.;
c) zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku zajścia siły wyższej, w
szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia,
powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację
zamówienia – wydłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni, w których nie było możliwe
dostarczenie Odczynników. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w
szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne,
zagrożenie epidemiologiczne. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z ww. powodów
nie może powodować dodatkowych roszczeń wobec Zamawiającego ze strony Wykonawcy;
d) zastępowanie Odczynników w szczególności wycofanych z produkcji, ich nowymi
odpowiednikami, jeżeli będą to substytuty Odczynników wycofanych z produkcji odpowiadające
jakością Odczynnikom wskazanym pierwotnie w ofercie Wykonawcy. e) zmiany, które nie mają
charakteru istotnego w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp; f) zmiany na zasadach
określonych w art. 455 ust 1 pkt 2-4 oraz ust 2 ustawy Pzp; g) zmiany przewidziane w
załączniku nr 4 projektowanych postanowień umowy.
Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane na warunkach
określonych przez przepisy prawa, wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, z
uwzględnieniem przepisu art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pbs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-28 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienie i nie zastrzega
obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający żąda wskazania, w formularzu oferty, przez Wykonawcę części zamówienia, której
wykonanie powierzy podwykonawcom (o ile są znani) oraz podał (o ile są mu wiadome na tym
etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. Zamawiający nie będzie weryfikował
podwykonawców pod kątem braku istnienia podstaw do wykluczenia. W przypadku braku
informacji o podwykonawcach Zamawiający uzna, że Wykonawca sam zrealizuje zamówienie i
nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji. Wykonawca zawiadamia
Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w trakcie realizacji zamówienia, a także
przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie
zamierza powierzyć realizację zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie
zamówienia.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej (WYKONAWCA ZAGRANICZNY):
a) zamiast dokumentów o których mowa w sekcji V pkt. 5.6 niniejszego ogłoszenia składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono
upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,
jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
b) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w sekcji V pkt. 5.6 niniejszego ogłoszenia lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich
przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt
3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą,
lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub
administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy; Dokumenty
sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Do wypełnionego formularza oferty (wzór – załącznik nr 1 do SWZ) należy dołączyć:
a. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór – załącznik nr 2 do
SWZ);
b. formularz cenowy (wzór – załącznik nr 3 do SWZ);
jeżeli dotyczy:
c. pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik;
d. pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym
postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
e. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wszystkich podmiotów
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór – załącznik nr 2 do SWZ) – dla
każdego z podmiotów oddzielnie;
f. wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia
wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty
wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.