eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kisielice › Przebudowa ulicy Cmentarnej w Kwidzynie etap IV

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Cmentarnej w Kwidzynie etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kisielice

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kisielice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-330fccb2-0506-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Cmentarnej w Kwidzynie etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-330fccb2-0506-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004739/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa ulicy Cmentarnej etap IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego programem w zakresie budowy lub przebudowy publicznych dróg gminnych lub powiatowych. Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250928

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.2.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. „Przebudowa ulicy Cmentarnej w Kisielicach - ETAP IV” .
2. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego programem w zakresie budowy lub przebudowy publicznych dróg gminnych lub powiatowych. Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze, pomiarowe, ziemne,
2) jezdnia- roboty podstawowe, w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchniowe i krawężniki:
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z regulacją pionowych studni i zaworów,
3) zjazdy- roboty podstawowe, w-wy odsączające podbudowy i nawierzchnie,
4) pobocze- nawierzchnie,
5) roboty uzupełniające i wykończeniowe,
6) parametry techniczne:
- klasa techniczna drogi D- dojazdowa
- kategoria ruchu KR 2
- prędkość projektowana VP= 40 km/h
7) parametry geometryczne drogi:
- długość odcinka- 111,00 m
- szerokości jezdni- 5,00 m
- promienie luków poziomych -R= 3, 5 ,6 i 10m
- nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8cm (warstwa ścieralna)
- spadki poprzeczne- daszkowe i jednostronne- 2%
8) parametry zjazdów
szerokość 4,00-6,00 m,
nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm
9) projektowane przekroje normalne
10) elementy drogi:
jezdnia- nawierzchnia z warstwy ścieralnej z kostki betonowej grub. 8 cm oraz podbudowy z kruszywa łam. stab. mechanicznie grub. 10-20 cm
zjazdy: szerokości zjazdów 4,00 m, wykonane z kostki betonowej grub. 8 cm na podbudowie z kruszywa łam. stab.
mechanicznie grub. 20 cm,
12) projektowana konstrukcja nawierzchni:
jezdnia:
warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej grub. 8 cm
warstwa podsypki cementowo- piaskowej 1:4 o grub. 3 cm
podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie frakcji 0/31,5 o grub. 10 cm
podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie frakcji 0/31,5 o grub. 20 cm
zjazdy:
warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej o grub. 8 cm
warstwa posypki cementowo- piaskowej 1:4 o grub. 3 cm
podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie frakcji 0/31,5 o grub. 20 cm
4. W ramach zadania będącego przedmiotem postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń.
5. W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności obiektów dla osób niepełnosprawnych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, wzorze umowy.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są dokumentacje projektowe, oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy.
8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682).
9. W przypadku wskazania dla w dokumentacji projektowej, przedmiarach, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, przedmiarach pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową, przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, przedmiarach, oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej i /lub inspektora nadzoru.
11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile na etapie składania ofert są znani.
12. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej.
13. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
14. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.
15. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie wszystkich prac zabezpieczających miejsca wykonywania robót oraz wykonanie czasowej organizacji ruchu. Zaleca się wizję w terenie w celu właściwego oszacowania wszystkich kosztów.
16. Wszelkie ryzyko złego oszacowania kosztów zamówienia leży po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166825,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166825,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo- Handlowy Łukasz Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774548

7.3.3) Ulica: Dębowa 4

7.3.4) Miejscowość: Prabuty

7.3.5) Kod pocztowy: 82-550

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166825,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.