eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszatyce › Zakup samochodu towarowo - osobowego dla Arboretum w Bolestraszycach



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu towarowo - osobowego dla Arboretum w Bolestraszycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Arboretum i Zakład Fizjografii w Bolestraszycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650967049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolestraszyce 130

1.5.2.) Miejscowość: Wyszatyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-722

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arboretum@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolestraszyce.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu towarowo - osobowego dla Arboretum w Bolestraszycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-228d7d0d-1a35-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071566/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu towarowo - osobowego dla Arboretum w Bolestraszycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304836/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG 226/18/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu towarowo – osobowego typu Furgon.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został szczegółowo określony w Załączniku nr 4 do SWZ tj. „Opisie przedmiotu zamówienia”.
3. Samochód musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 r. oraz w stanie wolnym od ograniczeń w używaniu oraz zastawów na rzecz stron trzecich.
4. Samochód ma być objęty przez Wykonawcę co najmniej 18-mięsieczną gwarancją mechaniczną (na silnik i podzespoły).
UWAGA: Gwarancja mechaniczna stanowi kryterium oceny ofert.
Wykonawca ma możliwość zaoferowania dłuższego terminu gwarancji, zgodnie z Rozdziałem XVII pkt 2 SWZ oraz zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w pkt. 4 Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wyłączenie gwarancji na elementy mechaniczne obejmuje części, których zużycie jest skutkiem prawidłowej eksploatacji lub upływu przebiegu/czasookresu, określonego przez producenta, zgodnie z dokumentacją samochodu, w szczególności:
a) klocki/okładziny hamulcowe,
b) tarcze/bębny hamulcowe,
c) płyny eksploatacyjne,
d) bezpieczniki, żarówki,
e) pióra wycieraczek,
f) opony.
6. Samochód ma być objęty przez Wykonawcę co najmniej 60-mięsieczną gwarancją na perforację nadwozia. Gwarancja na perforację nadwozia zapewnia ochronę – bez ograniczeń przebiegu – przed perforacją korozyjną, czyli penetracją korozyjną nadwozia od wewnątrz na zewnątrz, która wynikła z tytułu wad materiałowych lub błędnego wykonania.
7. Pojazd musi spełniać warunki techniczne obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać świadectwo homologacji typu WE pojazdu lub świadectwo homologacji typu pojazdu.
8. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania do odbioru przez Zamawiającego samochodu technicznie sprawnego, o parametrach zgodnych ze szczegółową specyfikacją techniczną samochodu, stanowiącą załącznik do złożonej przez Wykonawcę oferty.
9. Odbiór samochodu odbędzie się w siedzibie Wykonawcy.
10.Wraz z samochodem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty niezbędne do pierwszej rejestracji pojazdu.
11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc
w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia, funkcjonalności itp. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia nazw producentów lub nazw materiałów konkretnego producenta, Wykonawca może zastosować ww. materiały/produkty lub rozwiązania/produkty równoważne. Przez produkty/rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie produkty/rozwiązania posiadające równorzędne lub wyższe parametry techniczne i jakościowe jak produkty/rozwiązania wskazane przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku proponowania produktów/rozwiązań równoważnych przez Wykonawcę, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wykazu produktów/rozwiązań równoważnych, wraz z ich opisem.
Zamawiający nie uzna proponowanych produktów/rozwiązań za równoważne w stosunku do produktów/rozwiązań opisanych w dokumentach zamówienia, jeżeli będą o parametrach gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 23.08.2022 r. do godz. 11:00 na skrzynkę ePUAP Zamawiającego wpłynęła jedna oferta, jednakże nie była ona widoczna w miniPortalu pod identyfikatorem przedmiotowego postępowania tj. 9189eb29-838b-417c-8356-c2a7ac3ed3ff, natomiast oferta została uwidoczniona na miniPortalu, ale w zupełnie innym postępowaniu prowadzonym równolegle przez Zamawiającego i oznaczonym innym identyfikatorem: a98328d0-00b9-41f0-bdc7-66ab60586861.
Pomimo powyższego, w wyznaczonym terminie otwarcia ofert tj. w dniu 23.08.2022 r. o godz. 12:00 Zamawiający przystąpił do otwarcia przesłanego pliku, poprzez jego odszyfrowanie za pomocą narzędzia „Deszyfrowanie" dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych, jednakże oferty tej nie można było odszyfrować i otworzyć, a jako wynik operacji pojawił się komunikat o treści: ,,Rezultat deszyfrowania: Wybrany plik nie został przesłany przez ePUAP''. Wobec powyższego Zamawiający podjął czynności wyjaśniające, celem ustalenia przyczyn niemożności odszyfrowania przesłanego pliku. W wyniku rozmowy telefonicznej z pracownikiem Urzędu Zamówień Publicznych ustalono, że Wykonawca, składając ofertę, błędnie podał identyfikator postępowania lub numer ogłoszenia BZP, stąd brak informacji o tej ofercie na miniPortalu przy postępowaniu o IDPostępowania 9189eb29-838b-417c-8356-c2a7ac3ed3ff, co w konsekwencji pomimo zaszyfrowania przez Wykonawcę oferty prawidłowym kluczem uniemożliwia jej odszyfrowanie i odczytanie przez Zamawiającego. Wobec powyższych ustaleń, brak możliwości odszyfrowania oferty przez Zamawiającego i zapoznania się z jej treścią spowodowany został okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Wykonawcy, wynikającymi z błędnego przesłania przez Wykonawcę oferty do innego postępowania, co w konsekwencji doprowadziło do sytuacji, w której oferta nie została skutecznie złożona w niniejszym postepowaniu (podobnie w wyroku KIO z dnia 16.07.2020 r. sygn. akt: 1108/20). Należy podkreślić, że możliwość zapoznania się z treścią oświadczenia woli przez adresata jest warunkiem koniecznym złożenia takiego oświadczenia, bowiem zgodnie z art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego do złożenia innej osobie oświadczenia woli w postaci elektronicznej dochodzi dopiero wtedy, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. W tym stanie rzeczy w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta, co powoduje konieczność unieważnienia niniejszego postępowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.