eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Trasa Łagiewnicka S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364059830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zbrojarzy 78

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-412

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 123578000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trasalagiewnicka.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3obwodnica.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9dd7267c-ecdb-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja projektów budowalnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dd7267c-ecdb-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.271.4.24.JJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie elementów odwodnienia i instalacji odwadniających, których zakres obejmuje:
• utrzymanie w czystości i zapewnienie drożności przepustów /realizacja wg potrzeb/,
• oczyszczać, odmulać, wybierać osady i inny materiał naniesiony, wycinać korzenie i narosty, usuwać elementy obce (gruz, śmieci, gałęzie, liście, skoszoną trawę, roślinność niepożądaną, śnieg, lód itp.), w szczególności dotyczy to krat na wpustów deszczowych, krat na wylotach z piaskowników itp.
• konserwacje i czyszczenie wpustów deszczowych oraz przykanalików wg potrzeb,
• monitorowanie ścieków, wpustów, studni, elementów odwodnień liniowych, rurociągów, zbiorników, ścieków przykrawężników, itd.,
• odbiór, wywozów i zagospodarowanie odpadów z mycia ulic, czyszczenia studni i separatorów (kody odpadów: 20 03 03, 20 03 06, 13 05 08).
Częstotliwość ww. działań winna być dostosowana do konkretnych warunków lokalnych i pogodowych i zdarzeń mogącym mieć wpływ na użytkowanie urządzeń (kontrole winny odbywać się m.in. po każdym takim zdarzeniu), w taki sposób, aby zapewnić drożność i niezakłóconą pracę odwodnienia.
Prace towarzyszące ww. zadaniu mają charakter prac interwencyjnych, których realizacja jest wynikiem wystąpienia zdarzeń nagłych nieprzewidzianych lub zgłoszeń i wniosków dot. konieczności wprowadzenia natychmiastowych zmian w dotychczasowym systemie odwodnienia pasa drogowego.
Ponadto należy wykonywać bieżące przeglądy niżej wskazanych instalacji odwadniających:
• Pompownia P2, Pompownia P3 oraz zestaw hydroforowy – wyposażenie zbiorników pompowni oraz zestaw hydroforowy dostarczane są przez firmę HYDRO-PARTNER,
• Pompownia P2 oraz Pompownia P3 – Osadniki, Separatory oraz Zbiorniki na substancje niebezpiecznie – elementy dostarczane przez firmę Ecol-Unicon - w załączeniu Instrukcja montażu i użytkowania,
• Pompownia ścieków sanitarnych z budynku dyspozytorni w tunelu TT-09 – KO8.11.10 – Pompownia dostarczana przez firmę ECOL-UNICON,
• Pompa w studni kanalizacji deszczowej Kd10.1 dostarczana przez firmę MALL Polska produkcji PUR AQUA System Sp. z o.o.,
• Wpusty mostowe – elementy dostarczane przez f-mę Wilczek Kraków Sp. z o.o.,
• Odwodnienia liniowe FASERFIX i RECYFIX – elementy dostarczane przez f-mę Hauraton.
Karty eksploatacji i instrukcje dla ww. urządzeń stanowią załączniki do OPZ.
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą załącznika nr 6 do SWZ.
Należy wskazać, iż przedmiot niniejszego postępowania objęty jest 120 miesięczną gwarancją dotyczącą postępowania na „Budowę Trasy Łagiewnickiej w Krakowie od skrzyżowania z ul. Grota Roweckiego do skrzyżowania z ul. Beskidzką i z ul. Halszki wraz z budową odcinka linii tramwajowej”, tj. w zakresie min. przeglądów gwarancyjnych. W okresie Gwarancji Generalnego Wykonawcę (Gwaranta) obciążają wszelkie koszty serwisu konieczne do zachowania Gwarancji udzielonych przez producentów maszyn lub urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90722200-6 - Usługi usuwania zanieczyszczeń ze środowiska

90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ wybrany w postępowaniu Wykonawca: Firma Handlowo Usługowa KOZERA Michał Kozera uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w dniu 25.04.2024 r. dokonał wyboru oferty Wykonawcy Firma Handlowo Usługowa KOZERA Michał Kozera jako najkorzystniejszej. Zamawiający w dniu 06.05.2024 r. wysłał za pośrednictwem poczty elektronicznej draft umowy, w dniu 09.05.2024 r. wezwał Wykonawcę do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca do zawarcia umowy na warunkach ustalonych w postępowaniu nie przystąpił i poinformował Zamawiającego, że podana przez niego w ofercie cena całkowita 253 268,64 zł brutto nie jest kwotą wynagrodzenia rocznego, a miesięcznego, co nie odpowiada treści złożonej w dniu 09.04.2024 r. oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.