eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Modernizacja elewacji w Zespole Szkół Ekonomicznych w Gnieźnie w ramach zadania Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Gnieźnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja elewacji w Zespole Szkół Ekonomicznych w Gnieźnie w ramach zadania Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja elewacji w Zespole Szkół Ekonomicznych w Gnieźnie w ramach zadania Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bacce9ab-0514-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045676/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Gnieźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.13.2023.WI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 803993,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja elewacji w Zespole Szkół Ekonomicznych w Gnieźnie w ramach zadania Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Gnieźnie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) uzupełnienie ubytków zaprawy w fugach pomiędzy cegłami elewacji klinkierowej;
2) uzupełnienie ubytków zaprawy w fugach elementów sterczyn, ryzalitów oraz ścian szczytowych;
3) likwidacja – klamrowanie pęknięć ścian szczytowych systemem prętów spiralnych ze stali nierdzewnej wraz z kotwami i łącznikami;
4) uzupełnienie cegieł w sterczynach;
5) wymianę dachówek mnich, mniszka na dachówkę karpiówkę żłobkowaną w kolorze czerwonym – miedź lub miedziany zakończoną gąsiorem na sterczynach (krenelażach);
6) wykonanie nowych rynien o przekroju 250 mm z blachy tytan cynk, o grubości min. 0,55 mm;
7) wykonanie nowych rur spustowych o średnicy 160 mm z blachy tytan cynk, o grubości min. 0,55 mm;
8) wymianę pasów nadrynnowych z blachy tytan cynk, o grubości min. 0,55 mm;
9) wymianę opierzeni na gzymsach z blachy tytan cynk, o grubości min. 0,55 mm;
10) naprawę gzymsów oraz parapetów ceglanych – wymianę cegieł;
11) malowanie elementów drewnianych lukarn dachowych;
12) wykonanie nowego tynku wapiennego-trasowego w blendach;
13) uzupełnienie brakujących dachówek (dachówka karpiówka żłobkowana);
14) demontaż okien drewnianych, ponowny montaż okien drewnianych (nowe okna należy odwzorować od okien wtórnych i uzgodnić z Miejskim Konserwatorem Zabytków);
15) wykonanie obróbki zewnętrznej i wewnętrznej okien;
16) wykonanie wymiany drewnianych parapetów wewnętrznych;
17) wymianę instalacji odgromowej wraz z wykonaniem badań;
18) demontaż i ponowny montaż tablic, uchwytów, alarmu;
19) montaż kabli w elewacji – fugach;
20) demontaż krat i ponowny montaż wraz z konserwacją;
21) prace rusztowania i wykonanie ogrodzenia budowy oraz zabezpieczenie wejścia do budynku (3 wejścia do budynku).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) dokumentacja projektowa - załącznik nr 7 do SWZ. (w skład której wchodzą następujące dokumenty: dokumentacja techniczna, rysunki, opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót),
2) szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu finansowania inwestycji i płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
4. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia końcowego
odbioru robót budowlanych.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres równy okresowi gwarancji,
określonemu na podstawie oferty Wykonawcy (w graniach opisanych powyżej), nie krótszy jednak niż okres rękojmi wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego. Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 14 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 8 do SWZ.

2) Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy na warunkach wskazanych w § 13 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.
5. Rozwiązania równoważne:
W przypadku, gdy wymagania w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wszędzie tam Zamawiający wskazuje wyraz „lub równoważne” i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. W przypadku składania przez Wykonawcę w ofercie propozycji równoważnych do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, to na Wykonawcy ciąży wykazanie i przedstawienie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi, roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił w ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie wskazanych przez Zamawiającego kryteriów w celu oceny równoważności oferowanych przez niego produktów lub usług w stosunku do tych określonych w tych opracowaniach, np. karty katalogowe produktów, dokumentację techniczną lub inne.
W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych lub innych systemów odniesienia, o których stanowi art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił w ofercie dowód równoważności ,w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900000,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1084800,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900000,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAWID SZŁAPKA FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA DAW-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981653672

7.3.3) Ulica: ul. Długa 7

7.3.4) Miejscowość: Kokorzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 900000,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.