Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00234983/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych w ramach projektu „Budowa przejść dla pieszych oraz miasteczek rowerowych na terenie Gminy Ropczyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych w ramach projektu „Budowa przejść dla pieszych oraz miasteczek rowerowych na terenie Gminy Ropczyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac923218-fb9e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056814/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Miasteczka ruchu rowerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277731,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych w ramach realizowanego zadania pn. „Budowa przejść dla pieszych oraz miasteczek rowerowych na terenie Gminy Ropczyce” w zakresie Umowy o dofinansowanie nr POIS.03.01.00-00-0330/22-00 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TENT, oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
1) Część 1 – „Dostawa stacjonarnych miasteczek rowerowych”, która obejmuje:
a) stacjonarne miasteczko rowerowe z ósemką o wymiarach 11x28m przy Szkole Podstawowej nr 5 w Ropczycach, malowane farbą poliuretanową na istniejącej nawierzchni z kostki brukowej wraz z zestawem znaków mobilnych i zestawem znaków poziomych,
b) stacjonarne miasteczko rowerowe z ósemką o wymiarach 15x26m przy Zespole Szkół nr 3 w Ropczycach, malowane farbą poliuretanową na istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z zestawem znaków mobilnych i zestawem znaków poziomych.
3. Szczegółowy opis, zakres, parametry techniczne oraz sposób wykonania danej części zamówienia określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.
4. Sprzęt musi być dostarczony do n/w placówek szkolnych znajdujących się na terenie gminy Ropczyce, Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę oraz wniesienie zamawianych produktów:
1) Część 1:
a) Szkoła Podstawowa nr 5 w Ropczycach, ul. Konarskiego 4,
b) Zespół Szkół nr 3 w Ropczycach, ul. Robotnicza 48.
5. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
6. Najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:
1) atesty, certyfikaty oraz dokumenty gwarancyjne dla przedmiotowych zestawów,
2) instrukcję obsługi i konserwacji przedmiotowych zestawów.
7. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu,
a nie konkretnego producenta.
8. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
43329000-5 - Zestawy sprzętu
4.5.5.) Wartość części: 56523,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych w ramach realizowanego zadania pn. „Budowa przejść dla pieszych oraz miasteczek rowerowych na terenie Gminy Ropczyce” w zakresie Umowy o dofinansowanie nr POIS.03.01.00-00-0330/22-00 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TENT, oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
2) Część 2 – „Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych”, która obejmuje”:
a) 4 zestawy mobilnych miasteczek rowerowych o wymiarach 10,5x16m każde, składające się z rozkładanych mat gumowych pionowych znaków drogowych wraz z sygnalizatorami świetlnymi z przeznaczeniem dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiadzie Dolnej, Łączkach Kucharskich, Gnojnicy Dolnej i Lubzinie.
b) 2 zestawy mobilnych miasteczek rowerowych o wymiarach 16x22,5m każde, składające się z rozkładanych mat gumowych pionowych znaków drogowych wraz z sygnalizatorami świetlnymi z przeznaczeniem dla Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 3 w Ropczycach.
3. Szczegółowy opis, zakres, parametry techniczne oraz sposób wykonania danej części zamówienia określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.
4. Sprzęt musi być dostarczony do n/w placówek szkolnych znajdujących się na terenie gminy Ropczyce, Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę oraz wniesienie zamawianych produktów:
2) Część 2:
a) Szkoła Podstawowa w Niedźwiadzie, Niedźwiada 40,
b) Szkoła Podstawowa w Łączkach Kucharskich, Łączki Kucharskie 469,
c) Szkoła Podstawowa w Gnojnicy Dolnej, Gnojnica 268,
d) Szkoła Podstawowa w Lubzinie, Lubzina 188,
e) Szkoła Podstawowa nr 1 w Ropczycach, ul. Wyspiańskiego 8,
f) Szkoła Podstawowa nr 3 w Ropczycach, ul. 3-go Maja 424.
5. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
6. Najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:
1) atesty, certyfikaty oraz dokumenty gwarancyjne dla przedmiotowych zestawów,
2) instrukcję obsługi i konserwacji przedmiotowych zestawów.
7. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu,
a nie konkretnego producenta.
8. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
43329000-5 - Zestawy sprzętu
4.5.5.) Wartość części: 221207,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.3) Ulica: Witosa 76
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225048,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261655,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225048,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczne Plex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312663788
7.3.3) Ulica: Chorzowska 58
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNE PLEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNE PLEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225048,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Budowa drogi wewnętrznej łączącej ul. Polną oraz ul. Porzeczkową w Lutyni
- Przebudowa fragmentu dróg gminnych ul. Wiślańskiej w Skoczowie i ul. Stara Droga w Harbutowicach wraz z budową chodnika, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia ulicznego w ramach zad.inwest.(...)
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Lubomi, ul. Szkolna, parcela nr 491/127
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.