eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu jarocińskiego w latach 2021-2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu jarocińskiego w latach 2021-2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROCIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854599

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 747 24 31

1.5.8.) Numer faksu: +48 62 747 33 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-jarocinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jarocinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu jarocińskiego w latach 2021-2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4ffaf20-32fe-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002528/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu jarocińskiego w latach 2021-2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247716/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-OZPI.272.2.11.2021.JM3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185185,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w latach 2021-2022 kompleksowej usługi usunięcia odpadów budowlanych zawierających azbest z nieruchomości zlokalizowanych na terenie powiatu jarocińskiego w ramach realizacji zadania pn.: „Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu jarocińskiego w latach 2021- 2022”.
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu oraz z budżetu powiatu.
3. Zakres prac obejmuje wykonanie, na terenie nieruchomości położonych w granicach powiatu jarocińskiego (na terenie miasta i gminy Jaraczewo, miasta i gminy Jarocin, gminy Kotlin), kompleksowej usługi usunięcia odpadów budowlanych zawierających azbest obejmującej: zabezpieczenie odpadów zawierających azbest zgromadzonych na terenie nieruchomości (zdemontowanych i zgromadzonych wyrobów budowlanych zawierających azbest), uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów, zważenie i załadunek oraz transport i przekazanie odpadów do unieszkodliwienia na uprawnionym do tego składowisku.
4. Szacunkowa ilość odpadów budowlanych zawierających azbest przeznaczonych do unieszkodliwienia, która będzie mogła być usunięta z terenu powiatu jarocińskiego w ramach niniejszego zamówienia została określona w Formularzu cenowym (Załączniku nr 1 do Formularza ofertowego) i wynosi 400 Mg.
5. W Formularzu cenowym przedstawiono orientacyjną ilość odpadów budowlanych zawierających azbest przeznaczonych do unieszkodliwienia. Ostateczna ilość odpadów budowlanych zawierających azbest przeznaczonych do unieszkodliwienia zależeć będzie od rzeczywistej ilości i zakresu wniosków składanych przez właścicieli nieruchomości o wykonanie usługi usuwania wyrobów i odpadów budowlanych zawierających azbest, a także od zaoferowanej stawki jednostkowej. Podaną ilość odpadów budowlanych zawierających azbest przeznaczonych do unieszkodliwienia, należy traktować jako ilość orientacyjną służącą do obliczenia ceny oferty i porównania ofert – nie może ona stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego.
6. Usługa rozliczna będzie według zaoferowanej stawki jednostkowej w zł za 1 Mg (1 tonę) kompleksowej usługi, opisanej wyżej w przedmiocie zamówienia, usunięcia odpadów budowlanych zawierających azbest.
7. Z ogólnej ilości odpadów budowlanych zawierających azbest przeznaczonych do unieszkodliwienia wskazanej w pkt 4, w roku 2021 Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania kompleksowej usługi usunięcia odpadów budowlanych zawierających azbest za minimalną kwotę 20.000,00 zł brutto ale nie większą niż 25.980,00 zł brutto w maksymalnym terminie 28 dni od zawarcia umowy oraz przekaże dokumenty, o których mowa § 5 ust. 4 Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ wraz z fakturą za wykonanie tej części usługi w terminie do 22.12.2021 r.
8. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) zabezpieczenie odpadów budowlanych zawierających azbest zgromadzonych na terenie nieruchomości, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (w tym: zabezpieczenie folią, oznakowanie, ułożenie na paletach, przygotowanie do transportu),
2) zważenie odpadów budowlanych zawierających azbest na terenie nieruchomości, z której są usuwane, z wykorzystaniem wagi o udźwigu powyżej 1 Mg i ważącej z dokładnością do 0,001 Mg (dźwig HDS z wagą), dla której wystawiony jest aktualny dokument potwierdzający jej legalizację; ważenie będzie dokonywane w obecności Wnioskodawcy lub upoważnionej przez niego osoby, przy czynności ważenia może brać udział przedstawiciel Zamawiającego,
3) załadunek i transport odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 756), z miejsca ich usunięcia do miejsca ich unieszkodliwienia,
4) przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na odpowiednio do tego celu przeznaczonym składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
9. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego zlecenia wykonania prac, o których mowa w pkt 3 (zawierające wykaz wnioskodawców, telefony kontaktowe, adresy nieruchomości, z których będą usuwane odpady zawierające azbest - zgodnie z danymi określonymi w poszczególnych wnioskach, składanych przez osoby zainteresowane usunięciem wyrobów i odpadów zawierających azbest).
10. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zleceń (po ich otrzymaniu) będzie ustalał z poszczególnymi Wnioskodawcami terminy realizacji wniosków, a także na żądanie Zamawiającego powiadamiać będzie o nich Starostwo Powiatowe w Jarocinie, przedkładając harmonogram prac zawierający: terminy realizacji poszczególnych wniosków; adresy nieruchomości, z których będą usuwane wyroby zawierające azbest; ilości wyrobów budowlanych zawierających azbest planowane do usunięcia z terenu nieruchomości, rodzaj wykonywanych prac.
11. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo przed przystąpieniem do rozpoczęcia wykonywania prac do uzgadniania z Wnioskodawcą ich zakresu, w tym terminy ich rozpoczęcia i zakończenia oraz kwestie dotyczące odpowiedzialności za ewentualne szkody, a także do oszacowania kosztu ich wykonania.
12. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien zapewnić również:
1) organizację i czynności przygotowawcze związane z uzgodnieniem z Wnioskodawcami zakresu prac, w tym identyfikację azbestu w przewidzianych do usunięcia materiałach budowlanych,
2) dokonanie wstępnej wyceny prac na terenie poszczególnych nieruchomości uwzględniającej ilość wyrobów budowlanych przewidzianych do usunięcia,
3) organizację i zabezpieczenie placu robót,
4) opracowanie, przed rozpoczęciem prac, szczegółowego planu prac usuwania wyrobów zawierających azbest oraz dokonanie zgłoszenia Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Jarocinie, Okręgowemu Inspektorowi Pracy w Ostrowie Wlkp. oraz Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu w Jarocinie o zamiarze przeprowadzenia prac przynajmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w prawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649, z późn. zm.); Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, obowiązany będzie do przedłożenia kopii dokonanych zgłoszeń wraz z potwierdzeniem ich złożenia do ww. organów, opatrzonych oświadczeniem Wykonawcy, z którego będzie wynikać, że dotyczą one zgłoszeń dokonanych w ramach realizacji niniejszej umowy,
5) sporządzanie, po zakończeniu prac na danej nieruchomości, dokumentów w postaci protokołów odbioru prac, stanowiących potwierdzenie zważenia odpadów, a także zawierających oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz oczyszczeniu terenu z azbestu i pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oraz Wnioskodawcy protokół odbioru podpisany przez Wykonawcę i Wnioskodawcę,
6) sporządzanie protokołów i zestawień końcowych wykonania prac,
7) sporządzanie kart przekazania odpadów na składowisko, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi sporządzania dokumentów na potrzeby ewidencji odpadów; Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w ostatecznym terminie do 25.10.2022 r. kopii kart przekazania do unieszkodliwienia odpadów budowlanych zawierających azbest, dotyczących przekazania do unieszkodliwienia odpadów usuniętych w ramach realizacji umowy wraz z dokumentami wymienionymi w pkt 12.5) i 12.6); na karcie przekazania odpadów, oprócz zapisów wynikających z rozporządzenia w sprawie sporządzania dokumentów na potrzeby ewidencji odpadów, musi być określona także nazwa gminy, z której terenu były usunięte odpady budowlane zawierające azbest,
8) urządzenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, w tym pojazd przystosowany do załadunku i przewozu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, wyposażony w dźwig HDS z wagą, spełniający wymogi określone w pkt 8.3),
9) personel posiadający wiedzę i przeszkolenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
13. Sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w pkt 12.5) – 12.7) jest warunkiem uznania wywiązania się Wykonawcy z realizacji zleceń, o których mowa w pkt 9.
14. Płatność za wykonaną pracę zostanie dokonana na konto Wykonawcy, w terminie 21 dni od daty doręczenia faktury, do której dołączone zostaną niezbędne dokumenty wskazane w opisanym wyżej przedmiocie zamówienia. Dopuszczalne będzie przedłożenie dodatkowych faktur za wykonanie części robót, przy dołączeniu ww. dokumentów.
15. W Formularzu ofertowym wraz z Formularzem cenowym (Załączniku nr 1 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę i adres uprawnionego składowiska, do którego w ramach usługi przekazane będą odebrane od mieszkańców powiatu jarocińskiego odpady budowlane zawierające azbest, celem ich unieszkodliwienia.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Ze względu na ograniczony zakres dofinansowania zadania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu usługa wymaga bieżącej kontroli ilości odbieranych i unieszkodliwianych odpadów azbestowych, co uzasadnia potrzebę wykonania usługi przez jednego Wykonawcę dla całego zadania i nie dzielenia zamówienia na części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO TW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301704685

7.3.4) Miejscowość: Czermin 67A

7.3.5) Kod pocztowy: 63-304

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.