eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nawojowa › Prace remontowe na drogach leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe na drogach leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NAWOJOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545688

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nawojowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-335

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 445-70-12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nawojowa@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.krakow.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_nawojowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe na drogach leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fc95d65-4205-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00150428/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Prace remontowe na drogach leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265516/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 751782 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• W ramach remontu wykonawca jest zobowiązany do odcinkowej likwidacji kolein w podbudowie i nawierzchni drogi gruntowo żwirowej, kruszywem łamanym frakcji 0-63mm na długości 2+067-5+589. Średnie wymiary kolein - średnia szer. 70 cm i głębokość 30 cm.
• Wykonanie 10 szt. wodospustów wykonanych z krawędziaków drewnianych – 2 szt. krawędziaków o wymiarach 8 x 16 cm stanowiących boczne ściany wodospustu oraz 1 szt. krawędziaka stanowiącego podstawę (dno) o wymiarach 10 x 8 cm. Całość skręcona 5 śrubami spinającymi Ø12.
• Montaż: wodospusty należy posadowić w nawierzchni drogi. Posadowienie wodospustu musi umożliwiać prawidłowy spływ wody z korony drogi i wyprowadzenie wypadu w stronę rowu. Dokładny poziom posadowienia oraz ułożenie wodospustu należy skonsultować z Leśniczym przed montażem. Wodospust należy montować pod kątem ok. 45-60° do osi podłużnej drogi. W trakcie montażu należy użyć zagęszczarki płytowej w celu właściwego osadzenia i stabilizacji wodospustu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 114330 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• W ramach remontu wykonawca jest zobowiązany do odcinkowej likwidacji kolein w podbudowie i nawierzchni drogi gruntowo żwirowej, kruszywem łamanym frakcji 0-63mm na długości 2+067-5+589. Średnie wymiary kolein - średnia szer. 70 cm i głębokość 30 cm.
• Wykonanie 10 szt. wodospustów wykonanych z krawędziaków drewnianych – 2 szt. krawędziaków o wymiarach 8 x 16 cm stanowiących boczne ściany wodospustu oraz 1 szt. krawędziaka stanowiącego podstawę (dno) o wymiarach 10 x 8 cm. Całość skręcona 5 śrubami spinającymi Ø12.
• Montaż: wodospusty należy posadowić w nawierzchni drogi. Posadowienie wodospustu musi umożliwiać prawidłowy spływ wody z korony drogi i wyprowadzenie wypadu w stronę rowu. Dokładny poziom posadowienia oraz ułożenie wodospustu należy skonsultować z Leśniczym przed montażem. Wodospust należy montować pod kątem ok. 45-60° do osi podłużnej drogi. W trakcie montażu należy użyć zagęszczarki płytowej w celu właściwego osadzenia i stabilizacji wodospustu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 114330 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• W ramach remontu wykonawca jest zobowiązany do odcinkowej likwidacji kolein w podbudowie i nawierzchni drogi gruntowo żwirowej, kruszywem łamanym frakcji 0-63mm na długości 2+067-5+589. Średnie wymiary kolein - średnia szer. 70 cm i głębokość 30 cm.
• Wykonanie 10 szt. wodospustów wykonanych z krawędziaków drewnianych – 2 szt. krawędziaków o wymiarach 8 x 16 cm stanowiących boczne ściany wodospustu oraz 1 szt. krawędziaka stanowiącego podstawę (dno) o wymiarach 10 x 8 cm. Całość skręcona 5 śrubami spinającymi Ø12.
• Montaż: wodospusty należy posadowić w nawierzchni drogi. Posadowienie wodospustu musi umożliwiać prawidłowy spływ wody z korony drogi i wyprowadzenie wypadu w stronę rowu. Dokładny poziom posadowienia oraz ułożenie wodospustu należy skonsultować z Leśniczym przed montażem. Wodospust należy montować pod kątem ok. 45-60° do osi podłużnej drogi. W trakcie montażu należy użyć zagęszczarki płytowej w celu właściwego osadzenia i stabilizacji wodospustu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 114330 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• W ramach remontu wykonawca jest zobowiązany do odcinkowej likwidacji kolein w podbudowie i nawierzchni drogi gruntowo żwirowej, kruszywem łamanym frakcji 0-63mm na długości 2+067-5+589. Średnie wymiary kolein - średnia szer. 70 cm i głębokość 30 cm.
• Wykonanie 10 szt. wodospustów wykonanych z krawędziaków drewnianych – 2 szt. krawędziaków o wymiarach 8 x 16 cm stanowiących boczne ściany wodospustu oraz 1 szt. krawędziaka stanowiącego podstawę (dno) o wymiarach 10 x 8 cm. Całość skręcona 5 śrubami spinającymi Ø12.
• Montaż: wodospusty należy posadowić w nawierzchni drogi. Posadowienie wodospustu musi umożliwiać prawidłowy spływ wody z korony drogi i wyprowadzenie wypadu w stronę rowu. Dokładny poziom posadowienia oraz ułożenie wodospustu należy skonsultować z Leśniczym przed montażem. Wodospust należy montować pod kątem ok. 45-60° do osi podłużnej drogi. W trakcie montażu należy użyć zagęszczarki płytowej w celu właściwego osadzenia i stabilizacji wodospustu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 114330 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wzmocnienie nawierzchni dróg leśnych płytami drogowymi typu MON

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 294462,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dla części 1 zamówienia - Remont drogi leśnej nr 76 (220/136) w leśnictwie Homrzyska nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142606,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142606,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142606,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Klimczak Jakub

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341402306

7.3.4) Miejscowość: Maciejowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142606,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111167,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111167,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111167,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Usługi Sprzętowo-Transportowe Mieczysław Pióro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341738420

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111167,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111167,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111167,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111167,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Usługi Sprzętowo-Transportowe Mieczysław Pióro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341738420

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111167,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359664,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359664,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359664,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HARDBET ŁUKASZ MIAZGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170226881

7.3.4) Miejscowość: Górno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359664,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.