eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogard › "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i zamieszka³ych czasowo po³o¿onych na terenie Gminy Bia³ogard w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 marca 2022 r."



Og³oszenie z dnia 2021-12-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i zamieszka³ych czasowo po³o¿onych na terenie Gminy Bia³ogard w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 marca 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BIA£OGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wileñska 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 943124401

1.5.8.) Numer faksu: 943127844

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gmina-bialogard.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i zamieszka³ych czasowo po³o¿onych na terenie Gminy Bia³ogard w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 marca 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ee35040d-5f35-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00321065

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009639/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadó komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i zamieszka³ych czasowo na terenie Gminy Bia³ogard

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP-u dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@gmina-bialogard.pl.
2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie „korespondencj±”) Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê na numer og³oszenia (BZP) lub numer referencyjny postêpowania tj. IZPiPGN.271.21.2021:
a) za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez mini portal
b) droga elektroniczn± na adres przetargi@gmina-bialogard.pl, przy czym ten sposób komunikacji nie jest w³a¶ciwy dla oferty oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± (wymagaj±cych szyfrowania), które nale¿y sk³adaæ w sposób wskazany w ppkt a)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bia³ogard, ul. Wileñska 8, 78-200 Bia³ogard, administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@gmina-bialogard.pl
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) pn.
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i zamieszka³ych czasowo po³o¿onych na terenie Gminy Bia³ogard w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 marca 2022 r.”
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
9) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZPiPGN.271.21.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest us³uga, która obejmuje w ca³ym okresie realizacji zamówienia:
1) us³ugê odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych:
- niesegregowanych, pozosta³ych po segregacji (20 03 01),
- odpadów ulegaj±cych biodegradacji (20 02 01),
z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i zamieszka³ych czasowo po³o¿onych na terenie Gminy Bia³ogard i dostarcza³ je do dowolnie wybranej Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych.
2) us³ugê odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i zamieszka³ych czasowo po³o¿onych na terenie Gminy Bia³ogard wed³ug frakcji:
- papier i tektura (15 01 01; 20 01 01),
- szk³o i opakowania szklane (15 01 07; 20 01 02),
- tworzywa sztuczne (15 01 02; 20 01 39), metal (15 01 04; 20 01 40) i odpady wielomateria³owe (15 01 05).
3) us³ugê odbierania i zagospodarowania odpadów:
- niebezpiecznych tj. farby (20 01 27; 20 01 28), rozpuszczalniki ( 20 01 13), detergenty i inne (20 01 29; 20 01 30, 20 01 14; 20 01 15; 20 01 17), ¶rodki ochrony ro¶lin (20 01 19; 20 01 80), leki (20 01 31, 20 01 32), baterie i akumulatory (20 01 33; 20 01 34) od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i zamieszka³ych czasowo po³o¿onych na terenie Gminy Bia³ogard
- remontowo-budowlanych (17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 02, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04) od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i zamieszka³ych czasowo po³o¿onych na terenie Gminy Bia³ogard.
2. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z nastêpuj±cymi przepisami (i ich zmianami wprowadzonymi w okresie ¶wiadczenia us³ugi):
1) Ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm. ).
2) Ustaw± z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach. ( Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm. ).
3) Ustaw± z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm. ).
4) Uchwa³± nr XXI/153/2020 Rady Gminy Bia³ogard z dnia 2 czerwca 2020 r. w sprawie szczegó³owego sposobu i zakresu ¶wiadczenia us³ug w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczon± przez w³a¶ciciela nieruchomo¶ci op³atê za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
5) Uchwa³± Nr XXII/156/2020 Rady Gminy Bia³ogard z dnia 2 lipca 2020 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Bia³ogard.
6) Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci.
7) Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia sk³adowania masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji.
8). Rozporz±dzeniem Ministra Klimatu i ¦rodowiska z 10 maja 2021 r. w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów.
9) Uchwa³y Nr XVIII/322/16 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z 27 grudnia 2016 r.w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzglêdnieniem perspektywy na lata 2023-2028.
3.Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowi±zki wykonawcy zawieraj±:
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Za³±cznik Nr 6 do SWZ.
- Projektowane postanowienia umowy – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ca³o¶ci dokumentacji niniejszego zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów po ³±cznej ocenie kryteriów nr 1,2 i 3.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysoko¶æ kary umownej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy okre¶la ni¿ej wymienione warunki udzia³u w postêpowaniu, proporcjonalnie do przedmiotu zamówienia, które umo¿liwiaj± ocenê zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej wynikaj±cej z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy stawia warunku w tym zakresie. Wykonawca winien wykazaæ ¿e:
- posiada aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej zgodnie z przepisami wynikaj±cymi z ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 888 z pó¼n. zm.);
- posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO) zgodnie z art. 49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z pó¼n. zm.) w zakresie przedmiotu objêtego zamówieniem;
- posiada zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.)
2) posiadaj± zdolno¶æ ekonomiczn± lub finansow± niezbêdn± do realizacji zamówienia;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 500.000,00 z³. (piêæset tysiêcy z³otych).

3) posiadaj± niezbêdn± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± umo¿liwiaj±c± realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci.
Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Wykonawcy Zamawiaj±cy okre¶la warunki dotycz±ce niezbêdnego wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, zdolno¶ci technicznej Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
1) Wykonawcy winni udokumentowaæ wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie minimum jednej us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych o ³±cznej masie minimum 400 Mg;
2) W zakresie zdolno¶ci technicznej za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna dysponowanie przez Wykonawcê odpowiednimi narzêdziami wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych w celu realizacji zamówienia tj.:
- dysponuje co najmniej dwoma (2) pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- dysponuje co najmniej dwoma (2) pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- dysponuje co najmniej jednym (1) pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej,
- dysponuje co najmniej jednym pojazdem specjalistycznym o ma³ych gabarytach i tona¿u (mini ¶mieciarka), pozwalaj±cy na odbiór odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci po³o¿onych w miejscach o utrudnionym doje¼dzie.
- dysponuje baz± magazynowo - transportow± wyposa¿on± i usytuowan± na terenie gminy lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granicy Gminy Bia³ogard.
Pojazdy o których mowa w pkt 2) oraz baza transportowa musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r., poz. 122).
Ka¿dy z pojazdów , o których mowa wy¿ej musi byæ wyposa¿ony w system monitoringu bazuj±cy na systemie pozycjonowania satelitarnego, umo¿liwiaj±cy trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu pojazdu i miejscach postoju, umo¿liwiaj±cy weryfikacjê tych danych. Ka¿dy ze ¶rodków transportu, o których mowa wy¿ej musi byæ trwale i czytelnie oznakowany w widocznym miejscu nazw± firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbieraj±cego odpady w ramach umowy.
2. Zamawiaj±cy ¿±da, aby us³ugi by³y zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami zwi±zanymi z realizacj± zamówienia.
3. Udostêpnianie zasobów - zobowi±zanie innego podmiotu:
1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, Za³±cznik nr 4 do SWZ - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt. 3, potwierdzi, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5) Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, a tak¿e zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
6) Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
7) Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
8) Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SWZ). O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie te sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia, do z³o¿enia, których Zamawiaj±cy wzywa w okoliczno¶ciach wskazanych w pkt 2:
1) dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
a). dokumenty wymagane na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej zgodnie z przepisami wynikaj±cymi z ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 888 z pó¼n. zm.);
- wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO) zgodnie z art. 49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z pó¼n. zm.)
- zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.).
b). dokumenty wymagane na potwierdzenie spe³niania warunku, udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W celu potwierdzenia Wykonawca z³o¿y dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
c). dokumenty wymagane na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej umo¿liwiaj±cej realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu opisanych w SWZ, dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy w zale¿no¶ci od rodzaju, przeznaczenia oraz ilo¶ci lub znaczenia us³ug, ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- wykazu us³ug - Za³±cznik nr 7 do SWZ wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami (konsorcja, spó³ki cywilne), wykaz us³ug dotyczy us³ug faktycznie przez niego wykonanych;
Je¿eli us³ugi by³y wykonywane przez Wykonawcê wspólnie z innym podmiotem lub podmiotami, w wykazie podaje siê równie¿ informacje o czê¶ciach zamówienia, które by³y wykonywane przez tego Wykonawcê.
W przypadku, gdy dokument potwierdzaj±cy wykonanie us³ug obejmuje ró¿ne rodzaje us³ug, w wykazie us³ug oprócz wskazania danych z ww. dokumentu Wykonawca winien wyszczególniæ ¿±dan± przez Zamawiaj±cego us³ugê wraz z jej warto¶ci±, która jest wymagana na spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcja/spó³ki cywilne) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. Je¿eli wykaz lub inne z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz, którego us³ugi by³y wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
dokumentem potwierdzaj±cym, ¿e Wykonawca dysponuje odpowiednimi zdolno¶ciami technicznymi do wykonania zamówienia jest:
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych w celu realizacji zamówienia - wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 8 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
- ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
- musz± ustanowiæ pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów;
- pe³nomocnictwo musi jednocze¶nie wynikaæ z umowy lub innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±, fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem;
- przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zastanie wybrana, jako najkorzystniejsza Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
2. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) musi byæ zgodna z postanowieniami SWZ,
2) sposób sk³adania dokumentów w przypadku sk³adania oferty wspólnej:
a) dokumenty wspólne tj.
- oferta (za³±cznik nr 1 do SWZ)
Podpisuj± wszyscy cz³onkowie konsorcjum oraz pe³nomocnik w imieniu ca³ego konsorcjum.
b) dokumenty, tj.:
- o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia (za³±cznik nr 2)
Sk³ada ka¿dy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy;
- o¶wiadczenie podmiotu trzeciego (za³±cznik nr 3) – podpisuje ka¿dy udostêpniaj±cy zasoby.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne postanowienia umowy zawarte zosta³y w projekcie umowy Za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostan± wyra¿one w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± nast±piæ wy³±cznie w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiaj±cego nie wynikaj±ce z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
c) wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego na skrócenie terminu realizacji,
2) w zakresie zmiany wynagrodzenia, zw³aszcza w sytuacji zmiany stawki obowi±zuj±cego podatku od towarów i us³ug (VAT).Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wp³ywu zmiany na harmonogram realizacji i fakturowania oraz termin wykonania umowy.
3. Wykonawca nie bêdzie uprawniony do ¿±dania przed³u¿enia terminu wykonania umowy i zwiêkszenia wynagrodzenia, je¿eli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcê – w takim przypadku koszty dodatkowe zwi±zane takimi zmianami ponosi Wykonawca.
4. Powy¿sze zmiany nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.
5. Poza przypadkami opisanymi w niniejszym paragrafie, zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-27 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.