Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie trasy biegowej podczas Wings for Life World Run
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie trasy biegowej podczas Wings for Life World Run2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fa96746-fe42-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051430/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługa sprzątania tras podczas imprez: Półmaraton, Maraton, Memoriał Czesława Cybulskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zaplanował wybór Wykonawcy realizacji usług sprzątania tras biegowych podczas organizowanych wydarzeń: 16. PKO Poznań Półmaraton, bieg Wings for Life World Run 2024 oraz 23. Poznań Maraton. W postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji (art. 275 pkt 2 ustawy pzp) na wybór Wykonawcy usług sprzątania podczas 16. PKO Poznań Półmaraton Zamawiający przewidział możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień podobnych polegających na: sprzątaniu tras biegowych podczas imprez:
- Wings for Life Run 2024 r., organizowanej w dniu 05 maja 2024 roku (trasa o długości 75 km),
- 23. Poznań Maraton, organizowanej w dniu 13 października 2024 roku (trasa w mieście Poznań).
W związku z należytą realizacją usługi przez Wykonawcę podczas Półmaratonu, Zamawiający postanowił o zastosowaniu trybu zamówienia z wolnej ręki dla wyboru Wykonawcy podobnych usług podczas imprezy biegowej: Wings for Life World Run 2024.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4624276f-d0b0-11ee-875e-a22221c84ba7
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania trasy podczas imprezy biegowej Wings for Life World Run organizowanej przez udziale Zamawiającego: w dniu 05 maja 2024 roku.
2. W ramach realizacji usług, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest, w szczególności do:
1) posprzątania trasy biegu,
2) posprzątania punktów żywieniowych,
3) posprzątania autobusów służących do przewożenia zawodników z trasy biegu,
4) dostarczenia we wskazane miejsca kontenerów do gromadzenia odpadów w liczbie i pojemności określonej przez Zamawiającego,
5) zapewnienia właściwej liczby osób, gwarantujących należyte wykonanie usługi, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres trwania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, z sumą gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa.
Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia ważnej polisy ubezpieczeniowej z sumą gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00 zł (w formie kopii, oryginał do wglądu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mar Eko spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mariusz Dolniak, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma Handlowo-Usługowa Mar-Eko Mariusz Dolniak,Grupa Astra Plus spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831863049
7.3.3) Ulica: ul. Bóżnicza 15/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-751
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-07INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
- Remont z przebudową ściany oporowej przy ul. Marcelińskiej 27 w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa zbiornika retencyjnego na Łacinie""
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Serwis sterowników GTS
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.