eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz papieru fotograficznego dla SGGW na okres 18 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz papieru fotograficznego dla SGGW na okres 18 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225931388

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.sggw.edu.pl/zamowienie-publiczne/sukcesywna-dostawa-papieru-do-drukarek-kserokopiarek-i-faksow-oraz-papieru-fotograficznego-dla-sggw-na-okres-18-miesiecy/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz papieru fotograficznego dla SGGW na okres 18 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-425e6ccc-ee0e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021234/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Sukcesywne dostawy papieru do drukarek , kserokopiarek i faksów oraz papieru fotograficznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212512/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.250.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 562313,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 372700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oznaczenie części zamówienia: zadanie I.
Sukcesywna dostawa papieru ksero

CPV 30197642-8

Krótki opis części zamówienia:
Sukcesywna dostawa papieru ksero.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ

Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Dział Transportu i Zaopatrzenia ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa budynek nr 15 parter.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197642-8 - Papier fotokopiujący i kserograficzny

4.5.5.) Wartość części: 562935,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oznaczenie części zamówienia: zadanie II.
Sukcesywna dostawa papieru typu: samokopiujący, faksowy, fotograficzny, pakowy, brystol, z perforacją boczną, ksero kolor

CPV 30197642-8

Krótki opis części zamówienia:
Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz papieru fotograficznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197642-8 - Papier fotokopiujący i kserograficzny

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 562313,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562313,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 562313,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Biuro M. Kiciński i Wspólnicy Sp.Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261011011

7.3.3) Ulica: Łopuszańska 34/414

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691644,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia zadanie II z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty w zakresie przedmiotowego zadania

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena netto w zadaniu I została zwiększona przez Zamawiającego do wysokości jedynej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.