eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu "Aktywna przyszłość"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu „Aktywna przyszłość”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY LUBAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510027257

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: FIJEWO 73

1.5.2.) Miejscowość: Lubawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 645 54 39

1.5.8.) Numer faksu: 89 645 54 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopslubawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopslubawa.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gopslubawa.4bip.pl/index.php?idg=14&id=344&x=5 oraz miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu „Aktywna przyszłość”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c650920d-fb4b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004953/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Aktywna przyszłość” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147179/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.3211.3.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 53000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51531,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Warsztaty wyjazdowe ekonomii społecznej dla 12 uczestników VI edycji projektu

1. Ilość - 2 wizyty studyjne, każda nie krótsza niż 5 godzin dydaktycznych
2. Okres realizacji – IX.2021 z możliwością wydłużenia okresu realizacji usługi do 1 miesiąca.
3. Wykonawca zobowiązany jest do:
• zorganizowania zajęć warsztatowych w wybranych przez Zamawiającego podmiotach ekonomii społecznej oddalonych od siedziby zamawiającego maksymalnie 160 km,
• zapewnienia wyżywienia (obiad, poczęstunek – kawa, herbata ciasto),
• ubezpieczenia uczestników,
• zapewnienia transportu uczestników z siedziby Zamawiającego do miejsca realizacji warsztatów i z powrotem.
4. Wymagania względem Wykonawca - min. 2 lata doświadczenia w organizacji warsztatów wyjazdowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Warsztaty „Akademia animatora lokalnego” dla 12 uczestników VI edycji projektu
1. Ilość - 12 warsztatów, każdy 5 godzin dydaktycznych
2. Okres realizacji – IX.2021 z możliwością wydłużenia okresu realizacji usługi do 1 miesiąca.
3. Wykonawca zobowiązany jest do:
• zorganizowania warsztatów „Akademii animatora lokalnego” z zapewnieniem Sali warsztatowej oddalonej od siedziby zamawiającego maksymalnie 30 km,
• zapewnienia wyżywienia (obiad, poczęstunek – kawa, herbata ciasto),
• ubezpieczenia uczestników,
• zapewnienia transportu uczestników z siedziby Zamawiającego do miejsca realizacji warsztatów i z powrotem.
4. Wymagania względem Wykonawcy - min. 2 lata doświadczenia w organizacji warsztatów Akademii Animatora Lokalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 22954,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Kursy zawodowe dla 12 uczestników VI edycji projektu

1. Opiekunka dziecięca. Animacja czasu wolnego.
Ilość godzin – 80 godzin/osobę
Ilość uczestników – 4 osoby
Okres realizacji – IX.2021 z możliwością wydłużenia okresu realizacji usługi do 1 miesiąca.
2. Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych
Ilość godzin – 80 godzin/osobę
Ilość uczestników – 3 osoby
Okres realizacji – IX.2021 z możliwością wydłużenia okresu realizacji usługi do 1 miesiąca.

3. Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych
Ilość godzin – 20 godzin/osobę
Ilość uczestników – 1 osoby
Okres realizacji – – IX.2021 z możliwością wydłużenia okresu realizacji usługi do 1 miesiąca.

4. Kucharz
Ilość godzin – 100 godzin/osobę
Ilość uczestników – 2 osoby
Okres realizacji – IX.2021 z możliwością wydłużenia okresu realizacji usługi do 1 miesiąc

5. Fryzjer
Ilość godzin – 100 godzin/osobę
Ilość uczestników – 2 osoby
Okres realizacji – IX.2021 z możliwością wydłużenia okresu realizacji usługi do 1 miesiąc

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 20576,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inventum S o o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390100344

7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-13 do 2021-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19452 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19452 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego, Centrum Edukacji w Iławie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390100344

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19452 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-13 do 2021-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.