eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja zaplecza warsztatowo-inscenizacyjnego PWSFTviT w Łodzi - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zaplecza warsztatowo-inscenizacyjnego PWSFTviT w Łodzi - ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 61/63

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-323

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422755841

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.filmschool.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://filmschool.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zaplecza warsztatowo-inscenizacyjnego PWSFTviT w Łodzi - ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb7f8bdc-f7a4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231100/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1/12/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 557814,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nowy ciąg warsztatowo-inscenizacyjny wybudowany w stanie surowym zamkniętym został wybudowany w 2021 roku, znajduje się na działce 28/5 przy granicy z działką 21/5 i 21/14, obręb W-25 w Łodzi, na terenie Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi przy ulicy Targowej 57. Zadanie oparte jest o projekt budowlano-wykonawczy Pracowni Architektonicznej Projektownia Kamilla Galicka-Zys i obejmuje następujące elementy:

Część1 - Wykonanie prac zewnętrznych
1. Docieplenie budynku zgodnie z projektem.
2. Wykonanie gzymsu zgodnie z projektem.
3. Malowanie elewacji zgodnie z projektem.
4. Wykonanie tynków elewacyjnych zgodnie z projektem (w tym boniowanie nawiązujące do budynku sąsiedniego).
5. Wykonanie parapetów zewnętrznych
6. Wykonanie opaski budynku zgodnie z projektem.
7. Wyrównanie kostki na całej szerokości budynku oraz zakończenie jej obrzeżami.
8. Wykonanie wejść i wjazdów do budynku z kostki zgodnie z projektem.
9. Wykonanie zadaszeń nad wejściami zgodnie z projektem.
10. Wykucie otworu na kratkę 200mmx200mm na zewnątrz w magazynie technicznym na parterze.
11. Wykonanie naprawy docieplenia budynku „W” oraz kamienicy sąsiadującej z działką przy ulicy Kilińskiego 148.

Czas realizacji prac na obiekcie: maksymalnie 120 dni kalendarzowych od momentu przekazania placu budowy jednak nie dłużej niż do dnia 31.10.2022 r.
Planowane przekazanie placu budowy najpóźniej do dnia 01.07.2022 r.
- gwarancja na roboty budowlane 5 lat od oddania budynku do użytkowania,
- zadanie nie obejmuje zagospodarowania terenu przed budynkiem w zakresie zieleni.

Rozliczenia miesięczne po przedstawieniu protokołu odbioru robót częściowych wraz z rozliczeniem za wykonane roboty na koniec każdego miesiąca.

UWAGA: Do odbiorów końcowych należy przedstawić dokumentację powykonawczą, opisy i instrukcje urządzeń etc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 362222,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nowy ciąg warsztatowo-inscenizacyjny wybudowany w stanie surowym zamkniętym został wybudowany w 2021 roku, znajduje się na działce 28/5 przy granicy z działką 21/5 i 21/14, obręb W-25 w Łodzi, na terenie Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi przy ulicy Targowej 57.
Zadanie oparte jest o projekt budowlano-wykonawczy Pracowni Architektonicznej Projektownia Kamilla Galicka-Zys i obejmuje następujące elementy:

Część 2 - Prace wykończeniowe. Zakres zadania obejmuje:
1. Wykonanie gładzi w pomieszczeniach socjalnych i biurowych.
2. Wykonanie sufitów z paneli armstrong w pokojach socjalnych i biurach, w pomieszczeniach
z prysznicami płytę g-k o zwiększonej odporności na wodę.
3. Wykonanie parapetów wewnętrznych zgodnie z projektem.
4. Wykonanie sufitów pod konstrukcją dachu z blachy perforowanej białej.
5. Malowanie pomieszczeń zgodnie z projektem.
6. Montaż drzwi w pomieszczeniu 1.8.
7. Zakup i montaż drzwi HPL w pomieszczeniu 1.13 zgodnie z projektem.
8. Montaż wszystkich drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i wkładkami z wyłączeniem pkt. 15 OPZ (drzwi posiada Inwestor należy wycenić tylko montaż).
9. Wykonanie posadzek zgodnie z projektem (pomieszczenia socjalne, biurowe, 1.08, 0.04).
10. Położenie gresu na schodach betonowych zgodnie z projektem wraz z wykończeniem
11. Położenie gresu na ścianach przy umywalkach, wraz z wykończeniem
12. Wykonanie barierek na schodach zgodnie z projektem
13. Wykonanie schodów metalowych w pomieszczeniu 0.13 zgodnie z projektem.
14. Uzupełnienie ubytków w ścianach/szlicach przy podejściach grzejnikowych oraz ich wykończenie (w zależności od pomieszczenia wykonanie gładzi oraz malowanie)
15. Wykończenie pomieszczeń socjalnych, sanitarnych i biurach (podłogi, ściany, sufity)
16. Wykucie kratek wentylacyjnych i ich obsadzenie w kominach zgodnie z projektem

Czas realizacji prac na obiekcie: maksymalnie 90 dni kalendarzowych od momentu przekazania placu budowy jednak nie dłużej niż do dnia 31.10.2022 r.
Planowane przekazanie placu budowy najpóźniej do dnia 01.08.2022 r.
- gwarancja na roboty budowlane 5 lat od oddania budynku do użytkowania,
- gwarancja na urządzenia 2 lata od oddania budynku do użytkowania.
Rozliczenia miesięczne po przedstawieniu protokołu odbioru robót częściowych wraz z rozliczeniem za wykonane roboty na koniec każdego miesiąca.

UWAGA: Do odbiorów końcowych należy przedstawić dokumentację powykonawczą, opisy i instrukcje urządzeń etc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 102622,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.H.U. PRIMBUD Stefan Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8330004123

7.3.3) Ulica: Tęczowa 17

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-502

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453675,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453675,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453675,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRB Łukasz Guzowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820286141

7.3.3) Ulica: Makuszyńskiego 7/62

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453675,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia:
- część I: do 90 dni kalendarzowych, jednak nie dłużej niż do dn. 31.10.2022 r.;
- część II: do 60 dni kalendarzowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.