eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › "Świadczenie usług ubezpieczeń mienia, ubezpieczenia OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych na rzecz Urzędu Gminy Michałowice i jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia -II"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług ubezpieczeń mienia, ubezpieczenia OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych na rzecz Urzędu Gminy Michałowice i jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia -II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341530747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Michałowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops.michalowice.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gops.michalowice.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta w Michałowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341945307

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Raszyńska 34

1.5.2.) Miejscowość: Michałowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: Biblioteka.michalowice.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Komorowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341573107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kraszewskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Komorów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@biblioteka-komorow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: Biblioteka-komorow.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341560582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Michałowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuw.michalowice.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Michałowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341535667

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15

1.5.2.) Miejscowość: Michałowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuw.michalowice.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341567325

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. M. Dąbrowskiej 12/20

1.5.2.) Miejscowość: Komorów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuw.michalowice.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341576703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa Wieś, ul. Główna 96

1.5.2.) Miejscowość: Komorów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuw.michalowice.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedszkole w Michałowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341563161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 13

1.5.2.) Miejscowość: Michałowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuw.michalowice.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Nowej Wsi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342221238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osp@ospnw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ospnw.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług ubezpieczeń mienia, ubezpieczenia OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych na rzecz Urzędu Gminy Michałowice i jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia -II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0aa0c05-0775-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266947/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.42.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 499583,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41478 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej w zakresie:
1. Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk;
2. Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;
3. Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń/awarii;
4. Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia;
5. Ubezpieczenia NNW sołtysów, przewodniczących osiedli oraz inkasentów podatków lokalnych.
4. Wszystkie sumy ubezpieczenia i gwarancyjne, limity, podlimity sumy gwarancyjnej obowiązują w każdym rocznym
okresie ubezpieczenia.
5. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 4 do
SWZ oraz w załącznikach do niego.
6. Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych
dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W
przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania umowy,
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania
dotychczasowego.
7. Wykonawca zobowiązany jest realizować Przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz na warunkach
ustalonych w umowach.
8. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne) o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach
prowadzonej przez nią działalności gospodarczej:
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji
zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu
pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020
poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności: wystawianie polis, certyfikatów, aneksów, sporządzanie raportów szkodowych,
których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
3) wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo
tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca nie później
niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu
Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj.
dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego
np. poświadczoną za zgodność z oryginałem zanonimizowaną kopie umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zwierającej
w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres
obowiązków pracownika, oświadczenie własne Wykonawcy itp.):
a) Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020
poz.1320). Wykonawca przedłoży poświadczoną za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
zwierającej w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o
pracę i zakres obowiązków pracownika.
b) Oświadczenie własne Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności
powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem
liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w
imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
4) natomiast składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji
zamówienia, zawarte w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
5) w sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany
jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do
przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych osób oraz do wykazania, że spełniają one postawione przez
Zamawiającego wymagania, określone w pkt. 2. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od
dokonania przedmiotowej zmiany;
6) Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy, jako załącznik do polisy,
sprawozdanie (oświadczenie własne Wykonawcy) dotyczące czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 2;
7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o
pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 poz.1320) oraz do
dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy
poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za
wykonanie tego obowiązku również w stosunku do podwykonawców;
8) nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w
określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym
przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. Z
tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną

4.5.3.) Główny kod CPV: 66513200-1 - Usługi ubezpieczenia wykonawcy od wszelkiego ryzyka

4.5.5.) Wartość części: 284331 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie pojazdów w zakresie:
1. odpowiedzialność cywilna posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC),
2. autocasco w ruchu i postoju (AC)
3. kradzież bez udziału własnego (KR) i
4. następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
5. (ASS) Assistance dla pojazdów eksploatowanych przez Gminę Michałowice jednostki organizacyjne.
4. Wszystkie sumy ubezpieczenia i gwarancyjne, limity, podlimity sumy gwarancyjnej obowiązują w każdym rocznym
okresie ubezpieczenia.
5. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 4 do
SWZ oraz w załącznikach do niego.
6. Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych
dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W
przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania umowy,
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania
dotychczasowego.
7. Wykonawca zobowiązany jest realizować Przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz na warunkach
ustalonych w umowach.
8. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne) o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach
prowadzonej przez nią działalności gospodarczej:
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji
zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu
pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020
poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności: wystawianie polis, certyfikatów, aneksów, sporządzanie raportów szkodowych,
których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
3) wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale
zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo
tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca nie później
niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu
Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj.
dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego
np. poświadczoną za zgodność z oryginałem zanonimizowaną kopie umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zwierającej
w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres
obowiązków pracownika, oświadczenie własne Wykonawcy itp.):
a) Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020
poz.1320). Wykonawca przedłoży poświadczoną za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
zwierającej w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o
pracę i zakres obowiązków pracownika.
b) Oświadczenie własne Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności
powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem
liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w
imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
4) natomiast składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji
zamówienia, zawarte w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
5) w sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany
jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do
przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych osób oraz do wykazania, że spełniają one postawione przez
Zamawiającego wymagania, określone w pkt. 2. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od
dokonania przedmiotowej zmiany;
6) Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy, jako załącznik do polisy,
sprawozdanie (oświadczenie własne Wykonawcy) dotyczące czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 2;
7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o
pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 poz.1320) oraz do
dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy
poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za
wykonanie tego obowiązku również w stosunku do podwykonawców;
8) nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w
określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym
przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.5.5.) Wartość części: 54021 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej w Regułach w zakresie:
1. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, forma bezimienna
4. Wszystkie sumy ubezpieczenia i gwarancyjne, limity, podlimity sumy gwarancyjnej obowiązują w każdym rocznym
okresie ubezpieczenia.
5. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 4 do
SWZ oraz w załącznikach do niego.
6. Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych
dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W
przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania umowy,
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania
dotychczasowego.
7. Wykonawca zobowiązany jest realizować Przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz na warunkach
ustalonych w umowach.
8. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne) o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach
prowadzonej przez nią działalności gospodarczej:
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji
zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu
pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020
poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności: wystawianie polis, certyfikatów, aneksów, sporządzanie raportów szkodowych,
których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
3) wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale
zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo
tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca nie później
niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu
Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj.
dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego
np. poświadczoną za zgodność z oryginałem zanonimizowaną kopie umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zwierającej
w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres
obowiązków pracownika, oświadczenie własne Wykonawcy itp.):
a) Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020
poz.1320). Wykonawca przedłoży poświadczoną za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
zwierającej w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o
pracę i zakres obowiązków pracownika.
b) Oświadczenie własne Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności
powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem
liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w
imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
4) natomiast składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji
zamówienia, zawarte w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
5) w sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany
jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do
przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych osób oraz do wykazania, że spełniają one postawione przez
Zamawiającego wymagania, określone w pkt. 2. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od
dokonania przedmiotowej zmiany;
6) Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy, jako załącznik do polisy,
sprawozdanie (oświadczenie własne Wykonawcy) dotyczące czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 2;
7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o
pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 poz.1320) oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za
wykonanie tego obowiązku również w stosunku do podwykonawców;
8) nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w
określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym
przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. Z
tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną

4.5.3.) Główny kod CPV: 66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.5.5.) Wartość części: 5643 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54021 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54021 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54021 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balcia Insurance SE Oddział w Polsce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1080016534

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 136

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54021 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5643 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5643 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5643 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balcia Insurance SE Oddział w Polsce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1080016534

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 136

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5643 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.