eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych w ramach projektu "Budowa przejść dla pieszych oraz miasteczek rowerowych na terenie Gminy Ropczyce"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych w ramach projektu „Budowa przejść dla pieszych oraz miasteczek rowerowych na terenie Gminy Ropczyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krisego 1

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych w ramach projektu „Budowa przejść dla pieszych oraz miasteczek rowerowych na terenie Gminy Ropczyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac923218-fb9e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056814/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Miasteczka ruchu rowerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234983

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277731,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych w ramach realizowanego zadania pn. „Budowa przejść dla pieszych oraz miasteczek rowerowych na terenie Gminy Ropczyce” w zakresie Umowy o dofinansowanie nr POIS.03.01.00-00-0330/22-00 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TENT, oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
1) Część 1 – „Dostawa stacjonarnych miasteczek rowerowych”, która obejmuje:
a) stacjonarne miasteczko rowerowe z ósemką o wymiarach 11x28m przy Szkole Podstawowej nr 5 w Ropczycach, malowane farbą poliuretanową na istniejącej nawierzchni z kostki brukowej wraz z zestawem znaków mobilnych i zestawem znaków poziomych,
b) stacjonarne miasteczko rowerowe z ósemką o wymiarach 15x26m przy Zespole Szkół nr 3 w Ropczycach, malowane farbą poliuretanową na istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z zestawem znaków mobilnych i zestawem znaków poziomych.
3. Szczegółowy opis, zakres, parametry techniczne oraz sposób wykonania danej części zamówienia określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.
4. Sprzęt musi być dostarczony do n/w placówek szkolnych znajdujących się na terenie gminy Ropczyce, Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę oraz wniesienie zamawianych produktów:
1) Część 1:
a) Szkoła Podstawowa nr 5 w Ropczycach, ul. Konarskiego 4,
b) Zespół Szkół nr 3 w Ropczycach, ul. Robotnicza 48.
5. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
6. Najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:
1) atesty, certyfikaty oraz dokumenty gwarancyjne dla przedmiotowych zestawów,
2) instrukcję obsługi i konserwacji przedmiotowych zestawów.
7. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu,
a nie konkretnego producenta.
8. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

43329000-5 - Zestawy sprzętu

4.5.5.) Wartość części: 56523,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych w ramach realizowanego zadania pn. „Budowa przejść dla pieszych oraz miasteczek rowerowych na terenie Gminy Ropczyce” w zakresie Umowy o dofinansowanie nr POIS.03.01.00-00-0330/22-00 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TENT, oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
2) Część 2 – „Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych”, która obejmuje”:
a) 4 zestawy mobilnych miasteczek rowerowych o wymiarach 10,5x16m każde, składające się z rozkładanych mat gumowych pionowych znaków drogowych wraz z sygnalizatorami świetlnymi z przeznaczeniem dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiadzie Dolnej, Łączkach Kucharskich, Gnojnicy Dolnej i Lubzinie.
b) 2 zestawy mobilnych miasteczek rowerowych o wymiarach 16x22,5m każde, składające się z rozkładanych mat gumowych pionowych znaków drogowych wraz z sygnalizatorami świetlnymi z przeznaczeniem dla Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 3 w Ropczycach.
3. Szczegółowy opis, zakres, parametry techniczne oraz sposób wykonania danej części zamówienia określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.
4. Sprzęt musi być dostarczony do n/w placówek szkolnych znajdujących się na terenie gminy Ropczyce, Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę oraz wniesienie zamawianych produktów:
2) Część 2:
a) Szkoła Podstawowa w Niedźwiadzie, Niedźwiada 40,
b) Szkoła Podstawowa w Łączkach Kucharskich, Łączki Kucharskie 469,
c) Szkoła Podstawowa w Gnojnicy Dolnej, Gnojnica 268,
d) Szkoła Podstawowa w Lubzinie, Lubzina 188,
e) Szkoła Podstawowa nr 1 w Ropczycach, ul. Wyspiańskiego 8,
f) Szkoła Podstawowa nr 3 w Ropczycach, ul. 3-go Maja 424.
5. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
6. Najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:
1) atesty, certyfikaty oraz dokumenty gwarancyjne dla przedmiotowych zestawów,
2) instrukcję obsługi i konserwacji przedmiotowych zestawów.
7. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu,
a nie konkretnego producenta.
8. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

43329000-5 - Zestawy sprzętu

4.5.5.) Wartość części: 221207,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MAC S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245

7.3.3) Ulica: Witosa 76

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225048,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261655,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225048,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczne Plex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312663788

7.3.3) Ulica: Chorzowska 58

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225048,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.