eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Dostawa wyposażenia do pracowni w ZSM w Radziejowie i ZS RCKU w Przemystce w ramach projektu "Stawiam na swoją przyszłość zawodową"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pracowni w ZSM w Radziejowie i ZS RCKU w Przemystce w ramach projektu "Stawiam na swoją przyszłość zawodową"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radziejowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Radziejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869966

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@radziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radziejow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do pracowni w ZSM w Radziejowie i ZS RCKU w Przemystce w ramach projektu "Stawiam na swoją przyszłość zawodową"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-247201fe-25cc-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002794/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa wyposażenia do pracowni ZSM w Radziejowie i ZSRCKU w Przemystce w ramach projektu "Stawiam na swoją przyszłość zawodową" p

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej10 Innowacyjna edukacja Działania 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe Poddziałania 10.2.3. Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020. ( nr RPKP.10.02.03-04-0017/20 )

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00212712/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.VII.272.1.5.2021.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140652,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– Dostawa sprzętu wraz z wyposażeniem pracowni montera zabudowy i robót wykończeniowych dla ZSM

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.5.5.) Wartość części: 68541,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu wraz z wyposażeniem pracowni spawalniczej dla ZSM
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44315100-2 - Akcesoria spawalnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

4.5.5.) Wartość części: 23686,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gazów spawalniczych dla ZSM
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24110000-8 - Gazy przemysłowe

4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu rolniczego, urządzeń oraz narzędzi dla ZSRCKU
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 45985,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość najkorzystniejszych ofert przekraczała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przekraczała kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.