eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opinogóra Górna › Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do szkół w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do szkół
w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opinogóra Górna

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Opinogóra Górna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Z. Krasińskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Opinogóra Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-406

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugopinogora@bip.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugopinogora.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do szkół
w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf060714-068c-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337226/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do szkół w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260306/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 194184,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do Szkoły Podstawowej w Opinogórze Górnej, Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie, Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej i z powrotem do miejsca ich zamieszkania.

Zamawiający przewiduje następujące ilości dzieci i przystanki (dane ze składanych deklaracji na dzień 18 lipca 2022 r.):

Szkoła Podstawowa w Opinogórze Górnej – godzina rozpoczęcia zajęć 7:45, odjazd o godz. 12:30, 14:20 i 15:20
Szacowana ilość dzieci – 116
w tym z miejscowości: Bacze 3 osoby, Bogucin 10 osób, Chrzanówek 8 osób, Długołęka 5 osób, Dzbonie 12 osób, Elżbiecin 5 osób, Janowięta 2 osoby, Kąty 3 osoby, Klonowo 5 osób, Kołaki-Kwasy 1 osoba, Kotermań 2 osoby, Pałuki 5 osób, Patory 1 osoba, Władysławowo 16 osób, Pokojewo 8 osób, Pomorze 9 osób, Przedwojewo 4 osoby, Sosnowo 1 osoba, Rembowo 3 osoby, Rembowo – kolonia 2 osoby, Rembówko 5 osób, Trętowo-Pełzy 2 osoby, Załuże-Imbrzyki 2 osoby, Zygmuntowo 2 osoby.


Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie – godzina rozpoczęcia zajęć 8:00, odjazd o godz. 12:30 i 14:30
Szacowana ilość dzieci – 30
w tym z miejscowości: Kobylin 9 osób, Pajewo-Króle 8 osób, Przytoka 5 osób, Rembowo 5 osób, Wólka Łanięcka 3 osoby.

Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej – godzina rozpoczęcia zajęć 8:00, natomiast odjazd o godz. 15:05
Szacowana ilość dzieci – 3
W tym z miejscowości: Łaguny 2 osoby, Wilkowo 1 osoba.

Powyżej przedstawione są orientacyjne przystanki i liczby uczniów, którzy będą korzystać z dowozu (wg. deklaracji rodziców). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dowożonych uczniów oraz miejscowości/przystanków w zależności od składanych przez rodziców deklaracji. Zamawiający szacuje, że ilość przewożonych uczniów wahać się będzie w trakcie trwania umowy w przedziale od 80 do 180 osób. W przypadku mniejszej niż maksymalna planowana liczba dowożonych uczniów Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. Wykonawca zobowiązany jest dostosować harmonogram i trasę oraz zapewnić miejsca siedzące dla wszystkich dzieci zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego.
Obowiązki Wykonawcy
1. Przewoźnik zapewnia w dniach nauki szkolnej od 1 września 2022 r. do 30 czerwca
2023 r.:
1) dowożenie uczniów z miejsca zamieszkania na terenie gminy Opinogóra Górna do szkół w Opinogórze Górnej, Kołaczkowie i Woli Wierzbowskiej na trasach zgodnie z powyższym zestawieniem oraz powrót do miejsca ich zamieszkania;
2) miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów i opiekunów;
3) należycie ogrzanie pojazdów w okresie jesienno – zimowym, tj. temperatura wewnątrz pojazdu nie powinna być niższa niż 12oC;
4) rozkłady jazdy uwzględniające godziny dowozu uczniów do szkół i powrotu do miejsca ich zamieszkania;
5) bilety miesięczne dla każdego ucznia wg zasad ustalonych przez przewoźnika;
6) bezpłatne bilety imienne na okaziciela dla opiekunów uczniów w czasie ich przewożenia – przewiduje się zatrudnienie 5 opiekunów.
2. Wykonawca sporządzi na podstawie danych przekazanych przez Zamawiającego harmonogram dowozu uczniów i uzgodni go z Zamawiającym co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego.
3. Wykonawca zobowiązuje się, że pojazdy służące do przewozu uczniów na podstawie sprzedanych biletów miesięcznych będą ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane
w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
4. Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy posiadać ważną polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia równą, co najmniej 100 000 zł. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi polisę ubezpieczeniową. Brak polisy stanowi podstawę do rozwiązania umowy.
5. W przypadku awarii pojazdu w trakcie przejazdu trasy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić odpowiednich dyrektorów szkół oraz w zadeklarowanym w ofercie czasie, podstawić autokar zastępczy.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biletów miesięcznych zgodnie z comiesięczną imienną listą uczniów (zamówieniem na bilety miesięczne) otrzymywaną przez Wykonawcę z poszczególnych placówek oświatowych. Odbiór biletów następować będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
7. Rozkład jazdy Wykonawcy musi umożliwiać dowiezienie ucznia na zajęcia co najmniej 15 minut i maksymalnie 45 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1 godziny w każdą stronę.
8. W przypadku braku możliwości dowiezienia lub rozwiezienia dzieci przez Wykonawcę na którejkolwiek z tras, Wykonawca pokryje koszt dowozów i odwozów wykonanych na zlecenie Zamawiającego przez innego przewoźnika.

Prawa i obowiązki Zamawiającego
1. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za przekazanie Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do wykonywania przedmiotu umowy.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenia ciała czy śmierć spowodowana działalnością Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi także odpowiedzialności za ewentualne szkody, które mogą wyniknąć z ruchu pojazdów oraz działania lub zaniechania działania personelu w trakcie realizacji dowozu.
3. Po wcześniejszym poinformowaniu wykonawcy, w terminie umożliwiający zmianę rozkładu jazdy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany trasy przewozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia;
2) możliwość wprowadzenia zmian do harmonogramu przewozów uzależnionych od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc.
4. Zamawiający ma prawo stałej kontroli funkcjonowania przewozów i prawidłowości świadczonych usług na trasach objętych niniejszą umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160010,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209952,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy krajowe i zagraniczne osób Czapliccy Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550204797

7.3.3) Ulica: Makowska 108

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.5) Kod pocztowy: 06-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209952,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.