Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232258/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług szkoleniowych dla uczniów - uczestników projektu "Zawodowcy z powiatu bialskiego" (III postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 41
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawodowcy@powiatbialski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług szkoleniowych dla uczniów - uczestników projektu "Zawodowcy z powiatu bialskiego" (III postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ed38155-2817-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003420/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Organizacja kursów dla uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232258/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FI.272.1.12.2021.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220279,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z Agrotroniki w Akademia Claas w formie warsztatów i wymaganym egzaminem wewnętrznym (końcowym) w formie praktycznego zadania dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny (końcowy), opłaci koszt dowozu, jeżeli szkolenie będzie odbywało się w miejscowości innej niż Janów Podlaski a także pokryje koszty eksploatacji odpowiednio wyposażonych stanowisk szkoleniowych przeznaczonych do efektywnej realizacji szkolenia. Ponadto Wykonawca pokryje wszystkie koszty niezbędne do realizacji programu szkoleniowego.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2021 rok:
• Wymiar godzinowy – 16 godz. (2 spotkania po 8h)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r.
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 16 godz. (2 spotkania po 8h)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 grudnia 2022 r.
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 16 godz. (2 spotkania po 8h)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24811,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „Rolnictwo precyzyjne i diagnostyka firmy John Deere i egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, ustali termin, opłaci koszt dowozu, jeżeli szkolenie będzie odbywało się w innym miejscu niż Janów Podlaski, a także pokryje koszty eksploatacji odpowiednio wyposażonych stanowisk szkoleniowych przeznaczonych do efektywnej realizacji szkolenia. Ponadto Wykonawca pokryje wszystkie koszty niezbędne do realizacji programu szkoleniowego.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2021 rok:
• Wymiar godzinowy – 16 godz. (2 spotkania po 8h)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r.
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 16 godz. (2 spotkania po 8h)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 grudnia 2022 r.
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 16 godz. (2 spotkania po 8h)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24951,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Podstawowego kursu Archicada wraz z wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem zaświadczenia potwierdzającego kwalifikacje dla 15 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2021 rok:
• Wymiar godzinowy – 16 godz. (weekend)
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r.
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 16 godz. (weekend)
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 grudnia 2022 r.
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 16 godz. (weekend)
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Operator koparko-ładowarki” wraz z badaniami lekarskimi i wymaganym egzaminem państwowym (teoretyczny i praktyczny) dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca zorganizuje i opłaci wszystkie wymagane badania lekarskie, przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin państwowy kończący się uzyskaniem zaświadczenia potwierdzającego kwalifikacje w formie świadectwa i książeczki operatora maszyn roboczych dla 30 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2021 rok:
• Wymiar godzinowy – 176 godz. / 1 grupa
• Ilość osób - 10 uczniów / 1 grupa
• Ilość grup - 2 grupy
• Termin - do 31 grudnia 2021 r. (grupa 1) i do 31 grudnia 2022 r. (grupa 2 - spotkania po 8h [sobota] / 1 grupa)
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 176 godz. (22 spotkania po 8h [sobota])
• Ilość osób - 10 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 45500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „spawacza metodą MAG135” wraz z wymaganym egzaminem zewnętrznym / państwowym (teoretycznym i praktycznym) oraz badaniami lekarskimi dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin zewnętrzny (teoretyczny i praktyczny), kończący się uzyskaniem Świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza wraz z książeczką spawacza dla 15 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2021 rok:
• Wymiar godzinowy – 145 godz.
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r.
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 145 godz.
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 grudnia 2022 r.
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 145 godz.
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1E do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 33500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „Szkolenie z imprintingu” wraz wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie zawodowe, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem zaświadczenia/certyfikatu kwalifikacyjnego potwierdzającego kwalifikacje dla 45 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2021 rok:
• Wymiar godzinowy – 6 godz./1 grupa
• Ilość osób - 15 uczniów/1 grupa
• Ilość grup - 2 grupy
• Termin - do 31 grudnia 2021 r. (grupa 1) i do 31 grudnia 2022 r. (grupa 2)
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 6 godz. (po zajęciach)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1F do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13400,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Kurs z masażu koni” wraz wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego potwierdzającego kwalifikacje dla 30 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2021 rok:
• Wymiar godzinowy – 15 godz. (weekend)
• Ilość osób - 10 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r.
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 15 godz. (weekend)
• Ilość osób - 10 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 grudnia 2022 r.
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 15 godz. (weekend)
• Ilość osób - 10 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1G do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11402,44 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Kurs z pierwszej pomocy dla konia” wraz wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem zaświadczenia / certyfikatu kwalifikacyjnego potwierdzającego kwalifikacje dla 45 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2021 rok:
• Wymiar godzinowy – 6 godz. (po zajęciach)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r.
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 6 godz. (po zajęciach)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 grudnia 2022 r.
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 6 godz. (po zajęciach)
• Ilość osób - 15 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1H do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5250,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Szkolenie z załadunku i transportu koni” wraz z wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego potwierdzającego kwalifikacje dla 54 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2021 rok:
• Wymiar godzinowy – 8 godz. (weekend)
• Ilość osób - 18 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r.
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 8 godz. (weekend)
• Ilość osób - 18 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 grudnia 2022 r.
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 8 godz. (weekend)
• Ilość osób - 18 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1I do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5716,10 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Kurs na konwojenta zwierząt” wraz wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem dyplomu ukończenia kursu potwierdzającego kwalifikacje upoważniający do uzyskania licencji do transportu zwierząt dla 15 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2021 rok:
• Wymiar godzinowy – 8 godz. (weekend)
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r.
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 8 godz. (weekend)
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 grudnia 2022 r.
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 8 godz. (weekend)
• Ilość osób - 5 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1J do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9345,53 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Prawo jazdy kategorii E do kategorii B” wraz z badaniami lekarskimi, wymaganym egzaminem wewnętrznym oraz zewnętrznym (państwowym) dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca zorganizuje i opłaci wszystkie wymagane badania lekarskie, przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, ustali termin i zorganizuje egzamin zewnętrzny przez komisją z miejscowego Ośrodka Ruchu Drogowego (członkowie Komisji nie mogą być osoby prowadzące kurs), kończący się uzyskaniem dokumentu potwierdzającego kwalifikacje dla 9 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2021 rok:
• Wymiar godzinowy – 20 godz. / 1 grupa
• Ilość osób - 3 uczniów / 1 grupa
• Ilość grup - 2 grupy
• Termin - do 31 grudnia 2021 r. (1 grupa) i do 31 grudnia 2022 r. (2 grupa)
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 20 godz. (2 spotkania po 2 godz. przez 5 tygodni)
• Ilość osób - 3 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1K do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10470,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Kurs obsługi kasy fiskalnej” wraz z wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem zaświadczenia / certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje dla 9 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2021 rok:
• Wymiar godzinowy – 5 godz. (po zajęciach) / 1 grupa
• Ilość osób - 3 uczniów / 1 grupa
• Ilość grup - 2 grupy
• Termin - od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. (grupa 1) i do 31 grudnia 2022 r. (grupa 2)
2022 rok:
• Wymiar godzinowy – 5 godz. (po zajęciach)
• Ilość osób - 3 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1L do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Kurs baristy” wraz z wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem zaświadczenia potwierdzającego kwalifikacje dla 4 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
3. Zakres w poszczególnych latach:
2023 rok:
• Wymiar godzinowy – 46 godz. (5 spotkań po 8 godz. i 1 spotkanie po 6 godz.)
• Ilość osób - 4 uczniów
• Ilość grup - 1 grupa
• Termin - od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1M do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mielcu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783187005
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AER ZŁOŻA STOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AER ZŁOŻA STOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mielcu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783187005
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AER ZŁOŻA STOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AER ZŁOŻA STOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mielcu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783187005
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AER ZŁOŻA STOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AER ZŁOŻA STOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105000,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87375,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Katarzyna Jastrzębska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: „EKJ Usługi Edukacyjno-Szkoleniowe Ewa Katarzyna Jastrzębska"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491107779
7.3.4) Miejscowość: Stawiguda
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO w Lublinie, Oddział w Białej, Centrum Kształcenia w Białej Podlaskiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120104912
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2115,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2115,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2115,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO w Lublinie, Oddział w Białej, Centrum Kształcenia w Białej Podlaskiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120104912
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2115,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa samochodu
- Wykonanie okładzin akustycznych oraz innych prac remontowych i wykończeniowych w budynku Regionalnego Ośrodka Badań i Rozwoju przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
- Przebudowa drogi leśnej nr 37 w Leśnictwie Grabarka
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Operator koparko - ładowarki (wszystkie typy) kl. III z modułem przydomowych oczyszczalni ścieków"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Świadczenie usług szkoleniowych, animacyjnych oraz konsultacji dla rodzin zastępczych z terenu Małopolski podczas 6-dniowego turnusu terapeutycznego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.