eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Część I "Remont dachu, (.....) nad lok. nr 5, 6, 7, 8, 9 w budynku przy ul. Ligonia 17 w Sosnowcu; Część II "Remont dachu nad budynkiem przy ul. Gałczyńskiego 31 w Sosnowcu.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I „Remont dachu, (.....) nad lok. nr 5, 6, 7, 8, 9 w budynku przy ul. Ligonia 17 w Sosnowcu;
Część II „Remont dachu nad budynkiem przy ul. Gałczyńskiego 31 w Sosnowcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: awoznica@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.srk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I „Remont dachu, (.....) nad lok. nr 5, 6, 7, 8, 9 w budynku przy ul. Ligonia 17 w Sosnowcu;
Część II „Remont dachu nad budynkiem przy ul. Gałczyńskiego 31 w Sosnowcu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54874a07-ec6f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212157/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-AZM-0008/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 301654,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
Miejsce: ul. Ligonia 17 w Sosnowcu
Remont pokrycia dachu, dachówka karpiówka nad mieszkaniami nr 5, 6, 7, 8, 9.
 Rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie.
 Przemurowanie kominów z cegieł.
 Rozebranie kominów wolnostojących.
 Wykonanie tynków zwykłych cementowo-wapiennych kat. III na kominach ponad dachem spadzistym.
 Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku.
 Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku.
 Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku.
 Uzupełnienie wywietrzaków (dymników).
 Wykonanie rusztowania przy kominach o obwodzie od 2 do 5 m.
 Wymiana łacenia dachu ponad pokrycie dachówką o odstępie łat ponad 16cm.
 Wymiana desek czołowych.
 Pokrycie dachów dachówką – karpiówka ceramiczna w koronkę.
 Uzupełnienie poziomych ław kominiarskich.
 Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm – z blachy stalowej ocynkowanej.
 Montaż rynny dachowej półokrągłe o śr. 15 cm – z blachy stalowej ocynkowanej
 Montaż rur spustowych okrągłych o śr. 15 cm – z blachy ocynkowanej.
 Rusztowania zewnętrzne rurowe.
 Montaż rur wentylacyjnych – z blachy stalowej ocynkowanej.
 Wykonanie obróbek przy szerokości w rozwinięciu do 25 cm – z blachy stalowej ocynkowanej.
 Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych.
 Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262522-6 - Roboty murarskie

4.5.5.) Wartość części: 223723,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II

Miejsce: ul. Gałczyńskiego 31 w Sosnowcu

1.1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

 Postawienie rusztowania ramowego warszawskiego, przestrzennego o wysokości do 8 m;
 Rozbiórkę pokrycia z papy pierwsza warstwa;
 Rozbiórkę pokrycia z papy – następna warstwa, krotność =2;
 Rozebranie rynny z blachy nie nadającej się do użytku, krotność =2;
 Rozebranie rury spustowej z blachy nie nadającej się do użytku, krotność=2;
 Rynny dachowe półokrągłe o śr. 15cm z blachy z cynku;
 Rury spustowe okrągłe o śr. 12cm z blachy z cynku;
 Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, itp. z blachy nie nadającej się do użytku;
 Wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronnie desek grubości 32mm;
 Wymiana deskowania dachu z desek o grubości 25mm na styk 30%;
 Wymiana łacenia dachu – deski czołowe;
 Odgrzybianie elementów drewnianych przy użyciu szczotek stalowych - pow. odgrzybiana ponad 5 m2;
 Dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków metodą smarowania preparatami solowymi;
 Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu ponad 0,5m3;
 Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25cm z blachy ocynkowanej;
 Zabezpieczenie podłóg folią;
 Pokrycie dachów papą na podłożu drewnianym jednowarstwowo;
 Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe;
 Odbiór kominiarski;
 Wynajęcie kontenera 6 m3 na czas prowadzenia robót;
 Wynajęcie kontenera 6 m3 na papę z utylizacją.

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262522-6 - Roboty murarskie

4.5.5.) Wartość części: 102063,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191828,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191828,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191828,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Zdzisław Olczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480101246

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191828,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90174,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133253,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90174,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Zdzisław Olczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480101246

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90174,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.