eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Remont i doposażenie pomieszczeń przeznaczonych na statutową działalność CKiS w związku z trwającymi pracami obejmującymi zadanie przebudowa budynku CKiS w Sk-cach dla zwiększenia part. mieszkańców



Ogłoszenie z dnia 2021-12-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont i doposażenie pomieszczeń przeznaczonych na statutową działalność CKiS w związku z trwającymi pracami obejmującymi zadanie przebudowa budynku CKiS w Sk-cach dla zwiększenia part. mieszkańców

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001013370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 33

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cekis.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cekis.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i doposażenie pomieszczeń przeznaczonych na statutową działalność CKiS w związku z trwającymi pracami obejmującymi zadanie przebudowa budynku CKiS w Sk-cach dla zwiększenia part. mieszkańców

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d09f9e3c-47bf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 305 pkt 2 ustawy Pzp Ustawy dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.Dz.CKiS1571/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42276,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I MEBLE I DODATKI:
PARAMETRY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, KTÓRE WINIEN POSIADAĆ OFEROWANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

FOTELE KLUBOWE - 12 szt.
Fotele klubowe o nowoczesnym i ponadczasowym wyglądzie, z pogrubionym siedziskiem,
o dobrze wyprofilowanym oparciu z podłokietnikami, o drewnianej podstawie.
Materiał
nogi: drewno bukowe lub dębowe, półmat
siedzisko: materiał odporny na ścieranie, trudnopalny, z powłoką zabezpieczającą przed przesiąkaniem płynów
Kolor
mocne, intensywne kolory : turkus, czerwień, żółty, zieleń limonkowa i różowy

KANAPA - 1 szt.
Kanapa dwuosobowa o nowoczesnym i ponadczasowym wyglądzie, z pogrubionym siedziskiem, o dobrze wyprofilowanym oparciu i drewnianej podstawie.
Materiał
nogi: drewno bukowe lub dębowe, półmat
siedzisko: materiał odporny na ścieranie, trudnopalny, z powłoką zabezpieczającą przed przesiąkaniem płynów.
Kolor
mocny, intensywny kolor czerwony lub różowy

STOLIKI KAWOWE - 5 szt.
Okrągłe stoliki kawowe o nowoczesnym i ponadczasowym wyglądzie, solidnej konstrukcji, łatwe w utrzymaniu czystości. Średnica i wysokość około 50 cm.
Kolor
Czarny, półmat lub mat.

STOŁKI BAROWE – HOKERY - 5 szt.
Hokery o nowoczesnym i prostym wyglądzie, o solidnej i wytrzymałej konstrukcji.
Kolor
Czarny, półmat lub mat.

TAPETA DO FOYER
Winylowa fototapeta na podkładzie flizelinowym, dodatkowo pokryta powłoką laminatu, o żywej kolorystyce z geometrycznym (abstrakcyjnym) wzorem. Powierzchnia około 7 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 11300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - SYSTEM WYSTAWIENNICZY WEWNĘTRZNY:

1. ALUMINIOWA RAMA ZATRZASKOWA 1000x700 (B1)
do jednostronnej prezentacji plakatów w pomieszczeniach z ochronną folią z filtrem UV, chroniącym prace przed promieniowaniem słonecznym, z uchwytami do zawieszenia.

materiał -profil aluminiowy o grubości 25 mm o ostrych narożnikach

kolor - czarny

ilość – 100 szt.

2. LISTWY DO ZAWIESZANIA OBRAZÓW/PLAKATÓW ( wraz z montażem)
Prosta i masywna listwa aluminiowa do zawieszania dużych obiektów do 40 kg, o przekroju niepełnej litery U, do zastosowania w galerii, korytarzach i innych pomieszczeniach wystawienniczych

materiał -listwa aluminiowa
kolor – czarny/biały/kolor aluminium
ilość – 125 szt. (długość listwy 2m)
montaż – miejsca montażu oraz kolor listew zgodne z ustaleniami z użytkownikiem budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39298100-8 - Ramki do fotografii

4.5.5.) Wartość części: 21951,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - ARANŻACJE ZEWNĘTRZNE:
1. ZEWNĘTRZNY SYSTEM WYSTAWIENNICZY:
Ilość: 20 szt.
Tablica wystawiennicza zewnętrzna: stelaż wraz z wew. ramą. Stelaż wykonany ze stalowego profilu o średnicy nie mniejszej niż 70 mm (stal ocynkowana + malowanie proszkowe). Wysokość całkowita stelaża w zakresie: 2000 mm. – 2200 mm.
Wewnętrzna rama : profil, kątownik, ramka , blacha, płyta;
Wymiar powierzchni tablicy wystawienniczej: 1200 mm x 850 mm
Płyty wykonana z materiału typu Dibond ( materiał powinien spełniać warunki odporności na zewnętrzne warunki atmosferyczne ).
Możliwość instalacji wewnętrznej ramy wraz z płytą względem stelaża w 2 pozycjach: horyzontalnej/wertykalnej.
Uwzględnienie możliwości montażu (wewnątrz stalowego profilu stelaża) kabla elektrycznego do podłączenia zewnętrznego oświetlenia powierzchni tablicy.
Montaż do podłoża : na stopie + montaż do betonowych kotw posadowionych we wskazanych przez użytkownika miejscach.
Wybór wzoru/projektu tablicy po uzgodnieniu z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.5.5.) Wartość części: 41463,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV Naprawa dachu nad Alahambrą oraz tarasu:

Zakres prac do wykonania:
Taras:
Skucie istniejącego gresu wraz z wywiezieniem 48,75 m2
Skucie wylewki z wywiezieniem i utylizacja 7,3 m3
Wykonanie i montaż nowej obróbki blacharskiej z blachy powlekanej gr. 07 mm x 25 mb
Wykonanie izolacji przeciwwodnej dwie warstwy 48,75 m2
Wykonanie nowej wylewki betonowej
Przyklejenie gresu antypoślizgowego, mrozoodpornego pow. 48,75 m2
Przyklejenie cokołów z gresu na ścianie 25 mb
Naprawa czoła tarasu wraz z montażem kapinosu pow. 7,53 m2
Naprawa spodu tarasu pow.13.3 m2
Demontaż poręczy 26 mb
Montaż nowej poręczy ze stali kwasoodpornej dł 26 mb
Dach :
Usunięcie luźnej papy
Likwidacja pęcherzy z zabezpieczeniem 20 % powierzchni
Demontaż obróbki nadrynnowej 35,2mb
Demontaż rynny 33 mb
Montaż rynny stalowej o większym przekroju min fi 200 x 33 mb
Montaż obróbek nad rynnowych x 18 m2 blachy
Zabezpieczenie odpływów przed zabrudzeniami siatką
Pokrycie pow. dachu nową papą termozgrzewalną gr.5.2 mm pow.418 m2
(W załączniku rysunki poglądowe.)
Wykonawca dokonuje samodzielnie wszelkich pomiarów z natury (dokonuje wizji lokalnej) miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i wykonuje pracę zgodnie z ustaleniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 42276,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOLECO Wiktor Gołota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 835 13 57 594

7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 96-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21951,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21951,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21951,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOLECO Wiktor Gołota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 835 13 57 594

7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 96-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21951,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41463,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41463,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41463,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOLECO Wiktor Gołota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 835 13 57 594

7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 96-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41463,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42276,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42276,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42276,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOLECO Wiktor Gołota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 835 13 57 594

7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 96-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42276,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.