eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › "Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej i nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej i nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Objazdowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748680180

1.5.8.) Numer faksu: 748680190

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zdp.bip.klodzko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej i nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed35a35c-491c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003293/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup soli do zimowego utrzymania dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276121/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.2000.AZ/30/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 62192,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest: dostawa
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę soli kamiennej drogowej spełniającej wymagania normy PN-86/C-84081/02 w łącznej ilości: 182 Mg w tym:
1) Obwód Drogowy nr 1 w Szczytnej:
- ul. Bobrownicka 1a, 57-330 Szczytna - 52 Mg;
- ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko - 78 Mg;
2) Obwód Drogowy nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej:
- ul. Zamenhofa 41, 57-500 Bystrzyca Kłodzka - 26 Mg;
- ul. Młyńska 10, 57-360 Ołdrzychowice Kłodzkie - 26 Mg;
3. Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych:
a) Właściwości fizyczne:
- wygląd: produkt krystaliczny,
- kolor: biały,
- wilgoć: (H2O): max 1%,
- części nierozpuszczalne w wodzie: max 0,7%,
b) Skład chemiczny:
- zawartość: NaCl min.: 96%; Ca max: 0,5%; Mg max: 0,05%; SO4 max: 2%;
- antyzbrylacz dla soli drogowej: min 40ppm,
- granulacja: od 0,16 mm do 5 mm (poniżej 0,16 mm max: 5%; powyżej 5 mm max: 0,5%)
4. Sól powinna spełniać Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., nr 230 poz. 1960), posiadać certyfikaty Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i Państwowego Zakładu Higieny oraz spełniać wszelkie niezbędne wymagania umożliwiające stosowanie przy zimowym utrzymaniu dróg.
5. Dostawa obejmuje koszt zakupionej soli, jej załadunek na środki transportowe, przewóz do po-szczególnych Obwodów Drogowych i rozładunek w bazie:
a) Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej
• ul. Bobrownicka 1, 57-330 Szczytna;
• ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko;
b) Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej:
• ul. Zamenhofa 41, 57-500 Bystrzyca Kłodzka;
• ul. Młyńska 2, 57-360 Ołdrzychowice Kłodzkie;
6. Wykonawca dostarczy sól własnym transportem.
7. Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-14:30 w ilościach i terminach uzgodnionych z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego.
8. Na każdy kurs dostarczonej soli Wykonawca wystawi w dwóch egzemplarzach dowód dostawy, w którym określona będzie ilość soli. Dokument powinien być potwierdzony przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy pozostawić na Obwodzie Drogowym, a drugi będzie załącznikiem do faktury.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ;
10. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14400000-5 - Sole i czysty chlorek sodu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76336,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76336,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76336,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FRANPOL Andrzej Frankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561003240

7.3.4) Miejscowość: Barcin Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 88-190

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76336,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.