eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w P³ocku w 2022 roku"



Og³oszenie z dnia 2021-12-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w P³ocku w 2022 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat P³ocki

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Powiatu w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bielska 59

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 68 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.plock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: powiat-plock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w P³ocku w 2022 roku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cbbaf591-5e73-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00320805

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002079/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w P³ocku w 2022 roku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta powinna byæ:
a) z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl,
b) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
Pozosta³e informacje zawarte s± w rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.DZP.262.48.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w P³ocku w 2022 roku” w nastêpuj±cej ilo¶ci:
a) samochodowych – 17 500 szt.
w tym zabytkowe – 100 szt.
b) motocyklowo-ci±gnikowych - 1 000 szt.
w tym zabytkowe – 20 szt.
c) motorowerowych – 200 szt.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34928472-7 - Oznakowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryteriami: 1. Cena
- 60%, Termin dostawy – tablice rejestracyjne seryjne – 20%, Termin odbioru tablic rejestracyjnych do likwidacji – 20%. W ka¿dym kryterium mo¿na uzyskaæ 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy – tablice rejestracyjne seryjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odbioru tablic rejestracyjnych do likwidacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada: aktualne zezwolenie na produkcjê tablic rejestracyjnych wydane zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 450 z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ,
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualne za¶wiadczenie o wpisie przedsiêbiorcy do rejestru
przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne wydane zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 450 z pó¼n. zm.).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê:
a) Formularz ofertowy, wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ wraz z Formularzem cenowym stanowi±cym za³±cznik do Formularza Oferty,
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wed³ug wzoru okre¶lonego
w Za³±czniku nr 4 do SWZ,
c) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 5 do SWZ,
d) w przypadku Wykonawców dzia³aj±cych przez pe³nomocnika – pe³nomocnictwo (w formie okre¶lonej w pkt 3 Rozdzia³u XII SWZ),
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza,
f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – o¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy – je¿eli dotyczy – Za³±cznik nr 8 do SWZ,
g) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli dotyczy –
Za³±cznik Nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie:
1. dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza,
2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – o¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy),
3. o¶wiadczenia: o których mowa w Rozdziale XVI SWZ pkt. 9 tj. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt b) SWZ, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt c) SWZ oraz o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 4 ppkt 1) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian:
1) wynagrodzenia – w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci podatku VAT;
2) ilo¶ci tablic, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 umowy – w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiaj±cego na poszczególne rodzaje tablic. Zmiana ilo¶ci tablic nie wp³ywa na zmianê wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy,
3) terminu realizacji przedmiotu zamówienia – w przypadku poni¿szych okoliczno¶ci:
a) zaistnienia dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, buntów, niepokoje, strajków (z wy³±czeniem wewnêtrznego strajku u Wykonawcy), rozprzestrzenianie siê chorób zaka¼nych maj±cych bezpo¶redni wp³yw na termin realizacji zamówienia,
b) zaistnienia klêski ¿ywio³owej, jak np. huragan, powód¼, trzêsienie ziemi, b±d¼ wyst±pienia niekorzystnych warunków pogodowych, które uniemo¿liwiaj± wykonanie przedmiotu zamówienia,
c) przyczyny niezale¿nej od Zamawiaj±cego i Wykonawcy w zakresie dostêpno¶ci na ogólnodostêpnym rynku niezbêdnych materia³ów do wykonania przedmiotu zamówienia, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie realizacji zamówienia, przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci,
4) zmian wynikaj±cych z nowelizacji przepisów prawa, które wesz³y w ¿ycie po zawarciu umowy i które wymagaj± modyfikacji umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-29 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-29 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 roku.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.