Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00212712/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00233645/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pracowni w ZSM w Radziejowie i ZS RCKU w Przemystce w ramach projektu "Stawiam na swoją przyszłość zawodową"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radziejowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Radziejowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@radziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radziejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/radziejow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do pracowni w ZSM w Radziejowie i ZS RCKU w Przemystce w ramach projektu "Stawiam na swoją przyszłość zawodową"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-247201fe-25cc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002794/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa wyposażenia do pracowni ZSM w Radziejowie i ZSRCKU w Przemystce w ramach projektu "Stawiam na swoją przyszłość zawodową" p
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej10 Innowacyjna edukacja Działania 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe Poddziałania 10.2.3. Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020. ( nr RPKP.10.02.03-04-0017/20 )2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00212712/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.VII.272.1.5.2021.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140652,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Dostawa sprzętu wraz z wyposażeniem pracowni montera zabudowy i robót wykończeniowych dla ZSMSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 68541,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu wraz z wyposażeniem pracowni spawalniczej dla ZSMSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.5.) Wartość części: 23686,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gazów spawalniczych dla ZSMSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24110000-8 - Gazy przemysłowe
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu rolniczego, urządzeń oraz narzędzi dla ZSRCKUSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 45985,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość najkorzystniejszych ofert przekraczała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przekraczała kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
- " Budowa instalacji fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej w Radziejowie"
- "Rewitalizacja obszaru położonego w zabytkowej części miasta wokół pomnika Tadeusza Kościuszki w Radziejowie"
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane
- Dostawa i montaż podestu z elementów stalowych, wraz z dostawą urządzenia transportu pionowego, niezbędnego do jego obsługi w części podziemnej budynku hali zdjęciowej na terenie Zakładu Głównego[...]
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.