eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Filipów › Dostawa paliw płynnych na potrzeby środków transportowych i urządzeń stanowiących własność Gminy Filipów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych na potrzeby środków transportowych i urządzeń stanowiących własność Gminy Filipów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbaska 2

1.5.2.) Miejscowość: Filipów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filipow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://filipow.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych na potrzeby środków transportowych i urządzeń stanowiących własność Gminy Filipów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37943a37-118f-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017859/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa paliw płynnych na potrzeby środków transportowych i urządzeń stanowiących własność Gminy Filipów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286409/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.3.2022.AR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby środków transportowych i urządzeń stanowiących własność Gminy Filipów w szczególności:
1) ON (B) olej napędowy w ilości dostawy w okresie trwania umowy do 70 000 l.
2) PB95 (E) w ilości dostawy w okresie trwania umowy do 3000 l.
3) Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień - KOD CPV:
09100000-0 - Paliwa
09132000-3 - Benzyna
09134200-9 - Paliwo diesla
2. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada stacji paliw w miejscowości Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza dostawy paliw wg poniższych wytycznych:
1) Dostawy paliwa będą realizowane na podstawie składanych przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną zamówień, określających ilość paliwa (w zależności od potrzeby Zamawiającego), termin dostawy oraz miejsce dostawy.
2) Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:00 w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Jeżeli upływ 24-godzinnego terminu realizacji złożonego zamówienia następowałby w innych dniach i godzinach niż od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:00 Wykonawca może zrealizować dostawę w pierwszym dniu roboczym od poniedziałku do piątku, przypadającym po pierwotnym dniu upływu terminu realizacji zamówienia.
3) Zamawiający dopuszcza opóźnienie dostawy, lecz nie większe niż 1 dzień od wyznaczonego terminu. Mimo ewentualnego opóźnienia dostawy paliwa, Wykonawca w wystawionej fakturze będzie ujmował cenę z dnia, w którym była wymagana dostawa chyba, że cena w dniu faktycznej dostawy będzie niższa.
4) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia otrzymania zamówienia pocztą elektroniczną na adres sekretariat@filipow.pl . Niepotwierdzenie otrzymania zamówienia nie zwalnia Wykonawcy od realizacji dostawy, jeżeli Zamawiający złożył zamówienie.
3. Zamawiający wymaga, aby urządzenia do pomiaru przetłaczanego paliwa posiadały stosowne
certyfikaty, atesty lub inne ważne dokumenty potwierdzające prawidłową ilość przetłoczonego paliwa z cysterny Wykonawcy do zbiorników Zamawiającego.
4. Podaną ilość paliwa określono na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132000-3 - Benzyna

09134200-9 - Paliwo diesla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222967596

7.3.3) Ulica: Kocjana 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-473

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.