eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów Pierwszy › "Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Masłów"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Masłów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 2

1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 311 00 60

1.5.8.) Numer faksu: 41 311 00 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Masłów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feb96bdb-eaca-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000873/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Brzezinki

1.2.3 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Masłów Pierwszy ul. Słoneczna

1.2.4 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wisniówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123778/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiGP.271.52.2021.KJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 114033,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wiśniówka
Zabudowa opraw oświetlenia ulicznego na istniejących słupach linii elektrycznej n/N przy drodze gminnej w m. Wiśniówka gm. Masłów.

W ramach zadania należy wykonać następujący zakres robót:

a) Projektuje się wykonanie linii oświetleniowej na oprawach typu LED 55W, 6050lm, 4000K, IP66, II klasa odporności. Oprawy należy zamontować na istniejących słupach „26”, „66/13”, „66/12”, „66/11”. Oprawy zamontować za pomocą wysięgnika jednoramiennego rurowego wysokości ramienia H = 1,0m oraz długości ramienia min. L = 0,5m i 1,0m oraz kącie nachylenia α = 15o, powyżej istniejących przewodów n/N. Dla oprawy zabudować bezpiecznik słupowy typu SV-19.25, z wkładką topikową Bi-Wts 6A. Podłączenie opraw do przewodów linii oświetleniowej n/N wykonać przewodem YDY 2,5mm 2 - 750V za pomocą zacisków odgałęźnych przebijających izolację SLIP 21.1.
b) Zasilanie oświetlenia wykonać w następujący sposób:
- linią napowietrzną nN izolowaną typu AsXSn 2x25 mm2 na odcinku pomiędzy istniejącym słupem nr „26”, a słupem nr „66/11” – długość ok. 146,2 m.
c) Do budowy oświetlenia ulicznego zaprojektowano wykorzystanie istniejących słupów oświetleniowych.
d) Na słupie nr 66/11 zabudować ogranicznik przepięć. Ogranicznik przepięć podpiąć do projektowanego uziemienia o wypadkowej rezystancji nieprzekraczającej 10 [Ω]. Uziemienie o takiej wartości należy uzyskać układając bednarkę FeZn 30x4 [mm], oraz za pomocą uziomów pionowych dł. 6 [m].
e) Urządzenia oświetlenia ulicznego, czyli projektowany odcinek sieci oświetleniowej i oprawy w celu identyfikacji własności urządzeń należy oznakować za pomocą białego prostokąta o wymiarach 40x70 mm mocowanego opaską odporną na UV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.5.) Wartość części: 42645,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Masłów Pierwszy ul. Słoneczna Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej ul. Słoneczna w m. Masłów Pierwszy - 953/32, 953/15, 953/38, 953/18 obręb 0007 Masłów Pierwszy.
Zakres projektu obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej na odcinku – od istniejącego słupa nr „14” do słupa nr „14/6” linią napowietrzną – zgodnie z oznaczeniem zawartym na rysunku E-1. Łączna długość projektowanego oświetlenia ulicznego wynosi 277 m.

W ramach zadania należy wykonać następujący zakres robót:

a) Projektuje się wykonanie linii oświetleniowej na oprawach typu LED 55W, 6050lm, 4000K, IP66, II klasa odporności. Oprawy należy zamontować na projektowanych słupach „14-14/6”. Oprawy montować na wysięgnikach jednoramiennych W1-100 poniżej projektowanej linii. Połączenie opraw od linii wykonać przewodem YLY 3x2.5 [mm2]. Każdą oprawę zabezpieczyć bezpiecznikiem topikowym 6 [A].
b) Zasilanie oświetlenia wykonać w następujący sposób:
• linią napowietrzną nN izolowaną typu AsXSn 2x35 mm2 na odcinkach pomiędzy istniejącym słupem nr „A”, a słupem nr „UG/4” – długość ok. 277 m.
c) Do budowy oświetlenia ulicznego zaprojektowano słupy z betonu wirowanego typu E-10,5 zgodnie z poniższym wykazem:
• proj. słup pośredni – typu ŻN-10/200
• proj. słup (UG/1) – typu E-10,5/6 z ustojem typu UP1+UP2/2,0
• proj. słup (UG/2) – typu E-10,5/4,3 z ustojem typu UP1+UP2/2,0
• proj. słup (UG/3) – typu E-10,5/4,3 z ustojem typu UP1+UP2/2,0
• proj. słup (UG/4) – typu E-10,5/4,3 z ustojem typu UP1+UP2/2,0
• proj. słup (UG/5) – typu E-10,5/4,3 z ustojem typu UP1+UP2/2,0
• proj. słup (UG/6) – typu E-10,5/6 z ustojem typu UP1+UP2/2,0

d) Na słupie nr 14/6 zabudować ogranicznik przepięć. Ogranicznik przepięć podpiąć do projektowanego uziemienia o wypadkowej rezystancji nieprzekraczającej 10 [Ω]. Uziemienie o takiej wartości należy uzyskać układając bednarkę FeZn 30x4 [mm], oraz za pomocą uziomów pionowych dł. 6 [m].
e) Urządzenia oświetlenia ulicznego, czyli projektowany odcinek sieci oświetleniowej i oprawy w celu identyfikacji własności urządzeń należy oznakować za pomocą białego prostokąta o wymiarach 40x70 mm mocowanego opaską odporną na UV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.5.) Wartość części: 50061,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Brzezinki

Zakres projektu obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego na odcinku – od istniejącego słupa nr „8” do słupa nr „8/5” linią napowietrzną – zgodnie z oznaczeniem zawartym na rysunku E-1.
Łączna długość projektowanego oświetlenia ulicznego wynosi 218,2 m.
W ramach zadania należy wykonać następujący zakres robót:

a) Projektuje się wykonanie linii oświetleniowej na oprawach typu LED 55W, 6050lm, 4000K, IP66, II klasa odporności. Oprawy należy zamontować na projektowanych słupach „8/1-8/5”. Oprawy montować na wysięgnikach jednoramiennych W1-100 poniżej projektowanej linii. Połączenie opraw od linii wykonać przewodem YLY 3x2.5 [mm2]. Każdą oprawę zabezpieczyć bezpiecznikiem topikowym 6 [A].
b) Zasilanie oświetlenia wykonać w następujący sposób:
• linią napowietrzną nN izolowaną typu AsXSn 2x35 mm2 na odcinkach pomiędzy projektowanym słupem nr „8/1”, a słupem nr „8/5” – długość ok. 218,5 m.
c) Do budowy oświetlenia ulicznego zaprojektowano słupy z betonu wirowanego typu E-10,5 zgodnie z poniższym wykazem:
• proj. słup (8/1) – typu E-10,5/4,3 z ustojem typu UP1+UP2/2,0
• proj. słup (8/2) – typu E-10,5/6 z ustojem typu UP1+UP2/2,0
• proj. słup (8/3) – typu E-10,5/4,3 z ustojem typu UP1+UP2/2,0
• proj. słup (8/4) – typu E-10,5/4,3 z ustojem typu UP1+UP2/2,0
• proj. słup (8/5) – typu E-10,5/6 z ustojem typu UP1+UP2/2,0

d) Na słupie nr 8/5 zabudować ogranicznik przepięć. Ogranicznik przepięć podpiąć do projektowanego uziemienia o wypadkowej rezystancji nieprzekraczającej 10 [Ω]. Uziemienie o takiej wartości należy uzyskać układając bednarkę FeZn 30x4 [mm], oraz za pomocą uziomów pionowych dł. 6 [m].
e) Urządzenia oświetlenia ulicznego, czyli projektowany odcinek sieci oświetleniowej i oprawy w celu identyfikacji własności urządzeń należy oznakować za pomocą białego prostokąta o wymiarach 40x70 mm mocowanego opaską odporną na UV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.5.) Wartość części: 21326,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż dla Zadania nr 1 została załączona błędna dokumentacja projektowa.
W dokumentacji w wyniki pomyłki oświetlenie zostało zaprojektowane na słupach będących własnością Orange Polska. Co uniemożliwia realizację prac w oparciu o załączoną dokumentację projektową i wskazane w niej słupy telekomunikacyjne. Powoduje to konieczność zmiany dokumentacji projektowej i zmiany zgłoszenia robót.
W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego postępowanie na Zadanie nr 1 obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 6 ustawy postępowanie na Zadanie nr 1 unieważniono.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29342,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38130,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29342,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NICE –PROJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-183-19-09

7.3.4) Miejscowość: Miedziana Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 26-085

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29342,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27469,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29766,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27469,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTÓW I WYKONAWSTWA JUWIKO" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6641634919

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27469,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.